عمومیکسب و کار ایرانی

تشک بادی برای مریض

برخی از بی نظیر ترین و منحصر به فرد ترین محصولات بادی که کاربرد های زیادی دارند و می توان از آن ها بهترین بهره برداری را به عمل آورد برای استفاده بیماران در نظر گرفته می شوند که می توان جهت افزایش راحتی و آرامش آن ها محصول را مورد استفاده قرار داد. بهترین و پر فروش ترین و در عین حال ضروری ترین محصول بادی که برای بیماران ساخته شده است و با استفاده از آن بهترین اوقات ایجاد می شود بیمار است که کمک به جلوگیری از عوامل مختلف می کند و همچنین می تواند بسیاری از عوامل را کاهش دهد و در روند بیماری بهبود ببخشد. با این وجود است که کسانی که باید برای مدت زمان طولانی در محلی ساکن به خواب و استراحت بپردازند می بایست از بروز عوامل مختلف جلوگیری کنند که به طبع تشک بادی بیمار را انتخاب و خریداری می نمایند. این محصول کاربردی برای استفاده بر روی سطوح مختلف کاربرد دارد که مهم ترین و مناسب ترین آن استفاده بر روی تخت می باشد که در نتیجه در داخل بیمارستان نیز می توان از آن بهره مند شد. تخت های مختلف که دارای تشک می باشند برای استفاده از این محصول مناسب بوده اند که در نتیجه می توان تشک بادی بیمار را بر روی آن قرار داد و موقعیت را برای استراحت و آرامش علاقه مندان ایجاد نمود. با این وجود است که مزیت های زیادی شامل می شود و می توان با خرید آن برای بیماران موقعیت استاندارد و راحتی را ایجاد کرد. تشک بادی بیمار برای تخت دارای مزیت های مختلف می باشد که به دلیل ساخته شدن توسط شرکت های معتبر می توان به آن اطمینان کرد و خرید آن را نهایی نمود. با این وجود است که هر یک از بیماران قادر به استفاده از این محصول در منزل و یا در بیمارستان خواهند بود و بهترین شرایط را به دست می آورند. برخی از اطلاعات مهم در خصوص این محصول به شرح زیر می باشد که می توان آن را مورد بررسی قرار داد.

خصوصیات تشک بادی بیمار برای تخت

مهم ترین و بیش ترین خصوصیاتی که در زمان خرید تشک بادی بیمار ملاحظه می شود وجود رویه مواج و کاربردی است که توانسته راحتی و آرامش را ایجاد کند و در نهایت می تواند اوقات خوشی را رقم بزند. خصوصیاتی که سبب می شود افراد با خیالی آسوده خرید آن را انجام دهند و محصول را مورد استفاده بیماران قرار دهند. به طوری که دچار آسیب نشوند و بدون هر گونه مشکل بتوانند برای مدت زمان طولانی بر روی این سطح کاربردی قرار گیرند. تشک بادی بیمار بدنه ای ضد تعریق دارد که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند. وجود بدنه ضد تعریق باعث می شود که بیماران برای مدت زمان طولانی بر روی آن قرار گیرند و با گردش هوا از بروز زخم بستر جلوگیری می شود. با این وجود است که زخم بستر رخ نمی دهد و یا کسانی که دارای این عارضه می باشند از ادامه روند بیماری جلوگیری می شود. به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه که سازگاری های زیادی را ایجاد می کند بدنه دارای قابلیت ضد حساسیت می باشد تا بتوان برای استفاده در طول عمر بالا محصول را مورد خریداری قرار داد تا در تایم طولانی بدن دچار هیچ عارضه پوستی نشود و بتوان با خرید آن بهترین اوقات را برای افراد رقم زد. این شرایط برای بیماران مهم بوده است تا بتوانند بیماری را بدون بروز مشکل طی کنند و این که دچار مشکل های دیگر و بزرگ تر نشوند و در نهایت قادر به به دست آوردن سلامت خود باشند. این بدنه کاربردی رویه ای مواج دارد تا بدن در ناحیه کمر دچار درد و خستگی نشود و بتوان با خیالی آسوده و با داشتن موقعیت استاندارد و آرامش بخش بر روی محصول قرار گیرند. وزن محصول کم می باشد و بدنه دارای ساختاری با ضخامت کم بوده است لذا حمل و نقل و جا به جایی محصول و همچنین هدایت آن به مکان های دیگر آسان تر خواهد بود و افراد می توانند با خیالی آسوده این محصول کاربردی و خاص را با خود به همراه داشته باشند. تشک بادی بیمار برای تخت در زمان رفتن به میهمانی نیز کاربرد دارد و با قابلیت نصب آسان به سرعت می تواند موقعیت را برای استراحت و آرامش بیماران مهیا سازد و در نتیجه می تواند آن ها را راضی و خشنود سازد.

