عمومیکسب و کار ایرانی

گن ساعت شنی تاپی بهتره یا ساده؟

گن ساعت شنی بهتر است یا گن لیزری

کاربرد گن لاغری کلمبیایی در فرم دادن به اندام‌ها در زمان میهمانی و ورزش کردن جهت کاهش چربی در نقاط بدن است.امروزه بیشتر زنان و مردان تمایل زیادی به خرید گن لاغری از جمله گن ساعت شنی و گن‌های لیزری در حراج گن ساعت شنی و سایر گن ها پیدا کرده‌اند.  توجه داشته باشید که بیشتر گن‌ها برای لاغر کردن قسمت های مختلفی از بدن مثل شکم، بازوها، باسن و نواحی دیگری نظیر ران، سینه استفاده می‌شوند. گن‌‌ها در رنگ های متنوعی از قبیل سفید، مشکی و کرم طراحی و تولید می‌شوند. اما باید دید گن ساعت شنی بهتر است یا گن لیزری؟قیمت گن شورتی اسلیپ بهتر است یا قیمت گن کلمبیایی ؟

گن ساعت شنی چیست؟

گن‌های ساعت شنی ۶ قزنه از جمله گن‌های لاغری پر کاربرد هستند که قسمت بالاتنه را با توان زیادی به طور کامل پوشش می‌دهند. همچنین یک فرم مناسب و یک تکه را در سطح بدن ایجاد می‌کنند. معمولاً این نوع گن‌های لاغری با استفاده از متعلقاتی مانند چسب، دکمه و یا قزن به راحتی با سایز بدن شما متناسب شده و باعث باز و بسته شدن گن به آسانی می‌شوند. خوب است بدانید که تعدادی از گن‌های ساعت شنی مجهز به فنر هستند تا در زمان انجام فعالیت های جسمی مانع از تاخوردگی پارچه گن شوند.

انواع گن ساعت شنی

دقت کنید که شکم بند ساعت شنی در اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود. اغلب در اطراف گن، فنرهایی تعبیه شده است که باعث خوش فرم شدن و زیبایی بدن می‌شوند. از این رو مدل های متنوعی از گن‌های ساعت شنی می‌توانند ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند. از جمله این مدل‌ها عبارت‌اند از:

گن‌های ساعت شنی تاپی

این محصول یک گن لاغری است که دارای بند قابل تنظیم می‌باشد. معمولاً گن تاپی برای افرادی مناسب است که در نواحی کمر و زیر بغل احساس چاق بودن و چربی زیادی دارند. از این رو شما می‌توانید هنگام پوشیدن لباس های پشت باز از این نوع گن‌ها استفاده کنید.

گن‌های ساعت شنی جلیقه ای

گن ساعت شنی جلیقه‌ای زنانه و مردانه زمانی به کار می‌رود که شما دارای چربی زیادی در قسمت کمر و نواحی زیر بغل باشید. اما متأسفانه این نوع گن‌های لاغری قابلیت تنظیم شدن متناسب با قد شما را ندارند. بنابراین تعمیر گن ساعت شنی جلیقه ای نسبت به مدل تاپی راحت تر خواهد بود.

گن‌های ساعت شنی بدون بند

این نمونه گن‌های لاغری می‌تواند سایز بدن را به اندازه ۱ تا ۲ شماره کوچک تر نشان دهد‌؛ ولی به دلیل عدم بند قابل تنظیم برای کاهش چربی های اضافه کمر و نواحی زیر بغل اصلاً گزینه مناسبی نمی‌باشد. بلکه گن ساعت شنی اصل بدون بند تنها برای انجام ورزش های سبک و کوتاه مدت، همچنین برای کارهای روزانه مناسب است.

گن لیزری چیست؟

یکی از بهترین گن‌های لاغری که بیشتر افراد برای جمع کنندگی چربی های اضافه بدن آن را استفاده می‌کنند گن لیزری است. معمولاً این نمونه گن‌ها گزینه مناسبی برای حضور در مجالس مختلف می‌باشد؛ زیرا اندام شما را حدود ۲ تا ۳ سایز از حالت واقعی کوچک تر نشان می‌دهد. گن‌های لیزری مجهز به یک لایه درونی چسب مانند هستند که به راحتی از قسمت داخل به شکم و پهلو ها می‌چسبد. معمولاً جنس گن‌های لیزری از نوع الیاف بامبو است که هیچ نوع حساسیتی را در شما ایجاد نمی‌کند. گن لیزری متناسب با اندام افراد حالت کشسانی دارد. همچنین می‌تواند فرم ایده آل و کشیده‌تری را در شما ایجاد کند. استفاده از گن لیزری زیر پیراهن‌های ماکسی و سایر لباس های جذب، می‌تواند باعث ایجاد اعتماد به نفس شما شود‌.

