عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین کارت گرافیک گیمینگ ایسوس

کارت های گرافیک ذکر شده در ادامه مقاله بر اساس قیمت از پایین ترین تا بالاترین رتبه بندی شده اند. بدیهی است که محصولات گران‌تری که در انتهای مقاله آمده‌اند، قدرت و کیفیت بسیار بیشتری دارند.

معرفی بهترین کارت های گرافیک ایسوس

کارت گرافیک ایسوس GT1030 SL 2G BRK
کارت گرافیک GT1030-SL-2G-BRK از سری کارت های گرافیک ضعیف شرکت ایسوس محسوب می شود که عمدتاً برای سیستم های عمومی و اداری طراحی و ساخته شده است. این محصول از پردازنده گرافیکی پایه GeForce GT 1030 بهره می برد و دارای 2 گیگابایت حافظه GDDR5 می باشد. طراحی کوچک و فرم فاکتور کوچک این کارت گرافیک امکان استفاده از آن را در انواع مادربردها و کیس های رایج می دهد. با وجود ضعف نسبی در پردازش گرافیکی و بازی های سنگین، GT1030 می تواند پاسخگوی نیازهای سبک گرافیکی باشد. از دیگر مزایای این کارت گرافیک می توان به مصرف انرژی پایین، نداشتن خنک کننده مستقل و قیمت کارت گرافیک 4070 مناسب اشاره کرد. به طور کلی، این محصول یک گزینه مقرون به صرفه برای سیستم های اداری اولیه است.

کارت گرافیک Asus Phoenix Geforce GTX 1630
کارت گرافیک فینیکس GeForce GTX 1630 ساخت شرکت تایوانی ایسوس مدل مقرون به صرفه ای از سری کارت های گرافیک GTX 16 می باشد.این کارت از پردازنده گرافیکی GTX 1630 استفاده می کند که برای بازی ها و برنامه های با اندازه متوسط ​​طراحی شده است. این کارت گرافیک دارای 4 گیگابایت حافظه GDDR6 است و از گذرگاه حافظه 128 بیتی استفاده می کند. طراحی ساده و صنعتی این کارت گرافیک آن را از نظر اندازه و وزن کوچکتر کرده و برای موارد کوچک فرم فاکتور مناسب است.

اگرچه این طراحی از کیفیت ظاهری کاسته است. از نقاط قوت GTX 1630 می توان به مصرف انرژی کم 75 وات، نداشتن منبع تغذیه جداگانه و دما و نویز کمتر اشاره کرد. در مجموع، این کارت گرافیک یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای سیستم های اداری اولیه و کاربران با بودجه است.

کارت گرافیک Asus Phoenix Geforce GTX 1630
کارت گرافیک Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB ساخت ایسوس یکی از محصولات محبوب در رده کارت گرافیک های میان رده است. این کارت گرافیک که بر اساس معماری تورینگ طراحی شده است، علاوه بر داشتن دو پردازنده گرافیکی TU117، دارای 4 گیگابایت حافظه GDDR5 نیز می باشد. ماهیت دوگانه این کارت گرافیک به آن اجازه می دهد تا عملکرد بهتری نسبت به مدل های تک پردازنده داشته باشد.سرعت کلاک پردازنده گرافیکی این محصول 1590 مگاهرتز است که قابل افزایش است.

از ویژگی های مثبت و نکات جالب این کارت گرافیک می توان به پشتیبانی از آخرین استانداردها از جمله DirectX 12 و Vulkan، مصرف انرژی کمتر، دمای پایین تر و نویز کاری کم اشاره کرد. در مجموع، این کارت گرافیک یک گزینه ایده آل برای گیمرها و افرادی است که می خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد و با بودجه محدود، از گرافیک و تجربه بازی رضایت بخشی لذت ببرند.

کارت گرافیک Asus Dual GeForce GTX 1650 OC Edition
کارت گرافیک سری GTX1660S TUF Gaming ساخت شرکت مادربرد ایسوس یکی دیگر از محصولات عالی این برند تایوانی است که توجه تمامی گیمرها و طرفداران سخت افزار را به خود جلب می کند. طراحی این نمونه از کارت های گرافیک سری TUF Gaming با الهام از زره های جنگی، آن را قوی و پایدار جلوه داده است. البته ظاهر نسبتاً خام این کارت گرافیک نباید ما را گول بزند. زیرا این مدل در پردازش های گرافیکی و بازی های رایانه ای عملکرد فوق العاده ای دارد.

قلب تپنده این غول گرافیکی، پردازنده قدرتمند GTX 1660 Super است که در کنار 6 گیگابایت حافظه پرسرعت GDDR6، قدرت پردازش تصویر فوق العاده ای دارد و گرافیک خیره کننده ای را ارائه می کند.طراحی منحصر به فرد سیستم خنک کننده و قابلیت اورکلاک این محصول به حداکثر فشار اجازه می دهد تا عملکرد فراتر از انتظارات کاربر را افزایش دهد. بنابراین قطعا از انتخاب این کارت گرافیک پشیمان نخواهید شد.

