علمی و پزشکی

علائم کووید19 شاخصی ضعیف در تشخیص افراد آلوده به کروناست

یک مطالعه در جمعیت انگلیس نشان می دهد که اکثر افرادی که از نظر ویروس کرونا آزمایش مثبت داشتند ، علائم اصلی بیماری را ندارند.

به گزارش گیلونا ، 86 درصد از بریتانیایی هایی که در حین قرنطینه آزمایش ویروسی کرونا را انجام داده اند و از نظر علائم بیماری از جمله سرفه ، تب ، از دست دادن قدرت آزمایش مثبت داده اند. آنها هیچ بو و مزه ای نداشتند.

به گفته محققان انگلیسی ، تشخیص کامل ویروس کرونا برای شناسایی ناقلین خاموش بیماری و کاهش شیوع بیماری در آینده مورد نیاز است.

هدف از این مطالعه ارزیابی ارتباط بین علائم بیماری Covid-19 و نتیجه آزمایش بیماری بود.

این مطالعه نشان داد که آزمایش ویروس کرونا برای 115 نفر از 36601 شرکت کننده در این مطالعه مثبت است. تمرکز بر روی افراد با علائم خاص Covid-19 (تب ، سرفه ، از دست دادن چشایی و بو) نشان داد که 158 نفر در روز چنین علائمی دارند.

این مطالعه همچنین شامل اطلاعاتی در مورد علائم متعدد بیماری مانند خستگی و تنگی نفس بود. از بین کسانی که از نظر ویروس کرونا آزمایش مثبت داشتند ، 27 نفر علائم داشتند و 88 نفر در روز آزمایش بدون علامت بودند.

به گزارش گیلونا ، به نقل از Medical Express ، طبق گفته محققان انگلیسی ، این یافته ها تأثیر بسزایی در برنامه های آینده ویروس کرونا خواهد داشت.

انتهای پیام