عمومیکسب و کار ایرانی

چگونه پکیج بوتان را تنظیم کنیم؟

تنظیم پکیج بوتان برای زمستان باید با توجه به چند عامل مهم انجام شود. این پلان ها علاوه بر شرایط آب و هوایی باید برای سن افراد ساکن در ساختمان نیز مناسب باشد. به طور کلی می توان گفت دمای 18 تا 21 درجه سانتی گراد در زمستان برای همه گروه های سنی مناسب است. اما برای بزرگسالان و کودکان بهتر است این دما را بین ۲۲ تا ۲۳ درجه تنظیم کنید.

نکته مهم دیگر در تنظیم پک بوتان، تنظیم دمای هیترها می باشد. برای افزایش راندمان سیستم گرمایشی بهتر است دمای بخاری ها را روی 75 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. 50 درجه برای دمای آب مناسب است.

تنظیم پک بوتان برای زمستان برای تمامی مدل ها طبق مراحل زیر انجام می شود که در زیر به تنظیم مدل های مختلف پک بوتان اشاره می کنیم:

اولین قدم در راه اندازی پکیج بوتان پرلا، تنظیم سطح فشار است. مدل های پرلا و سایر مدل های فشار قوطی بوتان باید بین 1 تا 2.5 بار باشد.

برای ایمنی بیشتر، قبل از انجام هر کاری باید مسیر دودکش و محفظه فن را بررسی کنید. دودکش را برای انسداد به دقت بررسی کنید.

در این مرحله راه اندازی پک بوتان پارما یا هر مدل دیگری مستلزم باز شدن دریچه های زیر پک است که به خطوط آب متصل هستند. مرحله بعدی باز کردن شیرهای رادیاتور است.

باید تنظیمات بسته اپتیما یا پارما بوتان را روی حالت زمستانی تنظیم کنید. سپس دما را تنظیم کرده و بسته را باز کنید.

پس از قرار دادن و باز کردن بسته بوتان، بهتر است چند دقیقه صبر کنید. بررسی کنید که بخاری ها داغ هستند.

در مرحله آخر بخاری ها را هواگیری کنید تا پک بوتان مدل اپتیما شما حالت دهد. سپس دما را روی درجه دلخواه تنظیم کنید.

محدودیت های بسته

نکته مهم نمایندگی ایران رادیاتور کرج در استفاده از پکیج بوتان، دانستن کنترل های این سیستم گرمایشی است. اکثر پک های مدرن دارای کنترل دما، کنترل رادیاتور و ترموستات برای بسته و مخزن سیلندر هستند.

لطفاً به مستندات اجزای بسته مراجعه کنید. بسیاری از نسخه های خطی را می توان به صورت آنلاین یافت.

● بسته مانیتورینگ پارامتر بوتان

با آشنایی با تنظیمات بسته بوتان و نحوه نمایش اطلاعات می توانید این تنظیمات را تغییر دهید. تنظیمات دما معمولاً روی صفحه نمایش دیجیتال تغییر می کند.

نکته مهمی که هنگام نصب پک بوتان باید در نظر گرفت این است که تنظیم دمای بالاتر به بخاری کمک می کند. اما می تواند اثربخشی بسته را کاهش دهد. در واقع، افزایش دما می تواند بازده سیستم را تا 20 درصد کاهش دهد و باعث افزایش قبض گاز خانه شود.

اگر خواهان بهترین استفاده از پکیج در عین تامین هوای گرم برای محیط خانه هستید، رعایت تعادل و تنظیم پکیج بوتان در حد متعادل و استاندارد بسیار مهم است.

بهترین دما برای تنظیمات کویل بوتان چیست؟

هیچ عدد جادویی برای تنظیمات بسته بوتان و دمای ایده آل وجود ندارد. اگر به دنبال تعادل بین دما و عملکرد هستید، می توانید بسته را روی حداقل 65 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. بالا نگه داشتن آن چند درجه بد نیست. اما نباید کمتر از این سطح تنظیم شود.

دمای بهینه گرمایش برای تنظیم بسته بوتان با دمایی که ترموستات را روی آن تنظیم کرده اید متفاوت است. این دو دمای جداگانه ای هستند که اغلب کاربران را سردرگم می کنند. اما برای اکثر مدل های پک بوتان، دمای مطلوب برای گرمایش 65 تا 75 درجه سانتیگراد است.

وقتی دمای پکیج را می بینیم در واقع منظور خود پکیج است نه ارتفاع ترموستات یا دمای گرمایش اتاق ها. مهم ترین نکته ای که باید هنگام راه اندازی جعبه بوتان bn324i یا هر مدل دیگری به خاطر بسپارید این است که این دماها منحصر به فرد هستند.

نکته مهم دیگر در مورد یادگیری تنظیمات پک بوتان این است که پک باید تا دمای خاصی گرم شود تا خانه شما گرم شود. این عملکرد توسط ترموستاتی که تنظیم کرده اید تعیین می شود.

اهمیت تهویه در بخاری چیست؟

بخاری های تهویه برای بیرون راندن حباب های هوا هستند. هنگامی که کیسه بوتان مجهز به تهویه باشد، آب در بخاری به گردش در می آید و کارایی آنها در تولید گرما افزایش می یابد.

بسته بوتان چه تنظیماتی باید داشته باشد؟

برای راه اندازی بسته های بوتان دمای گرمایش باید بین 60 تا 70 درجه سانتیگراد تنظیم شود. و به حداکثر کارایی و اثربخشی دست یابد. در بهار و پاییز دمای بسته را به حدود 50 یا 55 درجه سانتیگراد کاهش دهید.

تنظیم درجه پک بوتان به دمای آب داخل رادیاتورها هنگام گرم کردن خانه اشاره دارد. با توجه به ساختار خانه و روش های عایق کاری مانند استفاده از پنجره های دوجداره می توانید دمای بسته بندی را بین 50 تا 55 درجه سانتیگراد تنظیم کنید.

در جعبه های بوتان، هر چه دمای المنت های گرمایش کمتر باشد، راندمان گرمایش بهتر است. در نتیجه در مصرف گاز و هزینه های عملیاتی صرفه جویی خواهد شد. علاوه بر این، توصیه می کنیم آب گرم را روی 50 درجه سانتیگراد تنظیم کنید.

اگر بسته شما یک عدد دمای تنظیم شده ندارد، آن را به حدود دو سوم تغییر دهید. شاید بسته شما دکمه ای برای تنظیم دما داشته باشد. برای تنظیم دمای مورد نظر، دکمه بالا یا پایین را فشار دهید.

تنظیم دمای بسته آب گرم

یکی از عوامل مهم در راه اندازی پک بوتان دمای آب است. دمای تاسیسات آب گرم تاثیر قابل توجهی بر مصرف گاز ندارد. زیرا برخلاف گرمایش مرکزی، آب برای مدت طولانی جریان ندارد.

اکثر مردم هنگام استفاده از شیر آب یا دوش آب سرد و گرم را با هم مخلوط می کنند. بنابراین بهتر است دمای آب گرم پک بوتان را در حد بالایی تنظیم کنید. برای تعمیر پکیج بوتان با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.