بهترین محصول برای زخم بستر

زخم بستر در اثر قرار گیری طولانی مدت ماهیچه های بدن بر روی هم و در نبود هوا رخ می دهد که زخم های شدید بوده است و برای افراد غیر قابل تحمل می باشد. این زخم ها با پماد های مخصوص و با گردش هوا ترمیم می شوند و می تواند از بزرگ شدن آن جلوگیری شود. در این صورت از تشک بادی بیمار برای تخت استفاده می شود تا تمامی شرایط لازم را داشته باشد و بتوان از آن به راحتی استفاده کرد. این تشک بادی می تواند زخم بستر را کاهش دهد و از بروز آن نیز جلوگیری کند. در این صورت تشک بادی مد نظر می تواند بهترین و کاربردی ترین موقعیت را برای افراد رقم بزند و بر روی تخت های مختلف نیز استفاده شود تا تمامی بیماران شرایط استفاده از این محصول را داشته باشند و از مزیت های بی شمار آن لذت ببرند. به منظور کاهش هر بیماری در اثر استراحت های طولانی مدت از این محصول استفاده می شود که مهم ترین ان زخم بستر بوده است که می توان بهترین و کاربردی ترین شرایط را به دست آورد و از آن لذت برد.

خرید تشک بادی بیمار برای تخت

انواع تشک های بادی در موجود می باشد که افراد می توانند با خیالی آسوده و با داشتن موقعیت استاندارد و راحت از آن ها بهره مند شوند. تشک بادی بیمار برای تخت نیز در این فروشگاه موجود بوده است و تنها می توان از این طریق اقدام به خرید نمنقد و بررسی تشک بادی بیمار و تشک بادی برای مریض

محصولی ساخته شده از شرکت اینتکس در ظرفیت یک نفره ، یکی از مناسب ترین تشک های بادی این شرکت با طراحی و ارگونومی ساده که می تواند علاوه بر افراد عادی، برای بیماران نیز بسیار مناسب باشد. این تشک بادی از ویژگی های بسیار خوبی بهره برده که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد. پس در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم…

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده که از قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف بهره می برد. بدنه ای که در آن از دو نوع روکش مخمل برای قسمت نشیمنگاه و همچنین روکش طرح چرم برای قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده است. روکش مخمل که خود قابلیت ضد تعرق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته و روکش طرح چرم نیز سبب می شود تا محصول در برابر برخورد آب مقاوم باشد. قسمت داخلی و دیواره های آن نیز از نوع PVC فشرده چند لایه بوده که سبب می شود تا در برابر اوزان بالا تحمل بسیار بالایی را به همراه داشته باشد.

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی ابعادی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) داشته که همانند بسیاری از تشک های بادی دو نفره اینتکس ابعاد یکسانی دارد. ابعادی که می تواند به خوبی تا دو نفر را در خود جای دهد. اما طبق این ابعاد، این تشک بادی می تواند تا وزن 250 کیلوگرم را تحمل کند. البته این تحمل وزن تحمل وزنی استاندارد بوده که می توان تا مقدار 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه نمود، البته در صورتی که کمی از باد بدنه کاسته شود. ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده، به گونه ای بوده که می توان از آن در داخل چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد.

از ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به ضد تعرق بودن آن اشاره کرد. همچنین وجود یک دریچه بزرگ برای باد و خالی کردن سریع تشک نیز می تواند موثر باشد. کالایی که به همراه خود یک پمپ باد دستی داشته که توسط آن می توان نه تنها این تشک بلکه هر نوع محصول بادی را نیز راه اندازی نمود. وزن این تشک بادی به همراه پمپ باد خود به 3 کیلوگرم رسیده که می تواند به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. این تشک بادی علاوه بر قابلیت استفاده در فضای داخل منزل می توان در انواع سفر های مختلف نیز استفاده نمود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی کافیست آن را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و بعد از متصل کردن آن به دریچه اقدام به باد کردن نمود. این باد زدن باید تا زمانی ادامه یابد تا تشک به خوبی شکل بگیرد و فشار بالایی در داخل بدنه وارد نشود. برای جمع کردن آن نیز می تواند باد آن را از طریق دریچه خالی کرده و سپس به صورت صحیحی تا نمود. برای مراقبت بهتر از این تشک بهتر است آن را از اشیای تیز دو ر نموده و از پرش و جامپینگ کردن خودداری کرد. همچنین استفاده کاور و روکش پارچه ای برای این کالا خود می تواند تاثیر مستقیمی در افزایش عمر تشک داشته باشد.

جمع بندی

تشک بادی بیمار محصولی دو نفره برای تمامی سنین از جمله افراد بیمار از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی محسوب شده که می توان از به 3 صتشک طبی بیمارستانی که با نام تشک‌هایتراپیک و درمانی نیز شناخته می‌شود، با احساس راحتی و کاهش فشار به بیمار کمک می‌کند تا هر روز صبح با احساس سر زندگی از خواب بیدار شود. این تشک‌ها برای کسانی که درد یا شرایط خاصی دارند مناسب هستند و امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌کنند. تشک طبی بیمارستانی برای کاهش فشار روی مفاصل با توزیع یکنواخت وزن طراحی شده است و به بیمار احساس انرژی بیشتری منتقل می‌کند.

امروره تشک‌های طبی یکی از تجهیزات پرمصرف در بیمارستان‌ها و منازل محسوب می‌شوند. این تجهیزات باید کاملاً طبی، ضد حساسیت، همراه با رویه ضد آب و ضد عرق و با کیفیت بالا طراحی و ساخته شوند. تشک‌های طبی بیمارستانی می‌توانند به رفع مشکلاتی از جمله موارد زیر کمک کنند:

  • کمر درد
  • زخم فشاری یا زخم بستر
  • سایر مشکلات

انواع تشک طبی بیمارستانی

از مهم‌ترین تشک‌های مورد استفاده در بیمارستان‌ها و منازل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشک طبی ساده استاندارد

این تشک‌ها اغلب جهت استفاده‌های کوتاه مدت و تنها برای دوره‌های درمانی موقت مورد استفاده قرار می‌گیرند. تشک‌های طبی بیمارستانی پلی اتیلن جهت استفاده کوتاه مدت، گزینه بسیار مناسبی هستند. این تشک‌ها بسیار ارزان قیمت هستند و نیازهای موقتی افراد را تامین می‌کنند. فوم پلی اتیلن نوعی اسفنج مصنوعی است که از میلیون‌ها حباب ریز مجزا تشکیل شده است.

ساختار این فوم باعث می‌شود که تشک بسیار بادوام و در برابر آب و فشار مقاومت داشته باشد. تشک‌های بیمارستانی که با فوم پلی اتیلن ساخته می‌شوند ضد میکروبی بوده و بسیار نرم و انعطاف پذیرند. قابلیت شستشوی آسان این نوع فوم‌ها سبب شده است که گزینه مناسبی برای استفاده در تشک‌های طبی بیمارستانی باشند.

