عمومیکسب و کار ایرانی

بالبینگ سه بعدی

صحبت های زیادی در مورد اهمیت نورپردازی خانه وجود دارد و همه ما می دانیم که لامپ هایی مانند آباژور تا چه اندازه برای بهبود دکوراسیون داخلی اهمیت دارند. انواع لامپ و آباژور در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است. اما برخی از مردم دوست دارند همیشه آخرین همه چیز را داشته باشند. در این متن به ارائه نوع جدیدی از آباژور می پردازیم. آباژور بالبینگ یا سه بعدی یک نوع لامپ مدرن است و از بدو ورود به بازار طرفداران زیادی پیدا کرده است. این متن به شما در درک بهتر آباژورهای سه بعدی و آشنایی با مدل های مختلف کمک می کند. با کادوساز هرماه باشید.

بالینگ چیست؟

نورپردازی Balbing یا نورپردازی سه بعدی یکی از جدیدترین انواع لامپ های موجود در بازار است. این نوع نور به صورت دو بعدی ایجاد می شود اما بیننده آن را سه بعدی می بیند. فرآیند لامپ دقیقاً با LED انجام می شود. یک صفحه اکریلیک و پایه نوری برای ایجاد لامپ مورد نیاز است. ورق اکریلیک یا پلکسی که یک ورق شفاف و نشکن است روی دستگاه مخصوص قرار می گیرد و سپس با لیزر طرح های مختلفی روی ورق اکریلیک حک می شود. سپس این صفحه به پایه نوری متصل می شود و در نتیجه نوری که از پایه به صفحه حک شده وارد می شود، طرح مورد نظر شفاف و پر نور ظاهر شده و دیده می شود. باید گفت اصلاحات انجام شده با لیزر دائمی بوده و به مرور زمان از بین نمی روند. دستگاه های بادکنک می توانند هر طرحی مانند آرم شرکت، چهره افراد، طرح های تزئینی و غیره را بر روی صفحه نمایش اکریلیک ایجاد کنند. همانطور که قبلا اشاره کردیم این طرح ها به صورت دو بعدی بر روی صفحه نمایش نوشته می شوند اما پس از ورود نور به آنها سه بعدی به نظر می رسند.

همانطور که در بالا ذکر شد اجزای تشکیل دهنده آباژورها یا لامپ های سه بعدی اکریلیک یا پلکسی و پایه نوری می باشد. صفحه نمایش های اکریلیک یا پلکسی شیشه ای هستند و دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکستگی هستند و مانند شیشه شفاف هستند. کیفیت این کاشی ها تاثیر زیادی روی بهترین و زیباترین لامپ ها یا آباژورهای سه بعدی می گذارد. اما قسمت دیگر آباژور سه بعدی پایه نور است که وظیفه نور دادن به لامپ را بر عهده دارد. این پایه از طریق یک آداپتور به برق متصل می شود و روشنایی شب را فراهم می کند. در واقع نور یک آباژور چهره یا لامپ سه بعدی توسط ال ای دی هایی که در داخل پایه قرار می گیرند ایجاد می شود. این چراغ های ال ای دی عمر طولانی دارند اما در صورت آسیب قابل تعویض هستند. پایه ناوبری از چوب، ام دی اف یا مواد دیگری مانند کریستال ساخته شده است و انتخاب آن به سلیقه و دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

چراغ اتاق خواب می مکد

چراغ خواب Balbing

خواب سبک ملایم

چراغ جلو

چراغ خواب بالنگ

چراغ را خاموش کنید تا بخوابید

مزایای بالون هوای گرم

حباب، آباژور سه بعدی، چراغ خواب توپ دار یا فیس بالینگ از دیگر نام های این محصول می باشد. دلیل نامگذاری آن به آباژور این است که بیشتر سفارش هایی که برای ساخت لامپ داده می شود مربوط به چهره افراد است. به عنوان مثال، می توانید یک عکس باکیفیت از چهره عزیزتان را به تولیدکنندگان لامپ سفارش دهید و در نهایت با نمایش سه بعدی از چهره آن شخص بخواهید. فیس بالینگ گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن است و مطمئنا همسرتان را شگفت زده خواهد کرد. از مهم ترین ویژگی های لامپ های سه بعدی یا چراغ های شب می توان به طراحی الگوهای مختلف با توجه به سفارش مشتری، عمر طولانی، قیمت مناسب و مصرف برق کم اشاره کرد. لامپ های LED داخل این نمایشگرها طول عمر بالایی دارند و بیش از حد گرم نمی شوند.

