عمومیکسب و کار ایرانی

چرا برنامه روبیکا شماره را قبول نمیکند؟

چرا کد فعال سازی روبیک  بعد از دانلود روبیکا نیامد و ما نمی توانیم روبیک را وارد کنیم، اگر کد ورود 6 رقمی روبیک برای شما ارسال نشد و به دنبال راهی رایگان و آسان برای ورود به این پیام رسان هستید، باید با این مشکل مواجه شوید. نصب و راه اندازی.

در این قسمت نکاتی را به شما می گوییم که مطمئنا مشکل شما را حل می کند. اولین دلیلی که اجازه نمی دهد وارد روبیک شویم و شماره ما را نمی پذیرد این است که از نسخه قدیمی استفاده می کنیم. اگر از نسخه قدیمی این پیام رسان استفاده می کنید، اکنون آن را به روز کنید. اگر مشکل شما با آپدیت روبیکا حل نشد با اپ ناب همراه باشید.

1- به روبیکا دسترسی به پیامک بدهید.

ممکن است دسترسی برنامه به پیامک را غیرفعال کرده باشید، به این معنی که نمی توانید پیامک با کد از ایرانسل یا همراه اول دریافت کنید. برای اجازه دسترسی، به تنظیمات گوشی خود بروید

Rubik’s را در بخش Applications انتخاب کنید

روش‌های موجود در این بخش بسته به نسخه اندروید متفاوت است، بنابراین ممکن است شبیه تصویر زیر در گوشی یا تبلت شما نباشد، اما با کمی دقت می‌توانید اطمینان حاصل کنید که گوشی شما دسترسی یا مجوزهای زیر را دارد: می‌توانید گزینه‌ها را پیدا کنید. به زبان انگلیسی مجاز است.

تمام مجوزهای لازم را فعال کنید. و حالا ببینید پیامک برای شما ارسال می شود یا خیر!

فعال سازی کد روبیک

2- لیست مسدود کردن پیامک را در گوشی خود مشاهده کنید

ممکن است شماره ای که کد را ارسال کرده را مسدود کرده باشید. در برخی از نسخه های نرم افزار اندروید و اس ام اس خوان، اعداد غیر عددی به صورت پیش فرض تبلیغ در نظر گرفته شده و مسدود می شوند. برای بررسی این قسمت به قسمت اسپم پیام خوان مراجعه کنید و مطمئن شوید که این شماره را مسدود نکرده اید.

تصویر کد فعال سازی روبیک

از آنجایی که اس ام اس خوان ها و نسخه های مختلفی در گوشی ها وجود دارد، باید خودتان بررسی کنید که تنظیمات هرزنامه پیامک در کجا قرار دارد.

3- کد فعال سازی روبیک را به دلیل مسافرت دریافت نکردید

اگر سیم کارت شما پورت شده باشد، ممکن است در دریافت کد فعال سازی مشکل ایجاد کند. در این صورت با اپراتور خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که به شما کمک کنند.

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه برخی افراد هنگام استفاده از سیم کارت پورت شده با مشکل عدم دریافت پیام مواجه می شوند.

4- VPN را قطع کنید

به دلیل فیلتر شدن در کشور ما، اکثر ما VPN را روی گوشی های خود فعال کرده ایم، اما زمانی که می خواهید از روبیک استفاده کنید، آن را غیرفعال کنید. با خاموش کردن آن علاوه بر افزایش سرعت اینترنت می توان مشکل ارسال نشدن کد را نیز برطرف کرد. با حذف آدرس های IP خارجی، اینترنت شما در یک مکعب روبیک داخلی محاسبه می شود

5- مسدود شدن حساب توسط روبیکا

پس از تأیید عدم تأثیر اقدامات قبلی و مشکل در دریافت کد فعال سازی، ممکن است حساب شما مسدود شود.

اگر این اتفاق بیفتد، دیگر کد فعال سازی روبیک را دریافت نخواهید کرد. پشتیبانی این پیام رسان ها بیان می کند که اگر فکر می کنید به اشتباه بلاک شده اید، می توانید برای پیگیری موضوع با خدمات مشتریان روبیکا تماس بگیرید.