عمومی

مراسم افتتاحیه چهارمین همایش ملی خانه های بوم گردی ایران آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین مراسم افتتاحیه چهارمین همایش ملی خانه های بوم گردی ایران صبح یکشنبه با حضور مدیرکل سرمایه گذاری زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی فرماندار فردوس و دیگر مسئولین آغاز شد.

در این رویداد که از ۶ تا ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ در شهرستان فردوس برگزار می شود مدیران خانه های بومگردی سراسر کشور اساتید برجسته ملی میهمانان ویژه از جمله وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی و لیدرهای گردشگری حضور می یابند.

حمامی مدیر اجرایی چهارمین همایش خانه های بومگردی ایران با بیان اینکه چهارمین همایش ملی اقامتگاه های بوم گردی با حضور ۳۰۰ مهمان شامل مدیران اقامتگاه های بوم گردی مؤسسات آموزشی و لیدرهای گردشگری در شهرستان فردوس برگزار می شود گفت: میهمانان در واحدهای بوم گردی و آبگرم معدنی فردوس اسکان و پذیرایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه فردوس شهری برای گردشگری بوده و میهمانان از جاذبه های شهرستان مانند قنات جهانی بلده شهر تاریخی تون و کویر پلوند بازدید خواهند کرد افزود: برگزاری جشنواره انار و زعفران به محوریت شهر باغستان نیز با حضور مهمانان ویژه و با هدف معرفی محصولات و ترویج صنعت گردشگری کشاورزی رقم می خورد.