انواع مختلف توپ

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، یکی از بزرگترین تفاوت های بین یک لامپ و یک آباژور معمولی این است که در حالی که نور مستقیم زمانی که توسط یک لامپ روشن می شود نامرئی است، نوری که روی چشمان شما می افتد زمانی که واقعاً با تصویر حکاکی شده روبرو می شوید قابل مشاهده است. . این سایه ها یا چراغ های خواب سه بعدی در واقع با دستکاری نور و خطاهای بینایی کار می کنند. از انواع بادکنک می توان به بادکنک برقی سیمی و کلیدی، بادکنک برقی با کنترل از راه دور، بادکنک شارژی، بادکنک موزیکال، بادکنک عکس رنگارنگ و … اشاره کرد.

حباب موزیکال محصول جدیدی است که برای کسانی که برای اولین بار از این آباژور استفاده می کنند بسیار جذاب و جذاب به نظر می رسد. این پروانه ها به گونه ای ساخته شده اند که طرح مورد نظر شما بر روی صفحه نمایش اجرا شده و سپس تجهیزات پخش موسیقی مورد علاقه شما بر روی آن نصب می شود. بدین ترتیب با روشن کردن آباژور و در صورت تمایل موسیقی نیز پخش می شود. برخی از بادکنک های موسیقی به گونه ای ساخته شده اند که حتی می توانند موسیقی را از حافظه فلش پخش کنند. اگر می خواهید در روز تولد دوست یا شریک زندگی خود یک هدیه سورپرایز بدهید، بادکنک های موزیکال می توانند انتخاب خوبی باشند.

بادکنک های عکس رنگی نیز به گونه ای ساخته می شوند که در کنار بادکنک و حکاکی لیزری قطعات خاصی برای قرار دادن عکس های رنگی در نظر گرفته شده است. سپس عکس رنگی در محل مورد نظر روی یک صفحه روشن یا به اصطلاح با نور پس زمینه قرار می گیرد. با روشن کردن این آباژور یا چراغ خواب سه بعدی، تصویر رنگی خوبی به نظر می رسد.

آباژور صورت

محافظ صورت

چراغ سر

قیمت بادکنک جلو

مهمترین فاکتور در هنگام خرید هر دستگاهی قیمت آن است. قیمت فیس توپ با توجه به اندازه، طرح دلخواه، ساده یا موزیکال، کیفیت و تمیزی کار، جنس بشقاب و پایه و عوامل دیگر متفاوت است. اما به طور کلی هزینه خرید یا سفارش لامپ سه بعدی یا سه بعدی اتاق خواب حدود 100 هزار تن تا 500 هزار تن است.

نکات مهم هنگام خرید لامپ یا سایه بان سه بعدی

اگر تصمیم به خرید فوتبال دارید، مطالعه مقالات زیر به شما در انتخاب درست کمک می کند. هنگام خرید توپ به صفحه اکریلیک، کیفیت برش آن و استحکام پایه توجه کنید. کیفیت روشن و خاموش کردن کلیدها را بررسی کنید و با خاموش و روشن کردن مکرر آن ها آسیب دیده باشند. لامپ ها قابلیت باز و تعویض لامپ های ال ای دی را دارند، از فروشنده بخواهید که این موضوع را تایید کند. برای ساخت سیلندرهایی با ضخامت حداقل 4 میلی متر از بهترین صفحات اکریلیک یا پلکسی گلاس استفاده می شود و صفحات کوچکتر کیفیت پایین تری دارند.

کلام پایانی

3D Sleep Light که با نام Ballings نیز شناخته می شود، یک نوآوری جدید در صنعت روشنایی است. با داشتن این آباژور سه بعدی در اتاق خود. تصویر عزیز شما را جاودانه خواهد کرد. و با بازی نور روی صفحه نمایش روشن، خاطرات ماندگار را قاب کنید. آباژورهای حباب دار یا سه بعدی با طرح های دیگر مانند طرح های هندسی. گل و درخت، برج ایفل و طرح های دیگر دکوراسیون اتاق خواب شما را زیبا می کند.