عمومیکسب و کار ایرانی

عطرهای معروف مردانه جهان را می شناسید؟

فاکتورهای موثر در انتخاب عطر مناسب شما

در انتخاب عطر و ادکلن با توجه به سن می توانید به مقاله مراجعه کنید.

در مورد غلظت عطر مردانه باید بدانیم که عطرها در غلظت های مختلفی در بازار هستند که دارای عناوین متفاوتی نیز هستند که معروف ترین آنها عبارتند از:

۵ عطر مردانه معروف جهان

۱.     گوچی گیلتی مردانه  ( Gucci Guilty For Men )

به نقل از رها پرفیوم یکی از عطرهای خارق العاده که می توان به عنوان عطر مردانه معروف نام برد که توسط گوچی در سال ۲۰۱۵ معرفی شد عطر گوچی گیلتی است که با رایحه خارق العاده خود لقب بهترین عطر مردانه جهان را به خود اختصاص داده است. در این زمینه مجله لوکس دیجیتال می نویسد “این عطر، همان عطری است که پسران بعد از سال ها منتظر آن بوده اند”. مطمئنا سرمایه گذاری و خرید این عطر برای شما سود خاصی به همراه دارد.

جالب است بدانید معنای کلمه  “گیلتی” به معنای گناهکار و استعاره ای از قدرت های خارق العاده این عطر در اغوای دیگران است. گوچی سال ۲۰۱۵ در کمال افتخار این عطر را به تمام آقایانی که عشق را دلیلی برای زندگی کردن می دانند تقدیم کرده است. روایح این عطر از گروه بویایی عطر چوبی معطر و ترکیبی از رایحه های لیمو ترش، اسطوخودوس، شکوفه پرتقال، ریشه زنبق، سدر، نعناع هندی و است که دارای طبع معتدل است و سبکی تحریک برانگیز، جسور و جادویی است.

۲.     ادو پرفیوم مردانه وان میلیون پرایو پاکو رابان (Paco Rabanne one Million Prive)

خرید گود گرل کارولینا هررا: یکی از خاصترین رایحه های عطر مردانه که یادآور حس غروب آفتاب است را در سال ۲۰۱۸ توسط فرانسیسکو پاکو رابان طراح اسپانیایی که مقیم فرانسه است در عطر مردانه وان میلیون پرایو می توانید حس کنید. این عطر مردانه معروف از ترکیب رایحه‌های  شرقی، تند، شیرین و گرمی است که سلیقه بسیاری از آقایون را برآورده می کند.

در ساختار این عطر از مرکبات، صمغ، گیاهان معطر، اسموکی، ادویه و چوب استفاده شده است که شان دهنده این است که حس بویایی شما را به بازی می گیرد و یک رایحه گرم، تلخ و شیرین برای شما به وجود می آورد.

۳.     ادوپرفیوم تام فورد توباکو عود  (Tom Ford Tobacco Oud)

عطر مردانه اورجینال: یکی دیگر از عطرهای مردانه معروف جهان ادوپرفیوم مردانه توباکو عود  است که در سال ۲۰۱۳ توسط برند آمریکایی تام فورد به عنوان یک عطر لاکچری به بازار عرضه شد. این عطر ترکیبی ماندگار و جادویی از تنباکو و عود است و آشکار کننده تاریخ رمزآلود احساسات از دل چوب عود و بخور معطر تنباکو است.

رایحه غالب و اولیه این عطر، رایحه تلخ تنباکوست که کم کم با تندی ادویه جات جایگزین می شودو پس از آن به رایحه ای از ویسکی و عود می رسد. به مشام می رسد. درواقع روایح ترکیبی این عطر گروه بویایی شرقی چوبی و شامل وانیل، دانه تونکا، روایح چوبی، دارچین، چوب صندل سفید، خس خس، فلفل، سیچوان، کهربا و عود است. و طبعی معتدل دارد.

۴.     عطر دیور ساواج مردانه (Christian Dior Sauvage)

یکی دیگر از عطرهای معروف مردانه بسیار صدا کرد و محبوب آقایون شد عطر دیور ساواج است که از عطرهای دارای رایحه تلخ حساب می شود. رایحه این عطر نمایانگر قدرت مردانه و در عین حال شیطنت و بازیگوشی آنان است.

این عطر در میان طراحی های کریستین دیور جدیدترین و معروفترین است که ترکیبی از عطرهای قبلی او نیز حساب می شود که به دلیل رایحه معتدلی که دارد قابل استفاده برای کل سال است.

روایح این عطر در گروه بویایی مرکباتی معطر قرار دارد و به ترتیب از ترنج، فلفل شروع، با اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سیچوان، نعناع هندی جایگزین و سپس با لابدانیوم، آمبروکسان، سدر پایان میابد طبعی معتدل دارد.

هم اکنون می توانید را در فروشگاه عطر هلنسا خریداری نمایید.

۵.     ادکلن مردانه بلو شنل (Bleu de Chanel)

یکی از معروف ترین ادکلن های مردانه، ادکلن مردانه بلو شنل فرانسوی است که در غلظت های دیگر ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم  بازار موجود می باشد که در سال ۲۰۱۰ به عنوان عطری خاص و تک به بازار عرضه شد.

رایحه عطر بلو یک رایحه تند و خنک است که آن را مناسب روزهای گرم بهار و تابستان کرده است و حس آزادی به مردان می دهد. رایحه در گروه بویایی چوبی معطر و شامل روایح جوز، صندل، نعناع هندی، یاسمن، گریپ فروت، وتیور، بخور، فلفل صورتی، سدر، زنجبیل ، درخت سدر، درخت خس خس است.

سخن آخر

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و در آخر بتوانید بهترین عطر را مناسب خودتون را انتخاب کنید. شما می توانید محصولات هلنسا را که شامل عطرهای معروف مردانه است را بصورت آنلاین از سایت خریداری نمایید