کارت گرافیک ایسوس Dual Geforce RTX 3050 OC Edition
کارت گرافیک Dual GeForce RTX 3050 OC Edition 8GB تولید ایسوس یکی از جدیدترین مدل های کارت گرافیک این شرکت در رده محصولات میان رده می باشد. این کارت گرافیک که بر اساس معماری Nvdia انویدیا طراحی شده است از دو پردازنده گرافیکی RTX 3050 بهره می برد.8 گیگابایت حافظه پرسرعت GDDR6 از دیگر ویژگی های این کارت گرافیک است. استفاده از دو پردازنده موازی باعث بهبود عملکرد و افزایش خروجی گرافیک در این کارت گرافیک می شود.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به پشتیبانی از استانداردهای فعلی مانند DirectX 12، Vulkan و طراحی خنک کننده سه فن ایسوس اشاره کرد. در مجموع، این کارت گرافیک انتخاب خوبی برای کاربرانی است که به دنبال تجربه بازی با کیفیت و نمایش تصویر هستند.

کارت گرافیک دوگانه Asus Geforce RTX 3060 OC Edition
کارت گرافیک Dual RTX 3060 OC Edition 12GB یکی از پرچمداران سری RTX 3000 انویدیا و ایسوس است. این کارت گرافیک از معماری پیشرفته Ampere بهره می برد و دارای دو پردازنده گرافیکی RTX 3060 است که عملکرد بیشتری نسبت به مدل تک پردازنده در هنگام اجرا به صورت موازی ارائه می دهد. 12 گیگابایت حافظه texhpowerup به همراه گذرگاه حافظه 192 بیتی از دیگر ویژگی های کلیدی این کارت گرافیک قدرتمند است. سیستم خنک کننده سه فن شرکت ایسوس با طراحی منحصر به فرد به این کارت اجازه می دهد تا بدون نگرانی از دما به اورکلاک پایدار دست یابد. بنابراین بدون شک Dual RTX 3060 OC یکی از بهترین گزینه ها برای گیمرها و افرادی است که به دنبال تجربه بازی با کیفیتی هستند.

کارت گرافیک دوگانه Asus Geforce RTX 3060 OC Edition
کارت گرافیک Dual RTX 4060 OC ایسوس جدیدترین کارت گرافیک از سری RTX 4000 این برند تایوانی است که برای گیمرهای حرفه ای و افرادی که به دنبال تجربه ای عالی از بازی و گرافیک هستند ساخته و طراحی شده است.این کارت گرافیک دوگانه از معماری پیشرفته Ampere پردازنده های RTX 4000 انویدیا استفاده می کند و شامل دو پردازنده یکسان است که عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می دهند. مدل OC علاوه بر ظرفیت اورکلاک بالا، از 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت بسیار بالا استفاده می کند.

طراحی سه فن خنک کننده شرکت ایسوس علاوه بر کمک به خنک ماندن شما در زیر فشار، به شما این امکان را می دهد که زیبایی چراغ های RGB اطراف فن را نیز مشاهده کنید. Dual RTX 4060 OC بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای آزمایش است و بهترین عملکرد را در بازی ها دارد.

کارت گرافیک ایسوس Dual RTX 3060 Ti O8G V2
کارت گرافیک Dual RTX 3060 Ti O8G V2 مدل به روز شده کارت گرافیک ایسوس RTX 3060 Ti می باشد که دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار جذابی می باشد. این کارت گرافیک از دو پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری Ampere انویدیا بهره می برد که باعث بهبود عملکرد در بازی ها و برنامه های سنگین می شود. علاوه بر این، این مدل دارای 8 گیگابایت حافظه بسیار سریع GDDR6 با پهنای باند حافظه 256 بیتی است.دو فن بزرگ در طراحی این کارت گرافیک باعث می شود که در هنگام تحت فشار خنک تر بماند و در نتیجه پایدارتر و پایدارتر کار کند. بنابراین، Dual RTX 3060 Ti O8G V2 یک گزینه عالی برای گیمرها و افرادی است که به دنبال تجربه بازی با کیفیت بالا هستند.

کارت گرافیک ایسوس Dual RTX 3060 Ti O8G V2
کارت گرافیک Dual RTX 4060 Ti O8G ایسوس یکی از جدیدترین محصولات این شرکت در زمینه کارت گرافیک های قدرتمند است که از امکانات و امکانات فوق العاده ای برخوردار است. قلب این محصول دوگانه، دو پردازنده گرافیکی مدرن و پیشرفته RTX 4060 Ti مبتنی بر معماری جدید Ampere انویدیا است که کارایی شگفت انگیز و باورنکردنی در پردازش گرافیکی و بازی دارد. علاوه بر این، این مدل دارای 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت 21 گیگابیت بر ثانیه است که عملکرد روان و دلپذیر تصاویر سه بعدی را تضمین می کند. سیستم خنک کننده بهینه و طراحی منحصر به فرد این کارت یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود. بنابراین Dual RTX 4060 Ti O8G یک گزینه عالی برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای و کارهای گرافیکی است.

