عمومیکسب و کار ایرانی

آشنایی با انواع تبلت هوش کودک

تبلت ها محصولات جذابی هستند و کارایی زیادی هم دارند به خصوص حالا که دیگر دانشجویان و دانش آموزان نیز به دلیل آموزش مجازی بیشتر به سراغ تبلت ها می روند. تبلت ها هم مثل گوشی های هوشمند در بازه های قیمتی بسیار متنوعی تولید می شوند و طبیعتا هم امکانات متفاوتی دارند. در ادامه این مطلب به راهنمای خرید تبلت برای کودکان می پردازیم و تبلت هایی را در رنج قیمتی مختلف معرفی می کنیم که برای کودکان کاربرد بیشتری دارد. کودکان بیشتر از تبلت ها در جهت بازی کردن و تماشای کارتون و همچنین نهایتا درس خواندن استفاده می کنند و محصول مورد نظر باید این نیازهای را برآورده کند.

بهترین تبلت برای کودکان کدام است؟

توجه داشته باشید که تبلت های معرفی شده در ادامه از قیمت کم به زیاد مرتب شده اند و در صورتی که تبلتی بسیار خوب و باکیفیت می خواهید به سراغ محصولات آخر متن بروید. مرکز فروش تبلت کودکان در کنار بازار موبایل به صورت آنلاین و حضوری در دسترس شما عزیزان است. لباس السا و انا برای کودکان با بسته بندی شکیل و مناسب عرضه می گردد

در حال حاضر اگر بخواهید یک تبلت کودک بخرید که هم برای شرکت در کلاس کودکان مناسب باشد و هم بتواند با آن کارتون تماشا کند، این تبلت برای شما مناسب است. تبلت مناسب کودکان F4X به خاطر قیمت مناسبی که دارد نیز خیال شما را راحت می کند و از نظر هزینه اذیت نخواهد کرد. این تبلت کودک دارای صفحه نمایش 7 اینچی است و چندان بزرگتر از یک موبایل نیست برای همین به راحتی داخل دست کودک جا می شود و زیاد سنگین هم نیست. وزن تبلت نیز تنها 350 گرم است و بدنه پلاستیکی دارد. حافظه داخلی تبلت 32 گیگابایت بوده و 2 گیگابایت نیز رم برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین تبلت نیز 8 مگاپیکسل بوده تا کودکان بتوانند از تخته کلاس یا هر سوژه ای که مد نظر دارند عکاسی کنند. این تبلت به باتری 3000 میلی آمپری مجهز شده است.

قیمت تبلت کودک ایرانی چقدر است؟ این سوال به طور کلی زیاد پرسیده می شود و تبلت کودکان ایرانی به دلیل قیمت پایین در یکی دو سال اخیر بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.نارتب 2 مدل E8 که جزو بهترین تبلت برای کودکان به حساب می آید 339 گرم وزن دارد و از یک پنل 8 اینچی استفاده می کند. این صفحه نمایش که دارای تکنولوژی IPS است از رزولوشن 1280×800 استفاده می کند و تراکم 213 پیکسل بر هر اینچ را مقابل چشمان شما قرار می دهد. این تبلت از یک دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک سلفی 2 مگاپیکسلی در جلو میزبانی می کند.

تبلت نارتب 2 مدل E8 از تراشه SC9863A استفاده می کند و سیستم عامل آن به صورت پیش فرض اندروید 10 است. انرژی مورد نیاز این مدل از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود و پشتیبانی از سیم کارت و شبکه 4G سبب می شود تا بتوانید در محیط خارج از خانه نیز به خوبی از این دستگاه استفاده کنید. پس در نهایت شاید نارتب 2 مدل E8 جزو بهترین تبلت برای بازی کودکان نباشد ولی به نسبت قیمت امکانات مناسب و خوبی دارد.