تشک مموری فوم

این نوع تشک‌ها برای بیمارانی که طولانی مدت در بیمارستان بیشتری می‌شوند و امکان حرکت ندارند، مناسب هستند. تشک‌های مموری فوم هوشمند نسبت به تشک‌های طبی ساده از قیمت بالاتری برخوردارند. افرادی که بیش از 12 ساعت در روز را باید در تخت خواب و بدون حرکت بگذرانند، باید از تشک‌های مموری فوم هوشمند استفاده کنند. این تشک‌ها می‌توانند فشار را از روی قسمت‌های سنگین بردارند و در سطح بدن پخش کنند. این نوع تجهیزات توانبخشی با کاهش فشار بر روی نقاط مشخص، احتمال ایجاد زخم‌های فشاری را کاهش می‌دهند. همچنین برای بیمارانی که وزن بالایی دارند توصیه می‌شود که از تشک‌های طبی بیمارستانی مموری فوم با فشردگی بالا استفاده کنید.

تشک ویسکو ژل

این تشک‌ها با نام‌های تشک‌های ژل فوم، تشک ژل‌دار، تشک فوم ژل نیز شناخته می‌شوند. آن‌ها در بالاترین لایه خود، ژل دارند که ژل به تشک تزریق می‌گردد. این ژل با فوم یا مموری فوم مخلوط می‌شود و مواد اصلی تشکیل دهنده آن، مواد تغییر فاز دهنده (PCM) نام دارد که رسانایی حرارتی کمی دارد، غیر سمی است، تنظیم دما را به خوبی انجام می‌دهد و اشتعال ناپذیر است. این ژل، حرارت بدن بیمار را جذب کرده و در خنک شدن و خواب بهتر او تاثیر مثبتی دارد. تشک‌های فوم ژل، علاوه بر ویژگی‌های تشک طبی فوم و مموری فوم، ضد آلرژی نیز هستند. آن‌ها قادرند دمای بدن را تنظیم کنند. همچنین قابلیت تهویه هوا دارند و برای گودی کمر مناسب‌ترین گزینه هستند.

تشک مواج لوله‌ای یا سلولی

این تشک‌ها از انعطاف پذیری و دوام بالایی برخوردار هستند. آن‌ها دارای کمپرسور هوا و حدود 15 تا 30 لوله جدا از هم که اصطلاحاً به آن‌ها سلول می‌گویند، می‌باشند. استفاده از تشک‌های مواج لوله‌ای جهت پیشگیری و درمان زخم بستر، افرادی که کمتر از 2 تا 3 سال نیاز به استراحت در تخت بیمارستانی دارند و سالمندان و افرادی دارای پوست حساس یا کسانی که وزن بالایی دارند، مناسب است.

سلول‌های این تشک شبیه استوانه‌هایی است که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. ضخامت تشک‌های طبی بیمارستانی مواج لوله‌ای نسبت به تشک‌های مواج ساده بیشتر است. کمک به گردش هوای مناسب و پیشگیری از تعریق بیمار از مهم‌ترین ویژگی‌های تشک مواج سلولی است. این تشک‌ها قابلیت تحمل وزن تا حدود 130 کیلوگرم را دارند.

تشک‌های بادی مواج

این نوع تشک‌ها برای افرادی که هیچگونه توان حرکتی ندارند، استفاده می‌شوند. تشک‌های بادی مواج می‌توانند با ایجاد حرکت در زیر عضلات به میزان قابل توجهی از ایجاد زخم بستر جلوگیری کنند. این تشک‌ها برای حفظ ترشحات ریه و جریان مایعات دیگر بدن مفید هستند و معمولاً دارای حفاظ‌های جانبی برای جلوگیری از غلطیدن و افتادن بیمار از روی تشک نیز می‌باشند.

