عمومیکسب و کار ایرانی

کدام هتل کیش ناهار دارد؟

اگر می‌خواهید چند روزی را در شهر ساحلی مدرن کیش خوش بگذرانید، باید بهترین‌ها را انتخاب کنید. یکی از نکاتی که سفرتان به این جزیره دوست‌داشتنی را شیرین‌تر می‌کند، انتخاب هتل مناسب است. در این نوشته ما به سراغ هتل های کیش با ناهار و شام رفته‌ایم و بهترینشان را به شما معرفی کرده‌ایم. برای این که انتخاب شایسته‌ای داشته باشید و همیشه به نیکی از جزیره کیش یاد کنید، تا پایان همراهمان باشید. ما می‌خواهیم با هم گشتی در لوکس‌ترین هتل های کیش بزنیم و آنچه می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

لیست بهترین هتل های فولبرد کیش

کیش به‌قدری جاذبه‌های گردشگری و تفریحات هیجان‌انگیز دارد که نباید حتی یک دقیقه را برای گشت و گذار در آن از دست داد. به همین دلیل بسیاری از مسافرانی که راهی این جزیره می‌شوند، ترجیح می‌دهند در هتل های کیش با ناهار و شام اقامت داشته باشند تا وقتشان را برای پیدا کردن رستوران تلف نکنند. اگر دارا بودن استخر در هتل برای شما مهم است پیشنهاد می‌کنم مقاله “بهترین هتل های استخردار کیش” را مطالعه کنید.

هتل‌هایی که ناهار یا شام ارائه می‌دهند

هتل‌های ارم، هلیا، پارمیدا، امیر کبیر، بین المللی، سان رایز و دیگر هتل‌های کیش گاهی اوقات ناهار یا شام را به خدمات خود اضافه می‌کنند. اما غذای این هتل‌ها بصورت بوفه و سلف سرویس نیست و باید از منوی رستوران غذای خود را سفارش دهید. البته شرایط رزرو ناهار و شام در هتل‌های گفته شده همواره فراهم نیست. با کاهش تعداد مسافران جزیره کیش، هتل‌ها برای جذب مسافران رزرو غذا را به خدمات هتل اضافه می‌کنند و با افزایش مسافران، اجازه رزرو غذا از رستوران‌شان را نمی‌دهند. برای اطلاع از هتل‌هایی که در زمان سفر شما به کیش، ناهار یا شام سرو می‌کنند، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سفارش غذا در قیمت تور کیش چقدر تاثیر می‌گذارد؟

هزینه رزرو هر وعده غذایی در هتل‌های کیش بین 350.000 الی 400.000 تومان است. یعنی قیمت تور کیش با صبحانه و ناهار و شام، به ازای هر وعده غذایی، 350.000 تومان بیشتر از قیمت تور کیش معمولی است. برای مثال در تور سه شب و چهار روز کیش با ناهار به ازای 3 وعده غذا حدود 1.200.000 تومان (در سال 1402) باید هزینه بپردازید. هر چند می‌توانید بدون غذا، هتل رزرو کنید اما در هتل‌های هافبورد نمی‌توان ناهار را برای کاهش هزینه رزرو هتل حذف کرد.

رزرو هتل کیش با ناهار و شام به صرفه نیست

به دلیل کیفیت پایین غذای هتل‌ها نسبت به رستوران‌های شهر کیش، رزرو تور کیش با ناهار و شام به صرفه نیست. البته کیفیت و تنوع غذای هتل‌های پنج ستاره ترنج، مارینا و پارمیس، مسافران را همواره راضی نگه داشته است. اما مسافران از غذای رستوران سایر هتل‌ها رضایت کافی را ندارند. بهتر است به جای رزرو هتل با ناهار یا شام به فکر پیدا کردن رستوران‌های با کیفیت کیش باشید.