معرفی بهترین تبلت برای کودکان

به عنوان یک پدر و مادر که فرزندان زیر 7 سال دارید حتما با علاقه و کنجکاوی کودکتان برای بازی با موبایل و کامپیوتر و کشف قابلیت های آن ها آشنا هستید. تا جایی که ممکن است حتی اجازه کار با دستگاه های هوشمندتان را به شما ندهند. با توجه به این که گوشی یا کامپیوترتان متناسب با استفاده شما تنظیم شده است و ممکن است برای کودکتان مناسب نباشد تصمیم گرفتیم این مقاله را به معرفی بهترین تبلت برای کودکان اختصاص دهیم. بهترین تبلت برای کودکان با توجه به کاربری آن انتخاب می شود و از آن جایی که استفاده کودکان از تبلت به بازی، تماشای کارتون و آموزش محدود می شود نیاز به یک تبلت پیشرفته و گران قیمت ندارند

تبلت لنوو مدل TAB M7

ظرفیت باتری  3590 میلی آمپر
کیفیت دوربین  2 مگاپیکسل
حافظه رم  2 گیگابایت
حافظه داخلی  32 گیگابایت
سایز صفحه نمایش  7.0 اینچ
پردازنده Mediatek MT8765B (چهار هسته ای)

یکی از ارزان ترین و بهترین تبلت ها برای کودکان تبلت لنوو مدل tab m7 است. این تبلت از سیم کارت نسل چهارم یا 4G پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 7 اینچی، نمایشگر LCD و وضوح تصویر 1024*600 پیکسل آن برای تماشای فیلم و عکس مناسب است. هرچند که حافظه داخلی 32 گیگ ممکن است فضای کافی برای ذخیره سازی حجم زیادی از فایل ها را برایتان فراهم نکند اما به وسیله یک کارت حافظه جانبی می توانید تا حدودی این فضا را افزایش دهید.

لنوو برای TAB M7 از تراشه مدیاتک مدل MT8765B با پردازنده 4 هسته ای و سرعت 1.3 گیگا هرتز استفاده کرده است. این مشخصات برای یک استفاده روزمره بدون لگ و باگ کاملا مناسب است اما انتظار اجرای بدون نقص برنامه های سنگین را از آن نداشته باشید.

در این تبلت یک لنز 2 مگاپیکسلی در پشت تبلت به عنوان لنز اصلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی دیگر در قاب جلویی برای مکالمات ویدیویی در نظر گرفته شده است. یک بلندگو در بالای صفحه تبلت  TAB M7 تعبیه شده است که صدا را به صورت شفاف اما بدون بیس پخش می کند.

کودک شما با پوشیدن لباس روباه قرمز در ماجراجویی در پاریس مفهوم مبارزه با افراد شرور را بهتر درک خواهد کرد

در نهایت وزن 480 گرمی و ابعاد 12*60*190 این تبلت ثابت می کند که برای استفاده کودکان مناسب است. فراموش نکنید که هدف ما معرفی تبلت های ارزان و مناسب برای کودکان است و اگر مجموع ویژگی های فوق نشان از یک تبلت معمولی دارد جای اشتباهی نیامده اید و از یک تبلت اقتصادی مناسب برای کودکان نباید انتظارات زیادی داشته باشید.

تبلت جی ال ایکس F8 Lite

ظرفیت باتری 5100 میلی آمپر
کیفیت دوربین 5 مگاپیکسل
حافظه رم 2 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت
سایز صفحه نمایش 8.0 اینچ
پردازنده

در معرفی بهترین تبلت برای کودکان نمی توان از تبلت ایرانی جی ال ایکس مدل F8 لایت چشم پوشی کرد. این تبلت با نمایشگر 8 اینچی، وضوح تصویر +HD و تراکم پیکسلی 189 (پیکسل) برای بازی و تماشای کارتون کاملا مناسب است. وزن 380 گرمی و ضخامت 9.6 میلی متری آن هم دست کودک را خسته نمی کند.

یک سنسور 5 مگاپیکسلی در پشت تبلت و یک سنسور 2 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش تبلت به ترتیب دوربین اصلی و دوربین سلفی آن را تشکیل می دهند. حافظه داخلی تبلت جی ال ایکس f8 lite 32 گیگابایت است که به کمک یک کارت حافظه جانبی می توانید آن را افزایش دهید.

در معرفی این تبلت مشخصات پردازنده آن به صورت دقیق ذکر نشده است. با این حال می دانیم که وقتی به دنبال یک تبلت اقتصادی و مناسب برای کودکان هستیم با پردازنده بسیار سریع و قوی روبرو نیستیم. پردازنده این تبلت برای استفاده یک کودک کاملا مناسب است.

نکته جالب در مورد تبلت جی ال ایکس F8 Lite این است که از یک قلم مخصوص نوری پشتیبانی می کند. این قلم می تواند تنوع و لذت استفاده از تبلت را برای کودک شما بیشتر کند.  لباس زنبور ملکه یا همان کلویی به رنگ سیاه و زرد می باشد

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.