عمومیکسب و کار ایرانی

هزینه بازنویسی متن را با این ابزار کاهش دهید

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

ترجمه با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروی انسانی و افراد شاغل در صنعت تولید محتوا بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتایج این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی خود استفاده کنید و حتی آن را به صورت محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

رونویسی کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش معمولا توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این حالت هر کلمه با مترادف آن کلمه جایگزین می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این مدل باشد. این بدان معنی است که کلمات جابه جا نمی شوند، فقط در جای خود قرار می گیرند و با کلماتی که معنی مشابه دارند جایگزین می شوند.

 

بازنویسی محتوای مفهومی با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا نشونت به روشی مفهومی که انسان ها و ماشین ها می توانند انجام دهند، یکی از بهترین راه ها برای بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت تخیلی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان باشد و در برخی جمله ها کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی تشکیل شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس رونویسی متن رایگان موجود در این صفحه غیرتجاری و برای کاربران معمولی است که زمان محدودی برای رونویسی متن روزانه دارند، اما این سرویس تجاری نامحدود است و برای کاربران تجاری در نظر گرفته شده است.

 

نحوه چرخش محتوا

پایان دادن به محتوا نیز مانند بازنویسی مطالب، روش ها و روش های مختلفی دارد که در ادامه خواهیم دانست.

چرخش راهی برای چرخش کلمات در یک پاراگراف است

در این مورد، کلمات به پاراگراف منتقل می شوند. به عنوان مثال، پس از استفاده از این روش، عبارت «ابزارهای بازنویسی حرفه‌ای ارائه می‌شوند» به «ابزارهای بازنویسی حرفه‌ای ارائه می‌شوند» تبدیل می‌شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات حذف شده اند و بازنویسی انجام نشده است و بعد به این معنی است که جمله به طرز بسیار بدی از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه افرادی که نمی توانند آن را درک کنند.

چرخش راهی برای جابجایی پاراگراف ها است.

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب، بین پاراگراف ها جابه جا می شود، اگرچه این حالت معنی جملات را حفظ می کند، تکرار در نظر گرفته می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نمی شود و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از صفحات مختلف وب استخراج و با هم ترکیب می کنند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر بازنویسی انجام نشود بهترین نوع تکنیک سفید کاری محسوب می شود. زیرا هر دو معنی جمله (حتی در صورت تکرار) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس مقاله فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و آن را در قسمت ابزار بازنویسی کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.
با هر بار کلیک بر روی گزینه Rewrite Text، متن اولیه از ابتدا بازنویسی می شود و با سری قبلی متفاوت خواهد بود. این بدان معنی است که هر بار که متن را وارد می کنید، خروجی های متفاوت و بازنویسی شده زیادی دریافت خواهید کرد.
اما به یاد داشته باشید که بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) برخی از پاراگراف ها را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن شما کاملاً منحصر به فرد باشد. در هیچ موردی نمی توان تشخیص داد که از متن کپی شده است.

پارافراسی به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می گویند. با یک ابزار رونویسی آنلاین برای متن خود مانند پارافریز محتوا سئوسل، می توانید محتوای تایپ شده با کیفیت بالا را دریافت کنید.
برای افزایش قابلیت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از منابع مختلف استخراج کنید و در نهایت پس از هر بار بازنویسی پی در پی، مطالب اولیه جایگزین شوند تا خروجی نهایی در هر صورت توسط گوگل شناسایی نشود.