عمومیکسب و کار ایرانی

انواع سه راهی لوله سفید

سه راهی نوعی از است که از آن برای تقسیم جریان اصلی به دو جریان و یا ترکیب دو جریان استفاده می شود. شکل سه راهی لوله شبیه حرف T انگلیسی می باشد، به همین دلیل آن را TEE می نامند.

مشخصات فنی سه راهی لوله

سه راهی ها از نظر نوع اتصال به لوله، زاویه اتصال به لوله، میزان تحمل فشار، هدف از استفاده و متریال مورد استفاده در انواع و اشکال مختلفی تولید می شوند که در ادامه به معرفی و بررسی مشخصات هر کدام می پردازیم.

انواع سه راهی لوله از نظر سایز

از نظر سایز سه راهی لوله را به دو مدل تقسیم می کنند:

  • سه راهی مساوی: اگر سایز های سه طرف سه راهی با هم برابر باشند، به آن سه راهی مساوی گفته می شود.
  • سه راهی تبدیل: اگر سایز های سه راهی با هم متفاوت باشند، به آن سه راهی نا مساوی (سه راهی نابرابر، سه راهی کاهنده) گفته می شود. که معمولا 2 طرفی که در یک راستا قرار دارند، مساوی بوده و طرفی که با زاویه نسبت به 2 طرف دیگر قرار دارد، کوچکتر می باشد.

انواع سه راهی از نظر زاویه ساخت

انواع سه راهی از نظر اتصال

سه راهی لوله از نظر نوع اتصال به چهار نوع تقسیم می شود:

سه راهی جوشی

سه راهی ساکتی

سه راهی لوله ساکتی فلزی

سه راهی لوله ساکتی پلیمری

سه راهی رزوه ای

سه راهی لوله رزوه ای فلزی

سه راهی لوله رزوه ای پلیمری

سه راهی فلنجی

متریال سه راهی

سه راهی ها متریال مختلفی دارند از جمله:

  • سه راهی های آهنی
    • کربن
    • استیل استنلس
    • استیل چدنی
  • سه راهی های غیر آهنی
  • سه راهی های پلیمری
    • پلی اتیلن
    • پنج لایه
    • تک لایه
    • پی وی سی
    • یو پی وی سی

استاندارد های تولید سه راهی

عوامل مهم در انتخاب سه راهی

در انتخاب سه راهی ها مانند دیگر تجهیزات پایپینگ باید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار داد از جمله این موارد:

  1. سایز و ابعاد
  2. ضخامت دیواره
  3. مقاومت در برابر فشار و دما
  4. مقاومت در برابر خوردگی
  5. استاندارد تولید
  6. متریال
  7. درزدار یا بدون درز بودن (اتصالات فولادی)

و به طور کلی در نظر داشته باشید که اتصالات باید از نظر ابعاد، متریال و استاندارد همانند لوله یا سایر اتصالاتی که باید به آن متصقیمت سه راهی لوله سفید و با توجه به کیفیت آن تعیین شده است هر چه این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. بنابراین برای خرید کالایی درجه یک و با کیفیت مشتریان و خریداران باید هزینه بیشتری را متحمل شوند. قیمت این محصول توسط تولید کنندگانی که در زمینه تولید این محصول فعالیت می ‌کنند تعیین شده و هیچ فروشنده ای حق فروش این کالا را بالاتر از قیمت مصوب ندارد.

معرفی انواع سه راهی لوله سفید

با معرفی و شناخت انواع سه راهی لوله سفید شما می توانید محصولی مرغوب و با کیفیت را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

این سه راهی ها دارای اندازه متفاوت می باشند و شامل سه راه ۲۰ میلیمتری، سه راه ۳۲ میلیمتری، سه راه ۴۰ میلیمتری و تا اندازه ۱۱۰ میلیمتر در بازار وجود دارد که هر کدام از این محصولات دارای کاربرد مختلفی در بازار می باشد.

شما می توانید برای شناخت انواع سه راهی لوله سفید و  به پشتیبان فروش این محصول مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری را درباره کیفیت و قیمت مناسب را نیز دریافت نمایید.

این محصول علاوه بر آن که دارای وزن سبکی می باشد، مقاومت بسیار بالایی در برابر جوشکاری و سایش دارد و به همین دلیل است که توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند و بیشترین میزان فروش را در بازار به خود اختصاص دهد.

فروش سه راهی لوله سفید

فروشندگان از درآمد حاصل از فروش سه راهی لوله سفید و بسیار راضی و خرسند می ‌باشند و معتقدند که با فروش این کالا کسب و کار آنها رونق گرفته و درآمدشان به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

صادرات این کالا به کشور های همسایه و آسیایی سبب رونق چرخه اقتصادی و ارزآوری برای کشور شده است و در نهایت توانسته به رشد اقتصاد کشور کمک بسیار خوبی کند. صادر کنندگانی که در زمینه صادرات این کالا فعالیت می کنند از میزان درآمد خود راضی هستند.

خرید و فروش این محصول به صورت عمده و کلی نسبت به خرید و فروش جزئی کالا هم برای فروشندگان دارای سود نسبتاً خوبی می‌ باشد و هم خریداران می‌ توانند خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی انجام دهند به همین دلیل است که بیشتر افراد تمایل به خرید و فروش محصولات به صورت عمده و کلی دارند.

مسئله قیمت محصول پس از مولفه کیفیت کالا مهمترین مسئله ای است که تمامی افراد در هنگام خرید آن اهمیت بسیار زیادی می دهند و تمامی مشتریان و خریداران سعی در خرید کالایی با کیفیت و با قیمتی مناسب را دارند.

فروشگاه لوله و اتصالات کیان پایپ محصولات آذین لوله را با تخفیف ویژه همراه با پیش فاکتور آنی ارائه می کند.