علمی و پزشکی

حضور خطیب و وحیدی در کمیسیون بهداشت

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی اطلاعات و کشور در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

زهرا شیخی در گفت وگو با گیلونا ، در مورد جلسه کمیسیون بهداشت توضیح داد: “جلسه عصر این کمیسیون با حضور وزیر پیشنهادی وحیدی و خطیب وزیر اطلاعات پیشنهادی برگزار شد”.

وی در خصوص موضوعات مطرح شده در حضور وزیر کشور پیشنهادی ، گفت: اعضای کمیسیون تأکید کردند که تصمیمات استانها باید بر اساس خرد جمعی و مشورت با نمایندگان مجلس باشد ، زیرا آنها اطلاعات دقیقی از موارد مختلف دارند. شهرها و تصمیمات عاقلانه بگیرند. ” وارد خواهد شد. ضرورت توجه به شایسته سالاری و استفاده از افراد متخصص و متعهد نیز تأکید شد. وحیدی همچنین تاکید کرد که در انتخاب استانداردها ، با توجه به شایسته سالاری ، از افراد حرفه ای ، متعهد و انقلابی استفاده می کند و به عنوان یک حزب عمل نمی کند.

به گفته شیخی ، ارتقای سرمایه اجتماعی به منظور دستیابی به توسعه جهانی کشور ، توجه به حوزه های حکومتی عمومی ، برنامه ای مبتنی بر نگرش های اقتصادی و اجتماعی در دستیابی به امنیت پایدار و عدالت ملی بر اساس نیازهای بومی محلی در نقاط مختلف کشور و با رویکرد مشارکتی در زمینه سیاسی و ارتقای سرمایه اجتماعی ، از جمله برنامه های پیشنهادی وزیر کشور نام برد.

وی همچنین گفت وزیر پیشنهادی اطلاعات نیز برنامه های خود را ارائه کرد و نمایندگان بر لزوم جلوگیری از اجرای طرح هایی که باعث بی عدالتی در کشور می شود تاکید کردند.

انتهای پیام