علمی و پزشکی

خانم های باردار بیمه می شوند/ رایگان شدن هزینه زایمان برای تمامی اقشار

گیلونا/ گلستان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مصوبه دولت برای بیمه زنان باردار گفت: تمام هزینه های بارداری و زایمان را رایگان می کنیم.

دکتر بهرام عین‌اللهی که امروز به همراه رئیس‌جمهور وارد استان گلستان شده و از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین به عنوان نماینده تام الاختیار و هیئت دولت در شهرستان‌های آزادشهر و رامیان حضور پیدا کرده است، در بدو ورود به گلزار شهدا حضور یافت. به شهید بزرگوار

سپس در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های آزادشهر و رامیان حضور یافت تا در این جلسه برای شنیدن مشکلات و دغدغه های مردم این شهرستان ها در خصوص از دست دادن مسئولین و سرداران سخنرانی کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار با تاکید بر اینکه با تلاش و فداکاری پرسنل پزشکی و مدعیان سلامت و البته همراهی و همدلی مردم شریف ایران و حمایت رهبری و مردم دولت ، ما توانسته ایم با بیماری عروق بیماری کرونا قلب مقابله کنیم مطلوب به نظر می رسد.

دکتر بهرام عین‌اللهی با بیان اینکه امروز همه سازمان‌های بین‌المللی دریافته‌اند که ایران توانسته جلوی تاج را بگیرد، خاطرنشان کرد: این پیروزی بدون شک تنها با همدلی همه اقشار مردم و البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور به دست آمد. .

وی از تزریق نوبت اول واکسن کرونا توسط 91 درصد مردم کشورمان خبر داد و گفت: 85 درصد مردم نوبت دوم واکسن را نیز تزریق کرده اند و تاکنون 35 درصد مردم به این واکسن مراجعه کرده اند. تزریق سومین دوز واکسن آنها.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه مشکل دفن زباله آزادشهر باید هر چه سریعتر حل شود، ادامه داد: اگر این اتفاق نیفتد شاهد شیوع چندین بیماری در این منطقه خواهیم بود که لازمه این امر شورای سلامت در رامیان و آزادشهر تشکیل شود تا پیشگیری از این بیماری ها در دستور کار قرار گیرد.

عین اللهی با اشاره به موضوع بیمه زنان باردار در هیئت دولت، افزود: بر اساس مصوبه هیأت وزیران، تمامی هزینه های دوران بارداری و زایمان باید رایگان باشد و از این رو زنان فاقد بیمه نیز توسط دولت بیمه خواهند شد.

به گزارش گیلونا، در نهایت وی با تعدادی از مردم دیدار و از برخی پروژه های شهرستان نیز بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/