تشک مواج تخم حبابی

تشک‌های مواج حبابی که به آن‌ها تشک مواج تخم مرغی، تشک مواج زنبوری، تشک مواج ساده و تشک مواج لانه زنبوری نیز می‌گویند دارای کمپرسور هوا و حدود 120 تا 130 حباب می‌باشند. این نوع تشک‌های طبی بیمارستانی برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر و استفاده در افرادی که کمتر از یک سال نیاز به استراحت در تخت‌خواب بیمارستانی دارند،مناسب هستند. بعضی از تشک‌های مواج تخم مرغی، مجهز به سوراخ‌های ریزی برای پیشگیری از تعریق بیمار هستند و قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارند.

تشک مواج سنسوری یا لیزری

این مدل تشک که با نام تشک مواج تخصصی یا فوق تخصصی، تشک حرفه‌ای و مواج طبی بیمارستانی نیز شناخته می‌شوند، دارای منافذ بسیار کوچک برای خارج کردن هوای داخل سلول‌ها هستند که موجب برقراری جریان هوا در زیر فرد شده و از تعریق بیمار و ایجاد زخم بستر جلوگیری می‌کنند و یا در صورت ابتلا، به بهبود آن کمک می‌کنند.

این نوع تشک‌ها مجهز به پمپی پرقدرت هستند و فاقد محدودیت وزنی می‌باشند. آن‌ها از نظر ظاهری شبیه به تشک مواج سلولی هستند و در افراد مبتلا به زخم‌های خیلی شدید، تحت کما، بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مانند SICU، MICU و CCU و افرادی که استراحت دائمی یا طولانی مدت دارند، مانند افراد مبتلا به ضایعه نخاعی، مناسب هستند.

برخی تشک‌های مواج لیزری، مجهز به سیستم هشدار صوتی و تصویری، سیستم تنظیم میزان فشار متناسب با وزن بیمار و سیستم CPR هستند.

تشک فنری

این نوع تشک‌ها می‌توانند به دو صورت نرم یا سفت باشند و برای مواردی که بیمار تنها چند روز نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. تشک‌ها طبی بیمارستانی فنری برای استفاده‌های طولانی مدت به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند.

تشک طبی بیمارستانی یا لتکس

این نوع تشک‌ها از لاتکس به دست آمده از صمغ موجود در درخت کائوچو ساخته می‌شوند و دارای دوام و انعطاف پذیری بالایی هستند. تشک‌های لاتکس لرزش‌های حاصل از تکان خوردن فرد را به حداقل می‌رسانند. آن‌ها از تشک‌های فنری محسوب می‌شوند و تا حدودی خود را نسبت به فرم بدن تطبیق می‌دهند و در ایجاد راحتی و بهبود دردهای مفصلی بسیار موثر واقع می‌شوند.

تشک طبی هیبرید یا ترکیبی

این تشک‌ها از ترکیب دو یا چند سیستم با حفظ مشخصات و ویژگی آن‌ها ساخته شده‌اند. تشک‌های هیبرید معمولاً سیستم تشک‌های مموری فوم و تشک‌های فنری را به کار می‌گیرند و با کاهش میزان تکان‌ها، کنترل حرارت و برقراری آسایش بیمار، خواب راحتی برای فرد به ارمغان می‌آورند.

تشک طبی ریباند

این تجهیزات توانبخشی از چند تکه جدا تشکیل شده‌اند که قابلیت تنظیم داشته و نسبت به حالتی که تخت‌خواب داشته باشد، هماهنگ می‌شوند. تشک‌های طبی بیمارستانی ریباند برای حالت‌هایی که بیمار قصد نشستن بر روی تخت‌خواب را داشته باشند. همچنین قابلیت تنظیم دارند و آسایش بیشتری را در مدت زمان بستری بیمار فراهم می‌کنند.

ضخامت و اندازه تشک درمانی

امروزه در بسیاری از بیمارستان‌های مجهز، انواع مختلفی از تشک‌های طبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تشک‌ها در ضخامت‌ها و اندازه‌های مختلفی ارائه می‌شوند تا بتوان آن را با مشخصات تخت خواب بیمارستانی هماهنگ کرد. اکثر تشک‌های طبی بیمارستانی، حدود ۲۰۰ سانتی متر طول و ۹۰ سانتی متر عرض دارند.

