علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

داروی کاهش چربی پوست سر

نقد و بررسی محلول تخصصی درمان چربی پوست سر سپیژن

محلول تخصصی درمان چربی پوست سر سپیژن یک محلول جهت مهار عوارض ناشی از چربی پوست اعم از خارش، ریزش مو و شوره است. این محلول با تنظیم فعالیت ترشح غدد سبابه، تکثیر و تمایز سبوسیت‌ها و مهار آنزیم ۵-آلفاردوکتاز، چربی پوست سر را تعدیل می‌کند. با جذب سریع چربی، به تمیز ماندن موها و پوست سر برای مدت طولانی کمک می‌نماید. با بهبود خون رسانی مویرگی و تغذیه و تنفس سلول‌های سازنده ریشه مو، رشد و افزایش استحکام و ضخامت مو را تحریک می‌کند. به کاهش بوی ناشی از عرق و چربی پوست سر نیز کمک می‌نماید.

باقی ماندن چربی‌های اضافی بر روی پوست سر به مرور زمان موجب بروز خارش، سوزش، شوره‌های چرب و ریزش موها شده و سلامت موها را به خطر می‌اندازد. از این رو استفاده از محصولات تخصصی در این زمینه برای کنترل چربی پوست سر و بهبود فعالیت غدد سباسه بسیار حائز اهمیت است. حفظ بهداشت موها و پوست سر و عدم شستشوی بیش از حد آنها نیز یکی از راه‌های از بین بردن چربی پوست سر است. محصولات زیادی برای رفع این مشکل روانه بازار شده‌اند. بدین ترتیب انتخاب محصولی مناسب و باکیفیت نیازمند دقت و بررسی زیادی است. محصولات بیز شاپ  جز با کیفیت ترین محصولات در زمینه پوست و مو می بااشد.

دلایل چرب شدن مو

تغییرات هورمونی، تغذیه نامناسب، استفاده از شامپوهای نامرغوب، استرس، دست‌کاری بیش از حد موها یا تریکوتیلومانیا، شستشوی بیش از حد موها، استفاده از نرم کننده‌های مو، براشینگ زیاد، عدم پاکیزگی برس و شانه و… از عوامل افزایش دهنده فعالیت غدد سباسه و افزایش دهنده چربی پوست سر است. این محصول  PH پوست سر را تنظیم نموده و باعث کاهش دفعات مصرف شامپو می‌شود و هم‌چنین بر روی رنگ مو نیز تأثیر نمی‌گذارد. محصول پیش رو نقش موثری در مهار عوارض ناشی از چربی پوست سر نظیر شوره، خارش، التهاب و ریزش موها دارد. با تاثیرگذاری قوی خود بوی بد ناشی از تعریق و چربی پوست سر را از بین می‌برد.

ویژگی های محلول تخصصی درمان چربی پوست سر سپیژن

  • کمک به تمیز ماندن موها و پوست سر برای مدت طولانی با جذب سریع چربی
  • بهبود خون رسانی مویرگی و تغذیه و تنفس سلول‌های سازنده ریشه مو
  • مهار عوارض ناشی از چربی پوست اعم از خارش، ریزش مو و شوره
  • تعدیل چربی پوست سر با تنظیم فعالیت و ترشح غدد سباسه
  • کمک به کاهش بوی ناشی از عرق و چربی پوست سر
  • تنظیم PH پوست سر و کاهش دفعات مصرف شامپو
  • تکثیر و تمایز سبوسیت‌ها و مهار آنزیم ۵ آلفار دوکتاز
  • تحریک رشد و افزایش استحکام و ضخامت مو
  • عدم اثر بر روی رنگ مو

ترکیبات

آب دیونیزه، بوتیلن و پنتیلن گلایکول، روغن کرچک هیدروژنه، آپیژنین، اولئانولیک اسید، بیوتینویل تری پپتید 1، اتیل هگزیل پالمیتات، گلیسیرین، کلیمبازول، سالیسیلیک اسید، عصاره: رزماری، بابونه، آرنیکا مونتانا، مریم گلی، کاج، سیمیسیفوگا، شاهی آبی، بورداک، لیمو، پیچک، کالاندولا، گل لادن، بید کانادایی، ویتامین ب5، پیروکتون اولامین، بیزابولول، سدیم پیرولیدون کربوکسیلیک اسید، اوره، اسید لاکتیک و… و نگه دارنده مجاز.

چطور مصرف کنیم

روزی یک بار صبح ها به میزان کافی از محلول را روی پوست سر اسپری نموده تا جذب شود.نیاز به ماساژ ندارد.

