عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین دستگاه قهوه ساز صنعتی

اگر به تازگی تصمیم به افتتاح یک کافی شاپ گرفته اید یا دستگاه اسپرسوساز شما خراب یا قدیمی شده است، به احتمال زیاد خرید بهترین دستگاه اسپرسوساز صنعتی یکی از اولویت های شماست. هنگام خرید بهترین قهوه ساز در صنعت، حتما دستگاه های مختلف را بررسی و مقایسه کنید و اندازه و خدمات کافی شاپ خود را در نظر بگیرید. در این مقاله از سایت پایدار سرویس تهران بهترین دستگاه اسپرسوساز در این صنعت را ارائه خواهیم داد تا شما را در گرفتن این تصمیم مهم یاری کند.

معرفی بهترین دستگاه های اسپرسوساز صنعتی

به یاد داشته باشید که فقط می توانید مناسب ترین دستگاه اسپرسوساز صنعتی را برای کافه خود انتخاب کنید. چون نمی دانیم کافه شما چقدر بزرگ است و چه خدماتی ارائه می دهد. در این قسمت به معرفی 10 دستگاه می پردازیم تا بتوانید بهترین دستگاه اسپرسوساز صنعتی را انتخاب کنید.

ماشین جمیلا اسپرسو مدل CR 3200

این مدل از برند جمیلا دارای ظاهری بسیار زیبا و خاص و قاب مقاومی می باشد. بنابراین می توانید از این دستگاه در هر کافه ای استفاده کنید. یک پمپ جانبی، دو دیگ بخار، یک پمپ بخار، یک پمپ آب، یک شلنگ بزرگ و یک پرتافیلتر فولادی گیج 58 از اجزای اصلی این دستگاه هستند. با دستگاه اسپرسوساز صنعتی جمیلا می توانید همزمان نازل را استخراج کرده و از آن استفاده کنید. بنابراین می تواند عنوان بهترین اسپرسوساز صنعتی خارجی را از آن خود کند. شستشوی دستگاه بسیار آسان است زیرا می توانید سینی چکه را از دستگاه جدا کنید.

اسپرسوساز صنعتی دو گروه

اگر به دنبال بهترین دستگاه اسپرسوساز ایرانی هستید، این دستگاه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. مرجع برند ایرانی در سال 1389 توسط کارشناسانی که در دانشگاه های معروف ایران تحصیل کرده اند تاسیس شد. این برند همواره در تلاش است تا محصولات خود را با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید کند و رضایت تمامی مشتریان را جلب کند. بنابراین این دستگاه که دارای 2 بخار و 1 آبگرمکن می باشد می تواند با برندهای معروف ایتالیایی رقابت کرده و عنوان بهترین اسپرسوساز را از آن خود کند.

Cafetera Bezzera Modelo B 2016

این دستگاه دارای دیگ 5 لیتری، توان 2000 وات، سینی های قابل تنظیم و قطع خودکار می باشد و بهترین اسپرسوساز تجاری محسوب می شود. یکی دیگر از مزایای مهم این اسپرسوساز کلاسیک این است که برای یافتن قطعات یدکی در بازار ایران مشکلی نخواهید داشت. همچنین بدنه این اسپرسوساز تجاری از استیل ضد زنگ ساخته شده است که آن را بسیار بادوام کرده است. اسپرسوساز Bezera B مدل 2016 در مدل های تک گروهی، 2 گروهی و 3 گروهی به صورت تجاری عرضه می شود. توان هر یک از این مدل ها به ترتیب 2000-1400، 3000-2600 و 5000-3000 وات می باشد. منبع جوش اتوماتیک آب، گیج فشار اسپرسو و قابلیت خاموش شدن خودکار از ویژگی های کلیدی این دستگاه است. با کمک بهترین اسپرسوساز تجاری این برند می توانید در زمان و انرژی صرفه جویی کنید و انواع قهوه را با طعم و کیفیت عالی تهیه کنید.

اسپرسوساز صنعتی سیمونلی مدل Aurelia 2

از آنجایی که این دستگاه از برند سیمونلی مجهز به فناوری T3 (استاندارد دقت دمای بطری آب) می باشد، برند سیمونلی را نیز می توان در لیست بهترین اسپرسوسازهای صنعت قرار داد. اسپرسوساز Aurelia 2 دارای قطعاتی مانند سیستم LED، چراغ برای کنترل پایه شیر، لیوانی برای دیدن راحت خروج قهوه از فیلتر و دسته محافظ با مقاومت بالا در برابر حرارت است. اگر به تمیزی دستگاه اسپرسوساز خود حساس هستید، مدل Aurelia 2 ممکن است بهترین دستگاه اسپرسوساز صنعتی برای شما باشد. چندین جا فیلتر تفلون برای نظافت لوله ها وجود دارد و می توانید به راحتی آنها را تعویض کنید. سیستم نظافت اتوماتیک گروه های نظافتی از دیگر مزایای این دستگاه می باشد.

