عمومیکسب و کار ایرانی

اسپری دو فاز مو آسیب زننده است

اسپری دو فاز مو نه تنها آسیبی برای موهای شما به دنبال نخواهد داشت، بلکه استفاده از آن منجر به حفظ رطوبت و نرمی، از بین رفتن خشکی منجر به موخوره و خوش حالتی موها خواهد شد. بنابراین استفاده از اسپری دو فاز یک راهکار عالی برای کسانی است که موهای آسیب دیده از دکلره و رنگ دارند یا اینکه به صورت ژنتیکی جنس موهایشان خشک و شکننده است. با اسپری کردن این محصول بعد از هر بار حمام کردن و شستشوی موها می‌توانید سلامت را به موهای خود برگردانید. در این مقاله شما را با بهترین انواع اسپری دو فاز مو آشنا خواهیم کرد.

خرید اسپری دو فاز مناسب موهای آسیب دیده ویتروس مناسب برای از بین بردن حالت وزی و مجعدی موهای خشک است که با داشتن تر کیبات آنتی استاتیک و…

سرم مو دو فاز موهای آسیب دیده حاوی روغن آرگان

یکی از بهترین انواع اسپری دو فاز مو که به طور ویژه برای مراقبت و ترمیم موهای آسیب دیده طراحی شده است، سرم دو فاز مورینگا بیز موهای آسیب دیده دوماسی است که با استفاده از روغن معجزه‌گر آرگان نتوانسته محبوبیت زیادی پیدا کند. این محصول سه فعالیت را به طور هم‌زمان انجام می‌دهد؛ به موها رطوبت می‌رساند، آن‌ها را نرم می‌کند و در نهایت ردی از درخشش را روی موها به جا خواهد گذاشت. به جز این مثلث جذاب مراقبتی و زیبایی، اسپری دوماسی با استفاده از آلوئه ورا خشکی موها و وز کردگی آن را از بین برده و موهایی خوش حالت را به شما هدیه خواهد داد. از این اسپری می‌توانید برای محافظت از ساقه مو در برابر حرارت سشوار استفاده کرده و در عین حال گره‌های موها را نیز باز کنید.

سرم مو دوفاز مناسب موهای نازک و کم حجم سریتا

سریتا تولید کننده انواع اسپری دو فاز مو است که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، سرم دو فاز آرگان بیز برای موهای نازک و کم حجم است. این محصول می‌تواند از طریق پروتئین جوانه گندم به کار رفته در فرمولاسیون خود، به تار موهای نازک حجم داده و موهایی ضخیم‌تر و پرتر را به نمایش بگذارد. یکی از نکات بسیار مثبت درباره اسپری‌های دو فاز سریتا که باعث رضایت کاربران می‌شود، این است که بر خلاف بعضی انواع نامرغوب اسپری‌ها در فرمولاسیون این محصول از چربی استفاده نشده است. بنابراین لازم نیست بعد از اسپری کردن نگران چرب و سنگین شدن موها باشید. این اسپری همچنین باعث بالا رفتن حالت پذیری موهای شما شده و درخشندگی را آن‌ها باز خواهد گرداند. با استفاده از این محصول همچنین می‌توانید گره‌های مو را به راحتی باز کردن و از داشتن موهایی صاف و زیبا لذت ببرید.

ماسک اسپری دو فاز آرگان آدرا

یکی دیگر از انواع اسپری دو فاز مو که می‌توانید بدون نگرانی از چرب شدن موها سراغ آن بروید، ماسک اسپری دو فاز آرگان آدرا است. این محصول بسیار جذاب و کاربردی با استفاده از امگا 6، امگا 9 و ویتامین ای موجود در روغن آرگان، موها را به ممکن رطوبت رسانی و تقویت کرده و بدون ایجاد احساس چربی و سنگینی باعث داشتن موهایی تمیز و درخشان خواهد شد.  ماسک اسپری دو فاز آرگان آدرا همچنین برای باز کردن گره موها بعد از حمام و جلوگیری از آسیب دیدگی موها در برابر حرارت اتو مو یا سشوار یک محصول ایده‌آل خواهد بود. با استفاده از این محصول می‌توانید جلوی خرد شدن و شکنندگی موهای آسیب دیده را بگیرید و مانع از ایجاد موخوره شوید.

اسپری دو فاز حجم دهنده و براق کننده موهای رنگ شده

اگر موهای رنگ یا هایلایت شده دارید و در کنار نرمی و لطافت به دنبال یک اسپری دو فاز مو تثبیت کننده هستید، می‌توانید اسپری دو فاز حجم دهنده و براق کننده موهای رنگ و هایلایت شده روزال را امتحان کنید؛ یک محصول بسیار خوب با حجم و قیمت مناسب که می‌تواند به سرعت کار ترمیم کردن موها را شروع کرده و سلامت را به آن‌ها هدیه دهد. در فرمولاسیون این محصول علاوه بر استفاده از پرو ویتامین B5 و روغن آرگان از ابریشم دریایی نیز استفاده شده تا موهایی درخشنده و سالم را برای شما به ارمغان بیاورد. با استفاده از این محصول همچنین می‌توانید به موهای خود حجم داده و جذابیت بیشتری به ظاهر خود ببخشید.

محلول دو فاز نرم کننده و حالت دهنده لافارر

استفاده از سیلیکون در محلول دو فاز نرم کننده و حالت دهنده لافارر یکی از جذابیت‌های قوی این محصول است که با پوشاندن ساقه موها علاوه بر ایجاد درخشندگی بسیار زیبا جلوی آسیب دیدگی را در برابر حرارت نور خورشید، سشوار، اتوی مو و سایر وسایل حالت دهنده حرارتی خواهد گرفت. اسپری دو فاز لافارر با استفاده از انواع عصاره‌های گیاهی به تقویت و رطوبت رسانی عمیق موها پرداخته و موهایی سالم را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از این محصول همچنین می‌توانید به موهای خود حجم داده، گره‌ها را به راحتی باز کرده و شانه کردن موها را به آسان‌ترین شکل خود درآورید. از این اسپری برای جلوگیری از ایجاد موخوره و کنترل آن نیز می‌توانید استفاده کنید.