کدام گن لاغری بهتر است؟

اندام تمام خانم‌ها و آقایان در یک حالت و یک سایز نیستند. بنابراین بهتر است که شما از گن‌هایی استفاده کنید که امکان تغییر سایز در اندازه‌های مختلف را داشته باشد. از این رو تنوع سایز بندی گن ساعت شنی بیشتر از گن‌های لیزری است. بر همین اساس امروزه طرفداران گن‌های ساعت شنی بیشتر از گن‌های لیزری هستند. اگر یک گن مناسب برای فعالیت‌های ورزشی می‌خواهید قطعاً گن‌های لیزری به دلیل نداشتن فنر می‌تواند بهترین گزینه باشد. گن‌های لاغری با کیفیت مانع از ایجاد حساسیت در سطح پوست می‌شوند. همچنین در استفاده دراز مدت سبب خستگی و اذیت فرد نمی‌شوند.

اهمیت استفاده از گن زیر لباس مجلسی

گن ها با توجه به اینکه به شکل فشرده و مستحکم تولید می شوند، ابتدا برای استفاده های درمانی مورد توجه قرار می گرفتند. افرادی که جراحی هایی مثل باسن، سینه و… انجام داده بودند، نیاز به ثابت نگه داشتن اندام جراحی شده داشتند. در نتیجه این گن ها می توانستند عضو جراحی شده را به خوبی ثابت نگه دارند. همین موضوع به بهبود زخم جراحی و جلوگیری از التهاب آن کمک می کرد.

امروزه، خانم‌ها از انواع گن زنانه استفاده می کنند تا اندام های خود را به شکل منحصر به فرد نشان دهند. برخی از گن ها به طور خاص برای نیم تنه طراحی شده‌اند، در حالی که گزینه‌های دیگر بر روی برجسته کردن نواحی مانند سینه، باسن و بازوها تمرکز دارند. برخی از گن ها، به بهبودی بیماران پس از جراحی کمک می‌کنند و بعضی از آن ها به سادگی به خانم‌ها کمک می‌کنند تا احساس زیبایی و اعتماد به نفس داشته باشند.

گن زیر لباس مجلسی می تواند یک انتخاب دلهره آور باشد. چون این گن، ظاهر و استایل شما را در لباس مجلسی تحت تاثیر قرار می دهد. با این حال انتخاب گن مناسب، شما را به خواسته مورد نظرتان نزدیک می کند. خانم های باردار برای حضور در مهمانی و مجالس نیاز به فرم دهی به بدن دارند. انواع گن زیر لباس مجلسی می توانند آن ها را به فرم دلخواه نزدیک کنند. همچنین خانم هایی که شکم بزرگی دارند، به استفاده از گن برای لباس مجلسی نیاز دارند.

انواع گن زیر لباس مجلسی

برای اینکه بتوانید بهترین گن برای زیر لباس مجلسی را انتخاب کنید، بهتر است ابتدا انواع گن زیر لباس مجلسی را بشناسید. انواع گن زیر لباس مجلسی به شکل زیپ دار یا قزن دار تولید شوند و فری سایز هستند. الیاف تولید این گن ها، به گونه ای انتخاب می شوند که افراد در زمان استفاده، احساس راحتی داشته باشند.

     گن لاغری شکم و پهلو

این نوع گن ها بیشتر بر روی فرم دهی قسمت بالاتنه متمرکز می شوند. البته در برخی از مدل ها نیز نواحی زیر سینه یا پهلوها را نیز پوشش می دهند. نمونه دیگر از گن های لاغری شکم و پهلو ممکن است روی سینه را باز گذاشته یا پوشش دهند. بند گن های تاپی به شکل حلقه ای است و مثل سوتین تنظیم می شود. این نوع گن ها را با نام گن بالاتنه یا گن لاغری نیم تنه نیز می شناسند.

