عمومیکسب و کار ایرانی

برندهای باتری یو پی اس

لیست جدیدترین و بهترین باتری های یو پی اس ساخت ایران بالا بودن حجم تقاضا برای سبب شده شرکت‌ها و برندهای ایرانی متعددی فعالیت خودشان را در زمینه تولید این محصول آغاز کنند و این موضوع ممکن است شما را زمان خرید باتری یو پی اس سردرگم کند. در این مقاله سعی داریم با ارائه لیست جدیدترین و بهترین باتری‌های یو پی اس ساخت ایران و بررسی ویژگی‌های هر یک از آنها، فرآیند خرید باتری را برای شما آسان‌تر کنیم، پس با ما همراه باشید.

چرا باتری یو پی اس ایرانی بخریم؟

در سال‌های گذشته به دلایل متعددی از جمله محدودیت‌های واردات باتری، قیمت مناسب باتری‌های تولید داخل به نسبت نمونه‌های وارداتی و غیره، محبوبیت باتری‌های ساخت ایران چند برابر شده و همواره افراد زیادی به دنبال خرید باتری‌های یو پی اس ایرانی هستند اما به دلیل تعدد برندهای ایرانی، انتخاب از میان آنها به یک معضل تبدیل شده است که در این مقاله می‌خواهیم این مشکل را از ریشه حل کنیم. با خرید باتری‌های یو پی اس 1kva  نه تنها حمایت خود را از تولیدات داخلی نشان می‌دهید و به اشتغال زایی افراد زیادی کمک می‌کنید، بلکه هزینه کمتری را برای خرید همان محصول با کارایی مشابه پرداخت می‌کنید. این در حالی است که به دلیل وجود نمایندگی‌های محلی در سراسر کشور، می‌توانید از خدمات پس از فروش و پشتیبانی محلی نیز کمک بگیرید.

UFO یکی از موفق‌ترین تولیدات شرکت آکو باتری می‌باشد که با توجه ویژگی‌هایی متعددی که دارد توانسته نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کند و به یکی از پرفروش‌ترین ارقام باتری یو پی اس ایرانی تبدیل شود. از جمله دلایل محبوبیت باتری یوفو، پایدار و قابل ملاحظه بودن مقاومت درونی، ولتاژ و جریان دهی آن می‌باشد. در حال حاضر باتری یوفو به دلیل ویژگی‌های متعددی که دارد یک رقیب قدرتمند برای برندهای خارجی باتری یو پی اس موجود در بازار به حساب می‌آید که همواره به دلیل قیمت بسیار مناسبی که نسبت به نمونه‌های وارداتی دارد، گزینه بهتری به حساب می‌آید. از این باتری برای تامین برق مورد نیاز سیستم های برق خورشید، دیتا سرورها، تجهیزات بیمارستانی، سیستم امنیتی و نظارتی، سیستم برق اضطراری و غیره استفاده می‌شود.

شرکت مجتمع صنعتی سپاهان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان باتری یو پی اس در کشور است که انواع باتری یو پی اس سپاهان را در آمپرهای 42، 65 و 100 روانه بازار کرده است. در باتری سپاهان مصرف آب الکترولیت کمتر است که این امر به دلیل بازترکیب اکسیژن می‌باشد؛ بنابراین می‌توان گفت که باتری سپاهان بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است و این موضوع تا حد زیادی در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کند. از باتری یو پی اس سپاهان در زمینه‌های مختلفی از جمله تأمین برق آسانسور، سیستم اطفاء حریق، دیتا سنترها، تامین برق مورد نیاز معابر، برق اضطراری ساختمان‌ها، تامین برق مورد نیاز سیستم‌های بانک و غیره کمک گرفته می‌شود.

طول عمر بالا، قیمت مناسب، مقاومت در برابر شوک و لرزش، محدوده وسیع دمای قابل استفاده و غیره از جمله مهم‌ترین دلایل محبوبیت بالای این برند در بازارهای داخلی به حساب می‌آید. باتری یو پی اس زیکو یکی از باکیفیت‌ترین و موفق‌ترین تولیدات برندهای ایرانی می‌باشد که از نوع خشک سیلد اسید توسط شرکت آکو باتری تولید و روانه بازار می‌شود. از این رقم باتری می‌توان در زمینه تامین برق مورد نیاز سیستم‌های نظارتی، موتور شارژی، ویلچر برقی، دستگاه یو پی اس، تجهیزات انرژی تجدیدپذیر، برق اضطراری بیمارستان‌ها، دیتاسنترها و غیره کمک گرفت. اگر به دنبال خرید باتری یو پی اس مقرون به صرفه و کارایی بسیار بالا هستید، پیشنهاد می‌کنیم باتری یو پی اس زیکو را خریداری کنید.