نگران صبحانه در هتل‌های کیش نباشید

همه هتل‌های کیش صبحانه رایگان ارائه می‌دهند. مسافران معمولا از کیفیت صبحانه هتل‌های کیش راضی هستند. منوی صبحانه همه هتل‌ها در طول روز‌های هفته ثابت است. هتل‌های سه و چهار ستاره غذاها و مخلفات محدود‌تری نسبت به هتل‌های ۵ ستاره برای صبحانه ارائه می‌دهند. اما هتل‌های ۵ ستاره برای صبحانه غذاهایی مانند املت، سوسیس تخم مرغ، کالباس رول شده، نیمرو، انواع مربا، زیتون، پنکیک و نوشیدنی سرد و گرم ارائه می‌دهند.

از کدام شهر‌ها می‌توانید تور کیش رزرو کنید؟

تور کیش از شهر‌های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، رشت، ساری، تبریز، اهواز، کرمان، کرمانشاه و بندرعباس برگزار می‌شود. برای اطلاع از برگزاری تور کیش از سایر‌ها از طریق شماره 1830-026 با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر تور کیش از شهر مورد نظر شما برگزار نشود، ما وسیله نقلیه لازم برای سفرتان به شهر‌های مبدا تور کیش را فراهم می‌کنیم.

ساعت‌هایی که می‌توانید با هواپیما به کیش بروید

پرواز‌های تور کیش از تهران بصورت روزانه و در ساعات صبح، ظهر، عصر و شب به مقصد کیش حرکت می‌کنند. پرواز‌های تور کیش از شیراز هر روز در ساعات شب و صبح برگزار می‌شوند. پرواز‌های فرودگاه اصفهان به کیش نیز هر روز در ساعات ظهر و شب برگزار می‌شوند. برای اطلاع از برنامه‌های پروازی سایر شهر‌ها به کیش باید از طریق شماره تلفن 1830-026 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معمولا ترانسفر فرودگاهی در کیش یک طرفه است

تور کیش فقط شامل ترانسفر فرودگاهی رفت است. یعنی برای بازگشت به فرودگاه از هتل باید از تاکسی استفاده کنید. همچنین بین ساعات 11 شب و 7 صبح ترانسفر فرودگاهی ارائه نمی‌شود.

مسافران کدام هتل های کیش را بیشتر می‌پسندند؟

با گشت‌زدن و چرخیدن در وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل در ایران، دستتان می‌آید که کدام هتل با بودجه و هدف شما از سفر به کیش جور درمی‌آید. ما به‌جای شما نظرات کاربران وب‌سایت‌های مختلف را زیرورو کردیم و محبوب‌ترین هتل‌های کیش را ازنظر مسافران پیدا کردیم که به‌ترتیب در فهرست زیر می‌بینید.

اغلب افراد فکر می‌کنند بهترین هتل هر شهری هتل‌های پنج ستاره آنجاست درصورتی‌که کاربران علی بابا برعکس این قاعده عملکرده اند. بین کاربرهای علی بابا هتل‌های سه و حتی دو ستاره بیشترین امتیاز را گرفته است.

اولین اقامتگاه لیست بهترین هتل های کیش از نظر کاربران علی بابا، هتل تعطیلات است. هتلی سه ستاره بین خیابان حافظ و بلوار خیام کیش که توانسته نمره ۱۰ را از کاربران علی بابا بگیرد. بهترین ویژگی این هتل از نظر مسافران نظافت محیط و اتاق‌ها و قیمت هتل است.

هتل جام جم در خیابان سایه کیش، هتل فلامینگو کنار بلوار دریا و هتل ریان قائم کنار بلوار ساحل از دیگر هتل های کیش بود که نمره بالایی از نظر کاربران علی بابا دریافت کرده‌اند.

این هتل یکی از بهترین هتل‌های کیش است که به‌تازگی افتتاح شده. روبان افتتاح هتل میراژ سال ۱۳۹۷ بریده شد و از این سال تا حالا گردشگران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. برای کسانی که می‌خواهند اقامتی لوکس در کیش داشته باشند، این مجموعه یکی از بهترین پیشنهادها بین هتل‌های پنج ستاره کیش در سفر به کیش محسوب می‌شود.

ساختمان هتل کیش طراحی مدرن و خاصی دارد. این مجموعه دو ساختمان ۸ طبقه دارد که در این طبقات ۱۸۷ واحد اقامتی لوکس با امکانات فوق‌العاده ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های این هتل لوکس منظره‌ای است که می‌توانید از واحدهای آن تماشا کنید.