    گن لاغری بازو

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی می تواند گن لاغری بازو باشد. افتادگی و شل شدن بازوها معمولاً بر اثر کاهش وزن اتفاق می افتد. با این وجود، این مسئله در مهمانی ها و مجالس و به خصوص در زمان پوشیدن لباس مجلسی بسیار آزار دهنده است. در این حالت، گن بازو می تواند بهترین گن برای زیر لباس مجلسی باشد. این گن ها را با نام گن آستین دار نیز می شناسند. آن ها قسمت بازو را پوشش می دهند. البته ممکن است در مدل های خاصی از این گن، پوشش دهی قسمت بالاتنه نیز مورد توجه باشد.

    گن لاغری برای ران

گن های لاغری ران برای پوشش ران تا قسمت زانو، شکم و پهلو استفاده می شوند. این گن نیز با توجه به نوع لباس مجلسی، می تواند بهترین نوع گن برای لباس مجلسی باشد.

    گن لاغری یکسره

گن های لاغری در مدل های یکسره هم تولید می شوند. در واقع بهترین گن برای زیر لباس مجلسی می تواند در مدل های سراسری انتخاب شود. این مدل گن ها صرفاً می توانند برای لباس هایی که تمام قد هستند و بر روی باز بودن ناحیه سینه متمرکز می باشند، انتخاب شوند. این گن ها رنگ بدن هستند و در قسمت فاق باز می شوند. بنابراین هیچ گونه مشکلی در مورد استفاده از آن ها برای مجالس وجود ندارد.

سوالات متداول گن های ساعت شنی کلمبیایی آنچری :

  1. گن های ساعت شنی کلمبیایی آنچری چه تفاوتی با گن های معمولی دارند؟

گن های ساعت شنی با تکنولوژی دبل کمپرس ساخته شده اند و در ساختار آنها لاتکس و اسپاندکس به کار رفته است که بسیار در چربی سوزی موثر است و بعد از چند ماه استفاده مداوم بدن شما چندین سایز کاهش خواهد داشت و تا حد زیادی فرم ساعت شنی به خودش خواهد گرفت

  1. آیا این گن ها برای بعد از زایمان و عمل های پیکرتراشی هم مناسب است؟

بله صد در صد این گن ها برای چربی سوزی و جمع شدن و بازگشت شکم و پهلوی شما به شکل و حالت قبل از بارداری و زایمان بسیار موثر است و به شما کمک می کند خیلی زود به سایز قبلیتون برگردید و از افتادگی شکم بسیار جلوگیری می کند همچنین استفاده از این گن ها پس از انجام انواع عمل های زیبایی پیکرتراشی ، التهاب ، درد و تورم عضلات را به شدت کاهش می دهد و نیز در شکل گیری اندامی زیباتر برای شما عزیزان بسیار موثر است البته در هر حال با پزشک خود مشورت نمایید

  1. آیا این گن های آنچری باعث حساسیت پوستی نمی شوند؟

خیر ، به هیچ وجه زیرا لایه داخلی گن های ساعت شنی کلمبایی آنچری که مستقیما با پوست بدن در تماس است از جنس کتان است که هم ضد حساسیت است هم قابلیت عبور هوا از منافذ خود را دارد

  1. گن ساعت شنی مدل تاپی (بنددار) بخرم یا شکمی؟ چرا؟؟

اگر گوشت پشت کمر ، چربی فیله و زیر بغل یا بالای خط سوتین دارید بهتر است از مدل تاپی استفاده کنید که تمام این نواحی را بهتر پوشش دهد

  1. آیا گن های ساعت شنی برای آقایان هم قابل استفاده است؟

بله چرا که نه ، البته فقط مدل های شکمی نه تاپی ، گن ساعت شنی شکمی برای همه آقایانی که دنبال چربی سوزی و تناسب اندام در ناحیه شکم و پهلوهای خود هستند مناسب است و اگر لباستان خیلی جذب نباشد به هیچ وجه از زیر لباس مشخص نمی شود

  1. گن ساعت شنی را در چه محل هایی می توان استفاده کرد؟

برای استفاده در باشگاه های ورزشی در هنگام تردمیل ، در محل کار و منزل و در هنگام پیاده روی های معمولی روزانه