عمومیکسب و کار ایرانی

درب ضد سرقت برای خانه ویلایی هم مناسب است؟

راهنمای انتخاب درب ویلا ضد سرقت و درب ویلا که در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کند موضوع این مطلب می باشد.

انواع درب ویلایی ضد سرقت

اما از نظر ما درب ضد سرقت ویلا به دو قسمت تقسیم می شود:

درب ویلا ضد سرقت با لولای گردان منحصر به فرد

ویلا ضد سرقت با لولا استاندارد در ابعاد استاندارد می باشد

درب ضد سرقت بهاری درب ویلا با لولای محوری

همانطور که می دانید در چند سال اخیر ویدیوها و پست های مربوط به درب های بزرگ و غول پیکری که به شکل پاشنه باز و بسته می شوند، به شدت افزایش یافته است. و برای درب ویلا توسط مردم دریافت شد.

علت وایرال شدن این درب ها در بین افرادی که به دنبال مدل های منحصر به فرد و مدرن هستند، اولا نوع خاصی از بازشو است که در پروژه های ویلایی بسیار زیبا، جذاب و مجلل است. برخی از این پروژه ها را بررسی کنید.

قیمت درب ضد سرقت ویلا

با این حال، ما قبلاً توضیح کاملی در مورد این موضوع خاص از تعلیق به شما داده ایم. از توضیح بیشتر در مورد این موضوع خودداری کردیم و ممکن است این در را برای اطلاعات بیشتر دوستان عزیزی که مایل به مطالعه هستند باز کنیم. ارتفاع کل 4 متر با توجه به نوع درب گردان و مشاهده مدل های فراوان در آن می باشد. از مطالب انتهای صفحه مربوط به این محصول استفاده کنید.

درب ضد سرقت ویلا با لولا معمولی در سایز دلخواه

انتخاب دیگر پیش روی صاحبان خانه های ویلایی، انتخاب درب در ابعاد سفارشی با لولای معمولی است.

تفاوت لولای استاندارد مجموعه ما با سایر سازندگان در ضخامت صفحه آهنی استفاده شده و اندازه لولا است. لولای مورد استفاده در تمامی محصولات ما با ورق آهنی به ضخامت 3 میلی متر تولید می شود که بالاترین ضخامت را در بین محصولات موجود در بازار دارد. اما در رابطه با سایز لولا که قبلاً به آن اشاره کردیم، جالب است بدانید که بخش قابل توجهی از محصولات موجود در بازار با سایز 6 تا 8 سانتی متر تولید می شود، اما برای افزایش ظرفیت درب برای نگه داشتن و جلوگیری از شکم برای دادن درب در ارتفاعات بلند و سفارشی، لولاهای 14 سانتی متری تولید می کند.

تعداد رینگ های استفاده شده در درب معمولا به عرض و ارتفاع درب ویلا بستگی دارد که هر چه ابعاد آن بزرگتر باشد از حلقه های بیشتری استفاده خواهد شد.

یکی از معروف ترین پروژه های لولایی در منطقه کردان-کرج است که 3 متر و 20 سانتی متر ارتفاع و 135 سانتی متر عرض دارد. ابعادی که قبلا ذکر کردیم را می توان به عنوان حداکثر ابعاد برای درب های لولایی با ابعاد استاندارد بیان کرد.

اداره مبارزه با سرقت روستا

راهنمای انتخاب درب ویلا

به طور کلی انتخاب درب محافظ ویلا برای خریداران و مشتریان سخت است زیرا ابعاد و اندازه های مناسبی برای ویلا وجود ندارد.

بنابراین اکثر مشتریان به دلیل عدم وجود سازنده درب ویلا در سایزهای سفارشی یا رنگ خاص، درب های چوبی یا فلزی قدیمی خود را تعویض نمی کنند.

از طرفی یکی از دلایل عدم تعویض درب، قیمت بالای این نوع درب است.

پینتو ضد سرقت ویلا

نگرانی خریداران درب ویلا سفارشی چیست؟

به جرأت می توان گفت حدود 99 درصد از خریداران پس از انتخاب طرح، مدل و روکش مورد نظر خود نگران آسیب دیدن لولا و باز شدن درب ویلای مورد نظر خود هستند. محصولات خود را با صفحه آهنی 3 میلی متری و سایز 14 سانتی متری تولید می کند که از خم شدن و آسیب دیدن درب جلوگیری می کند.

اما نکته دیگری که برای خریداران محترم درب ضد سرقت کلبه تابستانی حائز اهمیت است، امکان انتخاب رنگ، طرح و پرداخت است. ما هیچ محدودیتی برای مشتریان خود قائل نیستیم، زیرا تمام فرآیندهای تولید از جمله قاب بندی، پوشش، رنگ آمیزی و مونتاژ را در کارخانه خود انجام می دهیم.

علاوه بر این اطلاعات، هر خریدار محترم می تواند برای مشاهده طرح های اختصاصی و سفارشی این محصول به نمایشگاه مرکزی مجموعه مراجعه کند.