اسپری دو فاز تقویت کننده و براق کننده یانسی

حفظ طولانی مدت رطوبت موها نیاز به محصولی دارد که رطوبت رسانی را به عمیق‌ترین شکل ممکن انجام دهد و اسپری دو فاز مو یانسی یکی از این محصولات است. یانسی با عدم ایجاد چسبندگی و چربی روی موها صرفا به آبرسانی آن‌ها از طریق فرمولاسیون فاقد چربی خود می‌پردازد و موهای شما را تقویت و درخشان خواهد کرد. با استفاده از این محصول گره موها به راحتی باز شده، ظاهر موها نرم و خوش حالت شده و یک لایه محافظ از تارهای مو در برابر آسیب‌های محیطی مثل آلودگی هوا، حرارت وسایل حالت دهنده مو و نور تند خورشید مراقبت خواهد کرد.

همان طور که از نام این محصول مراقبتی پیدا است، اسپری دو فاز دارای دو بخش و دو ترکیب اصلی است؛ اولین ترکیب آن آب و دیگری سیلیکون است. هنگام تکان دادن محصول این دو ماده با یکدیگر ترکیب شده و محصول از حالت تفکیک شده بیرون خواهد آمد. نکته قابل توجه درباره سرم دوفاز گانودرما بیز آن است که هیچ گونه مواد شیمایی مضری برای مو نداشته و می توانید بدون نگرانی از اثرات جانبی منفی، بعد از هر بار استحمام از آن استفاده کنید. این محصول وظیفه آب رسانی، تقویت، نرم کنندگی و ترمیم کنندگی موها را بر عهده دارد. فاز آبی آن پروتئین و مواد مغذی را به ریشه موها رسانده و مقاومت موها را در برابر حرارت بیشتر می کند. فاز سیلیکونی اسپری نیز باعث لطافت، درخشندگی و براق شدن موها خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با ترکیبات این محصول می توانید .

انواع اسپری دو فاز مو

اسپری موهای موجود در بازار انواع مختلفی دارند که هر کدام به طور تخصصی بر رفع یک یا چند مشکل مو متمرکز شده اند. از جمله انواع اسپری دو فاز مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسپری ضد وزی مو
  • اسپری تقویت کننده مو
  • اسپری ترمیم و بازسازی کننده مو
  • اسپری نرم کننده
  • اسپری مناسب موهای نازک و کم پشت
  • اسپری تثبیت کننده رنگ مو
  • اسپری حالت دهنده

فواید و مزایای استفاده از اسپری دو فاز مو

اسپری دو فاز در میان گزینه های مراقبتی مو دارای ویژگی ها و فوایدی است که شما را تنها چند بار بعد از استفاده وابسته خود خواهد کرد! این محصول دارای مزایایی است که در ادامه با برخی از آن ها آشنا خواهیم شد.

روش استفاده از اسپری دو فاز مو

استفاده از اسپری دو فاز بسیار ساده است. شما می توانید آن را هم روی موهای خیس و هم روی موهای خشک اسپری کنید. البته کارایی بهتر اسپری زمانی خود را نشان می دهد که بعد از حمام و زمانی که موهای شما کمی خیس است، از آن استفاده کنید. می توانید ابتدا با استفاده از یک حوله نم موهای خود را گرفته و سپس اسپری را بر موهای خود زده و سپس سشوار بکشید. این کار هم باعث می شود که اسپری از آسیب حرارت به موهای شما جلوگیری کرده و هم باعث خوش حالت تر شدن موهای شما بعد از استحمام شود. بهتر است اسپری را از فاصله 10 تا 15 سانتی متری بزنید. همچنین بهتر است قبل از استفاده، اسپری دو فاز را به خوبی بهم بزنید تا به خوبی ترکیب شود.

معایب استفاده از اسپری دو فاز مو چیست؟

اسپری دو فاز یکی از بهترین محصولات مراقبتی مو است که مزایای بسیاری برای آن دارد. بهتر است هنگام استفاده از این محصول، فقط روی ساقه مو اسپری کرده و از تماس با کف سر خودداری کنید. در صورتی که کف سر شما دچار زخم باشد، مواد اسپری شده می تواند باعث سوزش و خارش شده و زخم آن را بیشتر کند. از طرف دیگر در موارد نادری ممکن است برخی از افراد به مواد به کار رفته در اسپری حساسیت داشته باشند. بنابراین ابتدا یک بار از اسپری استفاده کنید تا خیالتان بابت حساسیت نداشتن به آن آسوده شود.

خرید اسپری دو فاز مو از مژیتو

اسپری دو فاز مانند بسیاری دیگر از محصولات آرایشی و بهداشتی با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود است. نکته مهم در خرید این محصول، آن است که شما بتوانید یک برند خوب و با کیفیت پیدا کرده، نمونه اصل و اورجینال را خریداری کرده و اسپری مخصوص و مناسب موهای خود را پیدا کنید. فروشگاه آنلاین مژیتو یکی از فروشگاه‌های محصولات آرایشی بهداشتی است که محصولات خود را به صورت اورجینال و با قیمتی مناسب به افراد ارائه می‌کند. کافی است اسپری های دو فاز موجود را بررسی کرده، ویژگی های هر کدام را خوانده و مناسب ترین محصول را برای موهای خود انتخاب کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.