سیولکس نسل جدید باتری‌های یو پی اس تولید شرکت سپاهان باتری به حساب می‌آید که برای تولید آن از تکنولوژی الکترولیت ژل بهره گرفته شده است. این تکنولوژی اولین بار توسط باتری سپاهان در کشور برای تولید باتری‌های یو پی اس به کار گرفته شده است و از نشت الکترولیت جلوگیری می‌کند، همین امر باعث جلب توجه خریداران زیادی به سمت این باتری شده است. این رقم باتری ضرر کمتری برای طبیعت دارد و دارای ویژگی‌های متعددی از جمله دانسیته انرژی بالا، طول عمر بالا، عدم نیاز به تعمیر و نگهداری، دشارژ خود به خود اندک، مقاومت در برابر خوردگی ترمینال‌ها و غیره می‌باشد. اگر به دنبال یک باتری نسل جدید با کارایی عالی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً نسبت به خرید باتری یو پی اس سیولکس اقدام کنید.

معرفی لیست جدیدترین باتری های یو پی اس

در این بخش سعی داریم با معرفی بهترین ارقام باتری یو پی اس ساخت ایران، انتخاب را برای شما تا حد زیادی راحت کنیم اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که تمامی باتری‌های یو پی اس ذکر شده در ادامه براساس معیارهای مختلفی از جمله قیمت مناسب، انتخاب شده‌اند و ممکن است لیست جدیدترین و بهترین باتری‌های یو پی اس ساخت ایران از نظر افراد مختلف، متفاوت باشد. زمان خرید باتری یو پی اس ایرانی حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید و از گارانتی محصول اطمینان حاصل نمایید. برای خرید انواع باتری یو پی اس می‌توانید از وب‌سایت دیجی رو کمک بگیرید و پس از تماس با مشاوران با تجربه این شرکت بازرگانی، نسبت به خرید بهترین باتری یو پی اس ساخت ایران اقدام کنید.

باتری یو پی اس وست استار باتری یو پی اس وست استار نیز مانند نمونه‌های ذکر شده در بالا از تکنولوژی بازترکیب اکسیژن کمک می‌گیرد و به همین دلیل نیازی به نگهداری ندارد و تا حد زیادی در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کند. طراحی مدرن، تکنولوژی پیشرفته، قیمت مناسب، طول عمر مفید بالا، کیفیت عالی و عملکرد عالی در شرایط نامناسب و سخت باعث شده وست استار به یکی از معتبرترین برندهای داخلی تبدیل شود و همواره تقاضا برای خرید آن افزایش پیدا کند. باتری یو پی اس وست استار مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید شده است و می‌توان از آن در مصارف مختلفی از جمله منبع تغذیه ارتباطی، تأمین برق سیستم‌های نظارتی و امنیتی، تامین منبع برق تغذیه DC، تامین برق اضطراری ساختمان‌ها، مصارف عمومی و غیره استفاده کرد.

نتیجه گیری

در سال‌های گذشته شرکت‌های متعددی با استانداردهای روز جهانی نسبت به تولید باتری‌های یو پی اس نسل جدید اقدام کرده‌اند و بازار باتری یو پی اس را دستخوش تغییرات چشمگیری نموده‌اند. در حال حاضر خرید انواع باتری یو پی اس ذکر شده در بالا به دلایل متعددی از جمله قیمت مناسب، کارایی مشابه با نمونه‌های وارداتی، پشتیبانی محلی و غیره انتخاب مناسب‌تری به حساب می‌آید. زمان خرید انواع باتری ایرانی نسبت به اصل بودن آن و معتبر بودن گارانتی اطمینان حاصل کنید که لازمه‌ی این امر، خرید از یک مرکز معتبر می‌باشد. شرکت بازرگانی هانیکا در زمینه فروش انواع باتری یو پی اس ایرانی با گارانتی معتبر فعالیت می‌کند که شما می‌توانید با مشاوران این بازرگانی به صورت رایگان ارتباط برقرار کرده و بعد از دریافت مشاوره نسبت به خرید باتری یو پی اس ایرانی مد نظر خود اقدام کنید.