تشک ارتوپدی چیست؟

تشک‌های ارتوپدی برای کاهش فشار به نواحی حساس مانند باسن و شانه‌ها طراحی شده‌اند و موقعیت ستون فقرات را در بهترین حالت ممکن قرار می‌دهند. این تشک‌ها برای سالمندان، کسانی که درد مزمن دارند و کسانی که در حال بهبود از آسیب می‌باشند مورد استفاده قرار می‌گیرند. قرارگیری ستون فقرات در بهترین حالت خود در طول خواب باعث بهبودی حال بیمار، خواب عمیق‌تر و درد کمتر می‌شود.

کاهش فشار با تشک‌های ارتوپدی

هنگامی که در رخت‌خواب دراز می‌کشید، مفاصل لگن و شانه اغلب بار سنگین وزن بدن را تحمل می‌کنند. در یک تشک بسیار سفت، اصطکاک می‌تواند در این نواحی ایجاد شده و منجر به ایجاد نقاط فشار دردناک شود. بنابراین، تشک ارتوپدی مناسب باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد. تشک تخت نباید آنقدر هم نرم باشد که باسن و شانه‌ها در آن فرو بروند و ستون فقرات را مجبور به خم شدن کنند. تشک‌های ارتوپدی دارای بالشتک و تکیه گاهی منخصر به فردی هستند که می‌توانند وزن بیمار را متعادل نگه دارند تا ستون فقرات در موقعیت کاملا استاندارد قرار گیرد.

برای این که ستون فقرات در حالت کاملا استاندارد قرار بگیرد، تشک باید وزن بدن بیمار را به طور یکنواخت تقسیم کند. اگر یک قسمت از بدن بیش از حد در تخت فرو برود، این فرورفتگی ستون فقرات را در موقعیت‌های نامناسبی قرار می‌دهد که باعث ایجاد فشار و تنش در عضلات پایین کمر می‌گردد. تشک‌های فوق العاده نرم نیز باعث می‌شوند لگن و شانه‌ها بیش از حد در تشک فرو رفته و همچنین باعث انحنای غیر طبیعی ستون فقرات شوند. اگر تشک خیلی سفت باشد، منجر به ایجاد نقاط دردناک در نزدیکی مفاصل می‌شود. تخت‌های متوسط کمترین فرورفتگی را دارند، بنابراین ستون فقرات کمتر احتمال دارد خم شود و باعث منقبض شدن و سفت شدن عضلات گردد.

تشک بادی و پیشگیری از زخم بستر

  • محکم و بادوام
  • دارای خاصیت ضد میکروبی
  • مقاوم در برابر حرارت
  • رسانای گرمایی
  • مقاومت در برابر مایعات و انتقال رطوبت
  • مقاوم در برابر لکه
  • ضد آلرژی
  • دارای ویژگی الاستیسیته بالا برای مدیریت بهتر فشار

جلوگیری از زخم بستر

قبل از این که در مورد تشک‌های بادی در صنعت پزشکی صحبت کنیم، ابتدا باید چگونگی ایجاد زخم بستر را درک نماییم. زخم بستر که به عنوان زخم فشاری نیز شناخته می‌شود، نوعی آسیب یا صدمه به پوست و بافت زیرین پس از فشار طولانی مدت است. این زخم‌ها اغلب روی پوستی که نواحی استخوانی بدن را می پوشاند، دیده می‌شود. زخم فشاری در مراحل مختلف می‌تواند ایجاد شود و در صورت عدم درمان می‌تواند منجر به آسیب عمیق بافت گردد. پیشگیری از زخم بستر امری مهم است و اقدامات متعددی در این زمینه وجود دارد. بیمارانی که در رخت‌خواب هستند می‌توانند برای جلوگیری زخم فشاری اقدامات اشاره شده را انجام دهند:

  • موقعیت خود را مرتباً تغییر دهید.
  • تشکی را انتخاب کنید که از ارگونومی ویژه‌ای برخوردار باشد.
  • از بالشتک‌های مخصوص جهت کاهش فشار و محافظت از مناطق آسیب پذیر استفاده کنید.
  • برای محافظت از نواحی استخوانی که بیشترین احتمال آسیب را دارند، از بالشتک‌های طبی استفاده کنید.
  • ارتفاع تخت خود را تنظیم کنید.

