علمی و پزشکی

تاثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو

ریزش مو یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بسیاری از زنان و مردان در طول زندگی خود تجربه می کنند. یکی از ساده ترین راه های جلوگیری از ریزش مو ، حفظ سلامت پوست سر با تقویت فولیکول های مو است. فولیکول های مو یک چرخه رشد دارند که می توانند توسط هورمون ها ، داروها ، رژیم غذایی ، بیماری ها و بسیاری از عوامل دیگر تغییر کنند.

تحقیقات نشان می دهد که سلامت مو ، پوست سر و بافت زیرپوستی به تغذیه خوب و محصولات مراقبت از مو بستگی دارد ، که می تواند نقش مهمی در رشد مو ، ضخامت ساقه مو ، زنده ماندن داشته باشد. و در رشد طبیعی است. عملکرد سلول ها را در لایه های پوست سر بهبود می بخشد و فولیکول های مو رشد مو را بهبود می بخشد.

تأثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو

یک پوست سر سالم و طبیعی با PH طبیعی و ضخامت طبیعی اپیدرم و درم رشد مو را بهبود می بخشد یا ریزش مو را کاهش می دهد. بنابراین ، برای داشتن موهای سالم و بدون هیچ مشکلی مانند ریزش مو ، بهترین راه تقویت بستری است که فولیکول های مو در آن رشد کنند و در برابر عوامل مضر مانند آلودگی ، استرس ، بیماری و غیره مقاومت کنند. و ناپدید نشو . این بستر ، پوست سر که به نوبه خود دارای چندین لایه است ، هرچه بافت سلول سالم و متعادل باشد ، بستر برای نگهداری فولیکول های مو و رشد ساقه های سالم بهتر است.

علاوه بر تغذیه مناسب و حفظ بدن سالم که تأثیر مستقیم بر سلامت پوست و مو دارد ، استفاده از محصولاتی که به همین منظور طراحی شده اند روند داشتن مو و پوست سر را کامل می کند.

شامپو شفاف با استفاده از فناوری بیوبستر ، مراقبت از پوست سر را شروع می کند و با ترمیم و تقویت سلول های پوست سر ، موها را سالم و زیبا می کند.