سرم سیر سیاه لاکچری کوین

سرم های لاکچری کوین   از جمله سرم سیر سیاه لاکچری کوین از فرآوری گارلیک در یک دمای معین و رطوبت محیطی به مدت زمان یک ماه بدست میآید. روغن سیر سیاه با ترکیبات گیاهی از انواع روغنهای نرم کنندهای هست که فولیکولهای مو را تقویت میکند و به قطع ریزش مو و مراقبت از آن کمک میکند. با استفاده مداوم در مدت زمان کوتاهی میتوانید به موهای پرپشت و ضخیمی دست یابید

روغن آرگان اصل لاکچری کوین

روغن آرگان به طور طبیعی از هسته میوه درخت ارگان تولید می‌شود که سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان است که برای پوست و مو مفید است. روغن آرگان لاکچری کوین یکی از با ارزشمند‌ترین روغن‌های جهان است که برای زیباسازی و جوانسازی پوست استفاده می‌شود و اثرات شگفت انگیزی بر روی موها و رفع مشکلات پوستی می‌گذارد

روغن آرگان اصل لاکچری کوین به طبیعی از هسته میوه درخت ارگان استخراج می‌شود که ۱۰۰درصد خالص است و سرشار از انواع ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها بوده که برای پوست و مو بسیار مفید است. این نوع بر روی زیبایی پوست و مو تاثیر خوبی می‌گذارد که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

نرم کنندگی

افزایش رشد مو

ترمیم موخوره

حالت دهندگی

محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی

بهبود انواع اختلالات پوستی از جمله اگزما و التهابات پوستی

جلوگیری از سوزش، خشکی و خارش پو

روغن آرگان به عنوان بهترین روغن زیبایی در جهان شناخته شده که خواص بالایی دارد و باعث رفع تیرگی پوست، پف و چین و چروک‌های دور چشم می‌شود. با استفاده روزانه از روغن آرگان لاکچری کوین در دور چشم می‌توانید به راحتی تمام چین و چروک‌های ریز، سیاهی و پف دور چشم را در مدت زمان کوتاه رفع کنید.

روغن آرگان که یکی از محصولات لاکچری کوین می باشد علاوه بر زیبایی و سلامت پوست فواید زیادی بر روی زیبایی ناخن‌ها دارد که باعث ترمیم و تغذیه ناخن‌های آسیب دیده و شکسته می‌شود و همچنین سرزندگی را به ناخن‌های تنیده باز می‌گرداند. این محصول ارزشمند باعث تسکین کوتیکول‌های آسیب دیده اطراف ناخن می‌شود و ناخن‌های را محکم و سالم نگه می‌دارد. و به درمان و جلوگیری از عفونت‌های ناخن و پوست اطراف ناخن کمک می‌کند و آنها را در برابر اکسیداسیون محافظت می‌کند.

قابل ذکر است روغن آرگان از آن دسته از محصولاتی است که کاربرد بالایی بر روی زیبایی پوست، مو، ناخن و ضایعات پوستی دارد. روغن آرگان با جذب بالای سلول‌های پوستی برای پوست صورت، دست و گردن مناسب است و باعث جوانسازی آن‌ها می‌شود. در هنگام استفاده از این نوع روغن باید سطح پوست و مو را تمیز و مرطوب کرد و سپس مو و پوست سر را با روغن خالص ارگان ماساژ دهید تا روغن جذب پوست شود.

برای رفع ضایعات پوستی به صورت روزانه از روغن لاکچری کوین ارگان استفاده کنید و سطح مورد نظر مرتبا ماساژ دهید. برای تقویت ناخن‌ها هر شب یک و دو قطره بر روی ناخن و دستهای خود استفاده کنید. برای تقویت موهای ریش می‌توانید از روغن ارگان استفاده کنید باید مطمئن باشید که ریش و منافذ پوستی شما به طور کامل تمیز شده باشد. باید چند قطره از روغن آرگان لاکچری را به نوک انگشتان خود آغشته کنید و آن را بر روی ریشه و نوک مو ماساژ دهید

قیمت روغن آرگان لاکچری کوین بیز چقدر است ؟

قیمت روغن آرگان لاکچری کوین و قیمت کرم پودر کوین اصل با توجه به اصل بودن و درصد خلوص بالا بسیار مناسب است. این محصولات شرکت بیز توسط شرکت کوین تحت نظر و مجوز وزارت بهداشت تولید و پخش می‌شود برای تهیه این محصول باید می‌توانید به فروشگاه بیزاستار مراجعه کنید و با کمترین هزینه ممکن با کیفیت‌ترین محصول را تهیه کنید. روغن آرگان لاکچری کوین بیز یکی از برترین و ارزشمند‌ترین روغن‌های دنیا است که بیشترین بازه مصرف را در بین مصرف‌کنندگان دارد و از کمترین میزان پالپ برخوردار است.

روغن آرگان بسیار پر خاصیت است و منبع خوبی از آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب و ویتامین E است که باعث آبرسانی و نرم شدن موها می‌شود و تاثیر خوبی بر روی رشد موها دارد که باعث ارتجاعی و درخشندگی موها می‌شود. روغن آرگان لاکچری کوین 100 درصد خالص است که توسط فروشگاه بیز استار تصمیم می‌شود که با خیال راحت می‌توانید ابن محصول را با کمترین هزینه ممکن از فروشگاه بیز استار تهیه کنید