علمی و پزشکی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری و امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان معاون فنی دورانته حضور داشتند. در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این نشست با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال کسب و کار، تجربه اقتصادی و توسعه بازرگانی گلرنگ تشکیل شده است، گفت: تجارت جدی تارا از دهه 1400 آغاز شده است. این موسسه شروع کرده و اکنون در تلاش است تا با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم در خدمات مالی، به طور جامع به دغدغه ها و نیازهای مردم امروز بیندیشد و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی را ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. . . ” “این اتفاق افتاد.”

وی گفت: در بخش خدمات و سازمان تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از یک هزار میلیارد تومان وام اعطا کرده است.

وی برخی از قابلیت ها و مزایای تارا را که این اپلیکیشن بر اساس آن توسعه یافته است، بیان کرد: “با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ در تامین کالا و فروش و 50 سال سابقه طولانی”، “تجربه کاربری” ویژه و منحصر به فرد، “گسترش پذیرش در 460 شهر ایران و بیش از 4500 فروشگاه حضوری و غیر حضوری در صنایع مختلف اعم از کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، خدمات بیمه و … .»، «سود و پورسانت نگرفتن»، «بهبود شاخص های مربوط به زندگی مردم» و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و بازگرداندن وجوه بدهکار به اعتبار فردی توسط کاربر، کاملاً مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، مد نظر است. کاربر و کاربر ثبت نام می کنند “منفی دریافت می کنند و از خدمات بعدی محروم می شوند”.

وی گفت: “ما باید قول بدهیم که تارا هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است، چه از نظر کاربران و چه از نظر خدمات، و برنامه های اجرا شده نوید رویدادهای هیجان انگیز را در اواخر امسال و سال های آینده می دهد.” شعار تارا با عنوان ” راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی» و یک تفکر جهانی، دغدغه ها و نیازهای بشر امروزی در عمل محقق خواهد شد و می توان گفت این خدمات در راستای دین تجارت به افراد و افراد است. جامعه و در قالب مسئولیت مدنی «برندها و شرکتها قابل تفسیر هستند».

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که به تشریح چرایی و چگونگی شکل‌گیری، ابعاد و روند توسعه این اپلیکیشن و آینده آن پرداخت. چشم انداز

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا بر روی تامین اعتبار شرکتی و انبوه تمرکز داشت، گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا سرویس جدیدی را از تارا معرفی و راه اندازی کنیم که به آن “وام خرد” یا “اکنون بخرید”، بعدا پرداخت کنید! “او شهرت جهانی دارد.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد چک، سفته، ضامن و ضمانت و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت کل مراحل ثبت نام را انجام دهند. . ، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را تکمیل کرده و اعتباری از 500000 تومان تا سقف 5 میلیون تومان دریافت کرده و از 4500 شعبه حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خرید نمایید. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا سریع است.

وی تاکید کرد: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی هوشمندانه‌تر زندگی کنند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً دو ماه بعد پرداخت می‌کند، به نفع آنهاست. . “

برای استفاده از این سرویس تنها به یک شماره موبایل به نام خود و یک کارت هوشمند ملی (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار تکیه بر اعتماد مطلق به کار گرفته شود و این طرح تدوین شود. در عین حال ممکن است لازم باشد ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم که مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) استفاده کنیم.»

تارا از خدمات اعتبار خرد رونمایی کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از اعتبار دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، توضیح داد: روز به روز بیشتر می شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها صحبت کرد و افزود یکی از اهدافی که عموم سازمان ها از خدمات استفاده می کنند. تارا برای رسیدن به افزایش تجربه است. “این برنامه جبران نیروی کار سازمان آنها است.”

وی افزود: برای پاسخگویی بهتر به نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و رده های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی این مجموعه نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف در خدمات مالی، گفت: این است.

وی گفت: سادگی و ایمنی دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا به صورت آفلاین نیز امکان پذیر است و نیازی به اینترنت ندارد. معماری مورد استفاده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می‌توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از چندین فناوری و زبان مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.»

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا دارای قابلیت بازگشت وجه نقد 3% از هر خرید می باشد که تمامی پذیرندگان تارا می توانند از این قابلیت استفاده کنند و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود در نظر بگیرند. همچنین پشتیبانی تارا با شماره 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است نشست خبری ارائه اپلیکیشن تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، برگزار شد. نمایندگان رسانه های گروهی و سایر شرکت کنندگان و مهمانان.