اسپرسوساز صنعتی گیمبالی مدل M39 با دو گروه

برند ایتالیایی زیمبالی با ظاهر نوآورانه و ویژگی های متنوع خود می تواند عنوان بهترین برند اسپرسوساز در این تجارت را به خود اختصاص دهد. بدنه استنلس استیل، نمایشگر فشار پمپ و دیگ، لوله اتوماتیک، 2 شیر خروجی آب گرم، سیستم تمیز کننده اتوماتیک، سیستم توربو درایو برای تنظیم دما، سیستم توربو بخار برای تنظیم اندازه فوم و فنجان گرم کن با سه درجه. مدل M39 از این نوع در نظر گرفته می شود برخی از انواع این دستگاه اتوماتیک دارای 3 و 4 گروه می باشد از آنجایی که دیگ این دستگاه عایق است به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند همچنین این دستگاه اسپرسوساز صنعتی بسیار منعطف است و به باریستا این امکان را می دهد که هر کاری را با سرعت و دقت بالا انجام دهد. «تنوع بیشتر، موفقیت بیشتر» شعار این برند معروف است. پس اگر فکر می کنید اسپرسوساز رده بالایی مانند برند زیمبالی می تواند بهترین اسپرسوساز صنعتی باشد، برای موفقیت بیشتر با توجه به شعار این برند، این دستگاه را خریداری کنید.

اسپرسو ساز کاسادیو مدل اندیچی با دو گروه

دستگاه های اسپرسوساز در فضای باز از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم برای دوام و کیفیت استفاده می کنند. سیستم ترموسیفون که یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه ایتالیایی است یکی از دلایل انتخاب این دستگاه به عنوان اسپرسوساز صنعتی در این مقاله می باشد. این سیستم دمای بدن سر و دمای آب خارج شده را با یکدیگر متفاوت می کند. به این ترتیب می توانید بهترین اسپرسو را برای مشتریان خود تهیه کنید.

اسپرسوساز صنعتی Las Spaziale مدل S3 (شامل دو گروه)

برند ایتالیایی Las Spaziale را نیز می توان بهترین برند قهوه ساز صنعتی دانست. با استفاده از این دستگاه کلاسیک که بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ دارد می توانید به صورت خودکار حجم اسپرسو را در 4 دوز تنظیم کنید. این دستگاه اتوماتیک دارای مبدل مخصوصی است که از بخار برای گرمایش استفاده می کند و در نتیجه مصرف انرژی را کاهش می دهد.

مدل آرم اسپرسوساز صنعتی فایلما با دو گروه

دستگاه ایتالیایی با طراحی مدرن و بی پروا برنده جایزه طراحی صنعتی شد. دستگاه اسپرسوساز صنعتی مدل Emblema مجهز به سیستم کنترل حرارتی برای تنظیم دمای دیگ، فناوری پیش انفوزیون، سیستم ترموسیفون و فناوری دیگ هوشمند می باشد. بهتر است بدانید که برند Filema برای ایجاد تعادل حرارتی بین آب و بخار و تنظیم خودکار فشار دیگ در مواقعی که از آن استفاده نمی شود، فناوری دیگ هوشمند را اختراع کرده است. بنابراین با کمک این فناوری می توانید در کافی شاپ خود صرفه جویی کنید.

یکی دیگر از دلایلی که این دستگاه اسپرسوساز ایتالیایی را در لیست بهترین اسپرسوسازهای صنعتی قرار می دهیم، روکش Ruveco Teck قطعات فلزی آن است. اگر می خواهید اسپرسوی عالی برای مشتریان خود درست کنید، ابتدا به آب تمیز نیاز دارید. اگر قطعات فلزی دستگاه اسپرسوساز به آب برخورد کند، قسمت کوچکی از آنها ممکن است جدا شده و وارد آب شود. درب دستگاه اسپرسوساز فایما که ذکر شد این امکان را به حداقل می رساند تا بتوانید اسپرسو بدون خاصیت فلزی را به مشتریان خود تحویل دهید.

برای تعمیر قهوه ساز خود می توانید به نمایندگی قهوه ساز بوش مراجعه نمایید.

اسپرسوساز Slayer Steam LP دارای 2 گروه

این اسپرسوساز صنعتی دارای دستگاه بخار مخصوصی بین دستگاه تولید بخار و لوله بخار می باشد که بهتر از سایر دستگاه های اسپرسوساز می تواند به افزایش دمای بخار و کاهش رطوبت بخار کمک کند. در ضمن لوله بخار این دستگاه دارای شیر برقی است که دوام بیشتری نسبت به مکانیکی دارد. تمامی این مزایا باعث شده تا این دستگاه در لیست بهترین اسپرسوسازهای صنعت قرار گیرد.