علمی و پزشکی

نیک بین: وزارت بهداشت در مقابل طب سنتی ایرانی اسلامی مقاومت نکند

مسلمانان حجت الاسلام و نیک بین خطاب به وزارت بهداشت ، مراقبت و آموزش پزشکی در صحن علنی مجلس گفتند: به طب سنتی اسلامی ایرانی فرصت دهید تا ادعاهای خود را مطرح کند. انکار این دارو خلاف عقل است.

به گزارش گیلونا ، حجت الاسلام والمسلمین جواد نیک بین امروز یکشنبه در یک جلسه علنی در یک هشدار کلامی اظهار داشت: اگر نمی خواهیم تاج به هراسی تبدیل شود ، باید کاری انجام دهیم و طبق گفته رئیس جمهور ، همه باید به میدان بیایند. به نظر من ، اگر رئیس جمهور صلاح دید ، باید در اجلاس سه قوه شرکت کند تا مشکلات مردم را بررسی کند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: وزارت بهداشت ، مراقبت و آموزش پزشکی نباید در برابر طب سنتی ایرانی – اسلامی مقاومت کند. حداقل به این دارو فرصت دهید تا ادعاهای خود را اجرا کند. ما با طب مدرن مخالف نیستیم ، اما انکار طب سنتی نیز خلاف عقل است.

وی با اشاره به گزارش های مربوط به گمرک ایران گفت: نزدیک به 100 میلیون تن برنج ، روغن و مایحتاج اساسی در گمرکات کشور باقی مانده است. وقتی ما پیگیری می کنیم ، آنها می گویند بانک مرکزی اجازه ترخیص کالا از گمرک را نمی دهد. ظاهراً این بانک مانند مخزن با معیشت مردم روبرو است. باید تأکید کنم که وقتی تعادل بین عرضه و تقاضا از بین برود ، ترخیص کالا از گمرک دارو پس از مرگ سهراب خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نیک بین با اشاره به گرانی نهاده های دامی و پایین بودن قیمت گوشت زنده و گران بودن گوشت بازار گفت: این سه معادله برای درک بی کفایتی مسئولان کافی است. ” اگر می خواهید وضعیت نهاده های دامی و کشاورزی را بهبود ببخشید ، نظارت را افزایش دهید.

انتهای پیام