تشک‌های طبی بیمارستانی باید همیشه با توجه به ویژگی‌های تخت‌های بیمارستانی طراحی شوند تا بیماران بتوانند از ویژگی‌هایی که این تجهیزات ارائه می‌دهند، استفاده کنند. برای بیمارانی که در تخت تحرک کمی دارند، تشک‌های طبی ویژگی‌های متفاوتی را ایجاد می‌کنند. پس از خرید تخت بیمارستانی، انتخاب تشک طبی مناسب برای آن گام مهمی است که خریداران باید به آن توجه کنند. تخت بیمارستانی باید کیفیت و راحتی بالایی را ارائه دهد. تخت ها، تشک‌ها و سایر لوازم جانبی و تجهیزات پزشکی آرامش خاطر را برای بیماران، مراقبان و خانواده‌هایشان فراهم می‌کنند.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین تشک طبی بیمارستانی برای کاهش فشار

هنگام خرید تشک‌های طبی بیمارستانی، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. این نکات شامل:

  • جنس تشک
  • قد و وزن بیمار
  • زمان لازم برای استراحت و بستری فرد
  • انعطاف پذیری تشک
  • شدت زخم‌های بیمار
  • حفظ تعادل و پایداری فرد
  • ضد عرق بودن تشک
  • رطوبت پذیری تشک‌های درمانی
  • رویه جدا شونده و قابل شستشو
  • ضد حریق بودن تشک تخت
  • دفعات نظافت
  • ضد آب و ضد لک بودن تشک طبی
  • سفتی و نرمی مناسب
  • میزان مشکل جسمانی و تحرک بیمار
  • دوام، کیفیت و طول عمر تشک

با وجود تنوع بسیار در تشک‌های درمانی، توصیه می‌شود تمامی موارد و نیازهای خود را در نظر بگیرید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

قیمت تشک طبی بیمارستانی

یکی از مهم‌ترین مسائل هنگام تهیه و خریداری تجهیزات بیمارستانی مسئله قیمت تجهیز است. با توجه به این که تشک‌های درمانی دارای انواع مختلفی هستند، قیمت هر یک از آن‌ها می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت تشک طبی بیمارستانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع و مدل تشک
  • برند شرکت سازنده
  • کیفیت تشک
  • استانداردهای به کار رفته در ساخت محصول
  • ارتفاع فوم طبی به کار رفته در ساختار تشک
  • نوع اسفنج مورد استفاده
  • عملکرد و کاربرد‌های تشک درمانی
  • جنس تشک و رویه آن
  • سایز و ابعاد تشک درمانی
  • ضخامت تشک
  • میزان تحمل وزن
  • انواع فوم حافظه‌دار و نوع پدهای به کار گرفته شده بر روی تشک‌های طبی
  • مدت زمان گارانتی و ضمانت نامه دستگاه و همچنین خدمات پس از فروش
  • نو و دست دوم بودن تشک
  • نوسانات قیمت ارز

همراهان عزیز و گرامی می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌های به روز انواع تشک‌های طبی بیمارستانی، و همچنین سایز لوازم و تجهیزات پزشکی شرکت سینا طب، با شماره‌های درج شده در صفحه ارتباط با ما، تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

ورت اینترنتی، تماس تلفنی و همچنین حضوری اقدام کرد.

ود و برای استفاده در طی سال های زیاد از آن لذت برد.