علمی و پزشکی

راه اندازی کلاسیک “Cred؛ عطر مردانه Ontus”

عطرهای با کیفیت بالا نه تنها می توانند اعتماد به نفس شما را به ارمغان بیاورند بلکه آرامش ، جذابیت و هیجان را همزمان و یا در رایحه های مختلف به ارمغان می آورند.

همانطور که یک کت و شلوار یا لباس رسمی می تواند به راحتی وضعیت و عزت اجتماعی شما را بهبود بخشد ، استفاده از عطر مناسب نیز بر روابط شما با ساکنان جامعه تأثیر می گذارد. عطرهای با کیفیت بالا نه تنها می توانند اعتماد به نفس شما را به ارمغان بیاورند بلکه آرامش ، جذابیت و هیجان را همزمان و یا در رایحه های مختلف به ارمغان می آورند.

بسیاری از مردانی که می خواهند بهترین عطر مردانه را بخرند ، اغلب با این جمله روبرو می شوند: Ontus Creed را بخرید! Ontos یکی از شاهکارهای ماندگار صنعت عطر است که توسط Creed Perfume راه اندازی شده است و می تواند افراد از هر جنسیتی را خوشحال کند. این عطر در بازار عطرهای مردانه یک انتخاب کاملاً نجیب و مجلل به حساب می آید و با یک ترکیب جادویی از توت سیاه ، ترنج ، آناناس ، آناناس ، سیب ، توس ، یاس ، مشک و وانیل به بی نظیرترین روش می آمیزد. با هم آنها از ابتدا شما را از جهان جدا می کنند!

درباره Ontus Creed اطلاعات بیشتری کسب کنید

عطر مردانه Creed Aventus برای اولین بار در سپتامبر 2010 و به منظور گرامیداشت 250 سالگی برند Creed ، به بازار عرضه شد. انتشار این عطر مردانه مردمی همزمان با بازگشایی فروشگاه کرید در شهر آمریکایی مونتاگن بود. عطر مردانه Creed Ontus ، طبق توضیحات The Times ، ترکیبی جادویی است که توسط تیم پدر و پسر الیویه و اروین کرید طراحی شده است.

جالب اینجاست که طراحی عطر مورد استفاده در این عطر با الهام از رزمندگان ناپلئون بناپارت انجام شده است ، بنابراین مردم آن را امتحان کرده اند و بسته بندی عطر و حتی محصول مربوط به امپراتوری و پادشاهی است. به عنوان مثال ، پدر و پسر در ترکیب آنتوس از توس استفاده می کردند. لوئیزیانا منطقه ای است که توسط ناپلئون اداره می شود. علاوه بر این ، یک بذر سیاه از جزیره مدیترانه کرزیکا (زادگاه چاودار ناپلئون بناپارت) در ترکیب این عطر پرفروش دیده می شود.

اما این شباهت ها در اینجا متوقف نمی شوند. بر روی بطری Creed Ontus ، می توانید اسب هایی را مشاهده کنید که به سوار او خیانت می کنند ، که در واقع سمبل روح بی روح و پیروزی ناپلئون بناپارت است.

از سال 2011 ، Creed Ontus یکی از موفق ترین محصولات کرید و کل صنعت عطر بوده است. بسیاری از آقایان و حتی زنان در ایران عاشق عطر آن هستند. علاوه بر این ، با وجود قیمت بالای این عطر ، استمرار و گسترش رایحه شگفت انگیز این عطر مردانه باعث شده است بسیاری از افراد مشهور ، مدیران و افراد مد عمومی تمایل زیادی به خرید داشته باشند. متأسفانه در سال 2015 ، کیفیت این عطر به طرز چشمگیری کاهش یافته است که بارها مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران ، به ویژه آنتوس قرار گرفت. اما سال بعد ، شرکت عطر کرید نه تنها خطاهای بسیاری را ایجاد کرد ، بلکه عطر زنانه Ontus را نیز برای زنانی که عطر را دوست دارند تهیه کرد.

با گذشت سالها ، Creed Ontus جوایز متعددی در مقوله های مختلف کسب کرده است. ترکیب این عطر بسیار با دقت انتخاب شده است و معمولاً مواد زیر را شامل می شود:

شروع یادداشت ها: ترنج ، توت سیاه ، آناناس و سیب

نت های میانی: توس ، نعنا ، گل رز و یاس

نتهای پایانی: مشک ، شیرین بیان ، وانیل و کهربا

اما فراتر از آن ، اگر بینی شما به خوبی آموزش دیده و حساس باشد ، متوجه حضور ترکیبات دیگری مانند دانه های سیاه ، آلوئه ، گل رز ، بلوط و نعناع وحشی خواهید شد. اگرچه درک عطر و رایحه این عطر مردانه متفاوت است ، بر اساس اظهار نظرها و نظرات افرادی که در واقع از این عطر استفاده کرده اند ، Creed Ontos که پیش از سال 2013 عرضه شده بود ، رایحه ای چوبی قوی تر را فراهم می کند ، اما این عطر از بین می رود. بیش از حد به تدریج ، او به میوه مرکبات روی آورد.

علاوه بر این ، Creed نسخه جدیدی از این عطر مردانه را در سال 2018 با نام Creed Ontus Clone عرضه کرد که در واقع ادکلن است و بوی خنک و شیرینی دارد.

به گفته Creed ، Ontus یک عطر دست ساز سنتی است که از بهترین عناصر طبیعی در طراحی خود استفاده می کند. این ترکیبات ممکن است با توجه به شرایط آب و هوایی کمی تغییر کند ، به همین دلیل مردم در سالهای اخیر شاهد تغییرات جزئی در بو و رنگ بطری های Ontus بوده اند.

عطر کرید را بخرید

قیمت بالای عطر مردانه Creed Ontus مانع از خرید این عطر و ادکلن ادکلن برای همه افراد در جامعه می شود. بنابراین برخی سودجویان با ارائه محصولات مشابه و با کیفیت پایین با قیمت پایین سعی در فریب این افراد دارند و از این طریق درآمد زیادی کسب می کنند. برای خرید عطر Ontus Creed ، باید نسخه اصلی را تهیه کنید ، زیرا این یک محصول نجیب سلطنتی است و برای تجربه آن نباید از ماکت یا نسخه های مشابه استفاده کنید. وقتی برای خرید از صفحه اینستاگرام ، کانال تلگرام ، کانال یا فروشگاه ناشناخته بازدید می کنید ، نمی توانید تضمین کنید که Ontus Creed خریداری شده معتبر است! علاوه بر این ، به دلیل قیمت بالای عطر ، برای جلوگیری از ضرر مالی ، شما باید از یک مکان معتبر که مورد تأیید دیگران یا مرجع ذیصلاح باشد ، مراقبت بیشتری داشته و خریداری کنید.

برای خرید عطر مردانه Ontos می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی استفاده کنید که دارای یک نشان اعتماد و ارائه خدمات با کیفیت می باشند. فروشگاه اینترنتی Mo Ton Ro یکی از آنهاست که علاوه بر اطمینان از اصالت محصولات ، تجربه خرید دلپذیرتری را نیز برای شما به ارمغان می آورد و البته تجربه خرید ارزانتری (از جمله جشنواره های فروش مختلف و تخفیف های روزانه). علاوه بر Ontus ، می توانید سایر عطرها و ادکلن های تولید شده توسط برند Royal Creed را نیز از این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.