علمی و پزشکی

غربی ها که از بحران تاج رنج می برند ، حتی در تلاش برای رفع نیازهای اساسی سلامت هستند

غربی ها که از بحران تاج رنج می برند ، حتی در تلاش برای رفع نیازهای اساسی سلامت هستند

گیلونا / کامب رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: غربی ها حتی در شرایطی که نیازهای اساسی سلامتی مردم را برطرف کنند ، در بحران کرون نیز با مشکل روبرو هستند.

به گزارش گیلونا ، دکتر قدیر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ، گفت: جلسه ستاد کنترل و پیشگیری از ویروس تاج استان:
وی با تقدیر از تلاش رسانه ها در جهت اطلاع رسانی به مردم ، افزود: نباید فراموش کنیم که کوروی ویروس به پایان نرسیده است ، ممکن است یک پیام رسان جدید نیز مشاهده کنیم و تعداد زیادی از مردم به بیمارستان ها و تختخواب ها می روند.
وی افزود: ما باید با مردم ارتباط برقرار کنیم و اطلاعات صحیحی ارائه دهیم ، چرا باید مردم را منزوی کنیم یا چرا باید از مشکلات سلامتی ، فاصله و محافظت شخصی آنها مراقبت کنیم ، این امر باید قانع کننده باشد. در این شرایط ، رسانه های مجازی و غیر مجازی پیشرفت زیادی داشته اند و دوباره الزامات را مطرح می کنند.
قدیر اظهار داشت: افراد خوب در کشور ما تهدید و تحریم های کویت 19 را به فرصت تبدیل می کنند ، بنابراین انواع تجهیزات بهداشتی را در کشور تولید می کنیم و مشکلی برای ضد عفونی و محافظت شخصی نیست.
وی اظهار داشت: مقرر شده است که بیمارستان شهید بهشتی دیگر بستری در بیماری انسداد قلب و عروق قلب را قبول نکند ، به طوری که بیماران مبتلا به بیماری قلبی غیر عروق قلب نیز خدمات لازم را دریافت می کنند.

انتهای پیام