عمومی

شهید رییسی احیا کننده جبهه مقاومت و مدیریت جهادی بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید مرتضی بختیاری عصر جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در گلستان شهدای اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان اصفهان بخصوص شهیدان خرازی، کاظمی و زاهدی به زوایای شخصیتی شهید رئیسی و همراهان این بزرگواران پرداخت و اظهار کرد: شهید رئیسی در طول ۳۳ ماه خدمت خود در جایگاه رئیس جمهور هم در جایگاه داخلی و هم خارجی خدمات ارزنده‌ای انجام دادند.
وی افزود: شهادت اوج نوکری و اوج خدمت به مردم است و در مدتی که در آستان قدس بودم از نزدیک خادمی مردم را از حضرت آیت‌الله رئیسی در رفتار و گفتار مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه دلسوزی آیت الله رئیسی نسبت به مردم بی نظیر و استثنایی بود، اظهار داشت: در مدتی که آیت الله رئیسی در مشهد و تولیت آستان قدس حضور داشتند، با همه مردم مشهد ارتباط عاطفی و دلسوزانه داشتند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر احیا کننده جبهه مقاومت، مدیریت جهادی و آداب و رسوم اسلامی بود، اضافه کرد: آیت الله رئیسی تبلور تمام عیار یک خدمتگزار به مسلمین جهان اسلام بود.

بختیاری با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی در خلوت و برون خود همواره با خداوند و ائمه ارتباط مستقیم داشت، افزود: ایشان در خلوت خود نیز همیشه دست به دامن حضرت امام رضا (ع) بود و ارتباط معنوی با خداوند داشت و این ارتباط زمینه ساز نوکری و خدمتگزاری ایشان به مردم بود.

وی با اینکه ایشان در خلوت خود با خداوند نیز خود را نوکر مردم می‌دانست و به این نوکری می‌بالید، گفت: یکی از تبلورهای آیات و روایت قرآن در شانیت خدمت به مردم است که در ایشان قابل مشاهده و لمس بود.

رئیس کمیته امداد اظهار داشت: آیت الله رئیسی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی سوز اسلام و خدمت به ولایت و مردم داشت و خداوند در همان مسیر حاج قاسم شهادت را نصیب و توفیق ایشان کرد.

وی با بیان تقوا و عدالت آیت الله رئیسی گفت: رابطه عاشق و معشوقی با خداوند و امام رضا (ع) داشتند و همین مسئله شهادت را نصیب ایشان کرد و خسته را خسته کردند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی شعارهای انقلاب را به صورت گفتمانی زنده کرد و مطیع به تمام معنای مقام معظم رهبری بودند.