عمومیکسب و کار ایرانی

مزایا و معایب پژو 207 آی

معرفی و بررسی پژو 207

پژو 207 بی‌شک یکی از خودروهای محبوب و جوان‌پسندی است که علی‌رغم افزایش قیمت زیاد در یک سال اخیر همچنان از محبوبیت بالایی میان خریداران برخوردار است. تولید و عرضه پژو 207i هشت سال بعد از عرضه 206 صورت گرفته و تا کنون ادامه دارد، به جز وقفه‌ای که بین 92 تا 94 صورت گرفت. هاچبک جمع‌وجوری که کپی شده 206 بوده و تلاش شده با تغییراتی در مدل چراغ‌های جلو، سپرها و کاپوت ظاهری جذاب‌تر و جوان پسندتر به خود بگیرد.

پژو 207 ای که در ایران عرضه می‌شود با آنچه در دیگر کشورها فروخته شده تفاوت دارد! در واقع پژو 207 ایران خودرو فیس لیفتی از پژو 206 فرانسه بود که توسط کارخانه پژو در برزیل طراحی و ساخته شد و با عنوان پژو 206 پلاس فروخته می‌شد. این که چرا خودروساز ایران یک خودرو را با نامی متفاوت مونتاژ می‌کند از عجایبی است که تنها در صنعت خودروسازی ایران مشاهده می‌شود.

این خودروی جلو محور در دو مدل دنده‌ای و اتومات در بازار وجود دارد که هر دو طرفداران خاص خود را دارد. قیمت پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو را می‌توانید از طریق سایت ایران خودرو روزانه و لحظه‌ای‌ دریافت کنید و در بازه‌های زمانی مشخص شده برای قرعه کشی ثبت نام کنید و چند ماهه آن را تحویل بگیرید.

برای شرکت در طرح  خرید اقساطی پژو 207 ایران خودرو و به طور کلی اطلاع از فروش اقساطی خودرو داخلی، می‌توانید از طریق سایت ما  اقدام کنید

طراحی بیرونی 207

تنها تفاوتی که ماشین پژو 207 ایران‌خودرو با پژو 206 دارد نمای روبرو می‌باشد. در واقع فرق بین 206 و 207i تنها در ظاهر خودرو می‌باشد و هر دو از پلتفرم استفاده می‌کنند و شما بر طبق سلیقه‌ی خود انتخاب می‌کنید که آیا حاضر هستید به خاطر مقداری تغییر شکل در چراغ ها و سپر جلو هزینه بالاتری پرداخت کنید یا خیر. در نمای جانبی و عقب این محصول به جز چراغ عقب تغییر محسوسی مشاهده نخواهید نکرد. وجه تمایز این خودرو نمای روبروی آن است؛ فرم چراغ‌ها، خطوط روی کاپوت جلو و فرم جلو پنجره نسبت به پژو 206 ظاهری اسپرت تر و نسبتاً خشن‌تر به این خودرو بخشیده‌اند. همچنین در مدل‌های 95 به بعد اضافه کردن دی‌لایت

معایب ۲۰۷ از نظر فنی

گیربکس AL4 پژو ۲۰۷ که روی محصولات مختلف پژو و رنو در بازار ایران نصب شده است، یکی از جعبه‌دنده‌های قدیمی فرانسوی بوده و از لحاظ هماهنگی با پیشرانه و شتاب گیری اولیه و همچنین دقت در تعویض دنده، چندان دلچسب و مطابق با نیاز به راننده عمل نمی‌کند. البته در کاربردهای عادی شاید خیلی ایرادات این گیربکس به چشم نیاید اما به هر حال دقت عمل آن در مقایسه با گیربکس‌های جدیدتر کمی پایین است و در لیست معایب پژو ۲۰۷ قرار می‌گیرد.

گفتنی است که پژو ۲۰۷ مولتی کالر با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک جدید همراه شده که از لحاظ دقت عمل و همچنین هماهنگی با پیشرانه وضعیت بهتری نسبت به نسخه‌های چهار دنده قدیمی دارد. ضمن آنکه ایرادات مثل ضربه زدن هنگام دنده عقب و یا صدای تقه هنگام تعویض دنده در مدل شش سرعته فعلا دیده نمی‌شود. البته باید دید که در طول زمان این گیربکس جدید وظیفه خود را به چه صورت انجام می‌دهد و با چه نقایص احتمالی همراه می‌شود.