کارت گرافیک ایسوس TUF RTX 3060 Ti O8G
کارت گرافیک گیمینگ TUF-RTX3060TI-O8G از سری محصولات ایسوس TUF Gaming یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای و کارهای گرافیکی است. این محصول از پردازنده قدرتمند RTX 3060 Ti با حافظه 8 گیگابایتی GDDR6 با سرعت شگفت انگیز بهره می برد. طراحی منحصر به فرد بدنه و سیستم خنک کننده این کارت گرافیک با الهام از طراحی زره ​​ها و تانک های جنگی، مقاومت آن را در برابر شرایط سخت و فشارهای با کارایی بالا بیشتر کرده است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به نورپردازی داخلی زیبای RGB، کیفیت ساخت بالا، پایداری اورکلاک بسیار خوب و دمای مناسب اشاره کرد. بنابراین، TUF-RTX3060TI-O8G بدون شک یک گزینه عالی برای گیمرها است.

کارت گرافیک ایسوس TUF RTX 3060 Ti O8G
کارت گرافیک TUF RTX 3060 O12G Gaming از سری محصولات مقاوم و مستحکم TUF Gaming ایسوس یکی از بهترین گزینه ها برای گیمرها و علاقه مندان به تجربه بازی های رایانه ای با کیفیت بالا است.این محصول با استفاده از نسل جدید پردازنده RTX 3060 و مجهز به 12 گیگابایت حافظه GDDR6، عملکرد عالی و اجرای واضح و روان بازی ها و برنامه های گرافیکی فشرده را ممکن می سازد. طراحی بدنه خاص و منحصر به فرد این محصول با الهام از زره تانک های رزمی با خنک کننده گسترده و موثر، پایداری و طول عمر بیشتری را فراهم می کند. بنابراین، TUF RTX 3060 O12G Gaming بدون شک یکی از بهترین گزینه های ممکن برای تجربه بازی کامپیوتری با کیفیت بالا است.

کارت گرافیک گیمینگ ایسوس TUF RTX 3060 O12G
کارت گرافیک ASUS TUF GeForce RTX 4060 Ti 8GB یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین کارت های گرافیک مبتنی بر معماری Lovelace انویدیا است. این کارت گرافیک متعلق به سری 4060 انویدیا است که برای بازی در رزولوشن های 2K و 4K بسیار خوب عمل می کند. طراحی پایدار و بادوام مدل TUF گیمینگ ایسوس، ساختاری مستحکم و کارآمد را برای این کارت گرافیک به همراه داشته است. علاوه بر این از دو فن بزرگ برای خنک سازی بهتر استفاده شده است که حتی در حجم کاری بالای LGBQ نیز دما را زیاد افت نمی کند.از مشخصات فنی کلیدی این کارت گرافیک می توان به 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با گذرگاه 256 بیتی، 68 SM معادل 4364 CUDA Cores و فرکانس پایه بوست 2210 تا 2495 مگاهرتز اشاره کرد و در عین حال از فناوری های پیشرفته نیز پشتیبانی می کند.

مانند ردیابی پرتو، رزولوشن فوق العاده DLSS 3 و رمزگذارهای سخت افزاری Nvidia، NVENC. در مجموع این کارت گرافیک ظرفیت بالایی برای اجرای بازی های جدید با رزولوشن 2K و 4K دارد. مصرف برق و تولید صدا نیز کافی و قابل قبول است. با توجه به قیمت مناسب آن در مقایسه با مدل های رده بالاتر RTX 4070 و RTX 4080، این یک گزینه عالی برای گیمرهایی با بودجه متوسط ​​است.

سوالات متداول کاربر

آیا کارت های گرافیک ایسوس برای بازی مناسب هستند؟

بستگی به مدلی دارد که مد نظر شماست. در واقع ایسوس برای مصارف مختلف کارت گرافیک تولید می کند و بازی یکی از این نوع کاربردها محسوب می شود. در حال حاضر از میان محصولات ایسوس می توان به کارت گرافیک اشاره کرد. همگی مانند سری Strix RTX 4000 دارای سخت افزار و قدرت پردازشی بسیار قدرتمندی هستند و می توان آنها را گزینه خوبی برای گیمرها دانست.

عبارت OC در برخی از محصولات ایسوس به چه معناست؟

OC مخفف اورکلاک است و به فرکانس پردازنده بالاتر از معمولی اشاره دارد. کارت های گرافیک ایسوس که دارای OC به نام خود هستند با فرکانس بالاتری نسبت به مدل های معمولی موجود در بازار کار می کنند و قدرت پردازشی بسیار بالاتری دارند.