عمومیکسب و کار ایرانی

پنجره وین تک بهتره یا ویستا بست؟

تنوع محصولات و کیفیت های مختلف در صنعت درب و پنجره Upvc مشکلاتی را در خرید ایجاد کرده است. هر یک از بهترین تولید کنندگان برای بهبود کیفیت، ارائه قیمت های مناسب، ارائه محصولات متنوع و خدمات حرفه ای تلاش می کنند. وین تک و ویستابست از برندهای پیشرو و با کیفیت تولید پروفیل upvc در ایران هستند.

درب و پنجره دوجداره با پروفیل Wintech

از آنجایی که وین تک دارای سابقه طولانی در بازار ایران و دارای مجوز از کشورهای پیشرفته می باشد، قادر به استفاده از تکنولوژی این کشورها و راه اندازی خط تولید کامل پیشرفته و توزیع پروفیل پنجره یو پی وی سی با تولید انبوه می باشد. کانال بر اساس ایجاد عرضه مستقیم (حذف واسطه). وین تک سهم بسیار بالایی در صنعت در و پنجره دوجداره دارد و رقابت با این برند واقعا سخت است و این به دلیل قیمت پایین در کنار مزایای مناسب است. یکی از عوامل مهم در انتخاب پروفیل وین تک زیبایی و دقت در تولید و همچنین کیفیت با قیمت بسیار رقابتی نسبت به پروفیل ویستابست می باشد. پنجره های وینتیج در اندازه های مختلف و در طرح ها و رنگ های بی شماری در بازار موجود است.

مزایای درب و پنجره Wintech

امکان تعمیر و سفارشی سازی

عایق در برابر گرد و غبار

کاهش هزینه های مصرف انرژی

آلودگی صوتی و گرمایی را کاهش دهید

قابلیت بازیافت و جلوگیری از آلودگی بیولوژیکی

تمیز کردن آن آسان است و نصب شبکه خوب است

دوام و استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه بالا

بدون تغییر رنگ و حالت در برابر اشعه های مضر خورشید

قابلیت نصب پنجره های چند جداره اعم از دو جداره و سه جداره

مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل ایجاد شیارهایی برای تخلیه آب باران

قابلیت نصب انواع پنجره دوجداره و تامین دهانه مورد نیاز در حالت تک و دوجداره

تعویض پنجره های قدیمی با درب و پنجره های upvc وین تک در کمترین زمان و با آسیب کمتر.

پروفیل upvc یکی از سه جزء اصلی درب و پنجره دو نفره است که کیفیت آن نقش مهمی در کیفیت پنجره های upvc دارد. از طرفی مواردی مانند کیفیت متریال استفاده شده، کیفیت شیشه دوبل یا لمینت، کیفیت تولید و نحوه نصب به اندازه پروفیل موثر است.

درب و پنجره دوجداره پروفیل ویستاباست

ویستابست اولین دارنده سند ملکی آلمان است که در زمینه صنعت پلیمر و تولید پروفیل در و پنجره دوجداره فعالیت می کند. این شرکت پروفیل upvc با استانداردهای بین المللی را در ایران تولید می کند. ترکیبات به کار رفته در این پروفیل بر اساس سخت ترین شرایط آب و هوایی اقلیم ایران است.

Wintech و Vistabst

تفاوت بین ویندوز وین تک و ویستا

امروزه تغییرات زیادی در بازار محصولات پروفیل upvc وجود دارد. هر تولید کننده پیشرو سعی در افزایش کیفیت محصولات، ارائه قیمت های مناسب، تنوع محصولات و خدمات حرفه ای برای جذب سهم بازار محصولات پروفیل upvc دارد. تفاوت بین پنجره های Wintech و Vistabest یکی از موضوعاتی است که اغلب در بین کسانی که می خواهند پنجره دوجداره را انتخاب کنند مطرح می شود.

تفاوت بین پنجره های دوجداره WinTech و Vistabest بر اساس تاریخ:

Wintec سابقه طولانی در بازار ایران دارد. و به دلیل داشتن مجوز از یک کشور پیشرفته توانسته با استفاده از تکنولوژی آن کشور و ایجاد خط تولید پیشرفته و ایجاد کانال توزیع بر اساس عرضه مستقیم (حذف واسطه) با تولید پروفیل پنجره upvc انبوه. .. این شرکت نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر مانند: روسیه، اوکراین، تونس و … نیز نمایندگی دارد. یکی از تفاوت های پنجره دوجداره وین تک و ویستابست قدمت این شرکت است. شرکت وین تک یک قرن قدمت دارد اما شرکت ویستابست 10 سال قدمت دارد.

در و پنجره وین تک سهم بسیار بالایی در صنعت ساخت و ساز دارد، بنابراین رقابت با این برند واقعا سخت است. یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب پروفیل وین تک این است که علاوه بر زیبایی و دقت ساخت و همچنین کیفیت، قیمت بسیار رقابتی در مقایسه با پروفیل ویستابست دارد. پنجره های وین تک در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های بی شماری در بازار موجود است.

تفاوت قیمت وین تک و ویستابست با شیشه دوجداره

با توجه به نوسانات بازار و به روز رسانی مداوم سایت، قیمت پنجره دوجداره وین تک و ویستابست در سایت مجاز نمی باشد. اما به طور کلی، اگر می خواهید تفاوت قیمت بین پروفیل های وین تک و ویستابست را بدانید، پروفیل های وین تک ارزان تر از پروفیل های ویستابست هستند.

پروفیل upvc یکی از سه جزء اصلی درب و پنجره دوجداره است که کیفیت آن نقش بسزایی در کیفیت پنجره های upvc دارد. از طرفی مواردی مانند کیفیت مواد مصرفی، کیفیت شیشه دوجداره یا چند جداره، کیفیت تولید و نحوه نصب به اندازه پروفیل موثر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات مهم در انتخاب پنجره دوجداره روی لینک کلیک کنید.

مقایسه نشان می دهد که هر دو برند Vintec و Vistabest از مسیرهای مختلف به یک هدف رسیده اند. هدف رضایت مشتری و کیفیت بالای محصول است.