علمی و پزشکی

حالا دیگر هنرمندان مشغول به کار در اولویت واکسن قرار بگیرند!

“وقت آن است که با توجه به واکسیناسیون پرسنل پزشکی و واکسیناسیون تدریجی انواع مختلف مشاغل پرخطر و افراد مسن و همچنین بهبود روند تهیه واکسن های مورد نیاز (خارجی و داخلی) ، مسئولان مربوطه در وزارت Della Salute و ستاد مرکزی تاج ، “نگاه ویژه ای به هنرمندان و عوامل پروژه های تولیدی این گروه محدود را در تعامل با شرکت فیلم سازی شناسایی می کند و بدون در نظر گرفتن سن عوامل ، آنها را در گروههای پرخطر قرار دهند تا واکسن را در اولویت قرار دهند “.

به گزارش گیلونا ، مدتی پیش به دنبال پیشنهاد رسمی برای قرار دادن جامعه هنری کشور به ویژه فیلمسازان در اولین دوره های واکسیناسیون ، قبل از اینکه جریان اعتراض به چنین پیشنهادی وجود داشته باشد ، و بار دیگر فضای مجازی از توهین های دروغین و تخریب چهره های فیلم – به ویژه بازیگران – برای اشتعال ، چهره ها و طبقات مختلف سینما ، از جمله انجمن کارفرمایان تهیه کنندگان فیلم (ACT) ، رسا به این مشکل واکنش نشان داد و اعلام کرد که در مقایسه با کادر پزشکی کشور و افراد مسن ، از جمله انتظار آنها تاجی از وزارت بهداشت یا ستاد ملی ندارند.

در مورد تغییراتی که در یکی دو ماه اخیر رخ داده است ، ما از فرشته طائرپور (تهیه کننده و رئیس کلاس “اکت” که قبلا نامه ای در این باره به گیلونا ارسال کرده بود) در مورد وضعیت واکسیناسیون مدیران پرسیدیم که به گیلونا گفت: هم وضعیت وزارت بهداشت و هم سازندگان فیلم و همه عواملی که هم اکنون در حال تولید یک پروژه هستند در یکی دو ماه اخیر تغییر کرده است و بر این اساس باید تصمیمات جدید گرفته شود.

این تولید کننده توضیح داد: از یک طرف خوشبختانه روند تهیه و تزریق واکسن های وارداتی مختلف افزایش یافته و باعث شده است که کادر پزشکی کشور و همچنین اولین طبقه بندی افراد مسن و مشاغل پرخطر این واکسن را دریافت کنند ؛ از طرف دیگر ، تعداد قابل توجهی از تهیه کنندگان سینما و سریال (برای تئاتر خانگی یا رادیو) با پذیرفتن خطر انتقال این بیمار به خود ، با فداکاری و تهیه برنامه های سرگرمی خانوادگی برای استفاده در خانه ، منصرف نشده اند. و خانواده های آنها هنوز در مجموعه فیلمبرداری یا در استودیوهای تدوین و صدا و موسیقی حضور دارند.

وی افزود: متأسفانه علی رغم رعایت حداکثر پروتکل های بهداشتی در محل کار ، من از همه پروژه های سینما و تئاتر خانگی که از آنها آگاه هستم ، (از طریق حضور مداوم یک پزشک متخصص در محل و نظارت بر ضد عفونی مکرر محیط و تجهیزات ، و همچنین آزمایش گزارش های روزانه و هفتگی از همه عوامل) ما شاهد آمار ناگوار گروهی از همکارانمان (حدود نود نفر) و مرگ برخی از آنها در دو ماه گذشته بوده ایم.

طائرپور در توضیح وضعیت بیشتر گفت: “در حال حاضر حدود 50 پروژه سینمایی ، خانگی و تلویزیونی با میانگین 40 بازیگر فعال تولید می شود ؛ به عبارت دیگر ، در حال حاضر حدود 2000 هنرمند و حرفه ای از صنعت فیلم و تصویرگری در حال فعالیت هستند. از جمله این عوامل ، بازیگران نمی توانند از ماسک در طول بازی استفاده کنند ، و تماس نزدیک آنها با گریمور ، تیم تیراندازی و ضبط ، مدیر لباس ، تدارکات و غیره می تواند عملا خطر را کاهش دهد انتقال ویروس به عموم مردم و در نتیجه به فضاهای بیرونی برخاسته از محل کار ؛ این مورد در مورد مطالعات صدا و موسیقی برای صداپیشگان و خوانندگان صدق می کند.

رئیس اتحادیه تولید “Act” گفت: “من فکر می کنم وقت آن رسیده است که واکسیناسیون پرسنل پزشکی و واکسیناسیون تدریجی دسته های مختلف مشاغل پرخطر و افراد مسن و همچنین بهبود روند تهیه واکسن های مورد نیاز را در نظر بگیرید. (خارجی و داخلی) مقامات صالح وزارت بهداشت و ستاد تاج با نگاه ویژه ای به هنرمندان و عوامل پروژه های در حال تولید ، این گروه محدود را در تعامل با خانه فیلم و بدون توجه به سن عوامل معرفی کرده اند. ، در گروه های پر خطر قرار می گیرند. واکسیناسیون را در اولویت قرار دهید.

وی در پایان گفت: “من می دانم که مدیریت Casa del Cinema مدت هاست که با وزارت بهداشت ، مراقبت و آموزش پزشکی مکاتبه و مکاتبه می کند و امیدوارم این تلاش ها موفقیت آمیز باشد و مدیران و برنامه ریزان همچنان تولید. برنامه های دیدنی و جذاب در خانه با نگرانی کمتر. بدون شک انعکاس خبر مرگ یا خدای ناکرده مرگ چهره های سینمایی و هنری فقط به تعداد و آمار محدود نمی شود و با توجه به دانش و علاقه مردم نسبت به آنها ، این خبر می تواند نگرانی در جامعه را افزایش دهد.

انتهای پیام