عمومی

۱۶۹ نفر در کانون خدمت رضوی استان زنجان عضویت دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی‌اکبر اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، با بیان اینکه کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: رویکرد جدید آستان قدس رضوی مبنی بر استفاده از ظرفیت کانون‌های تخصصی به ویژه در عرصه فرهنگی و هنری و محصولاتی که در این حوزه تولید و عرضه می‌شود، است.

وی با یادآوری اینکه آئین افتتاح کانون تخصصی محصولات فرهنگی و هنری استان زنجان در روز ۱۹ آذرماه امسال با حضور مسؤولان استانی در محل هنرستان هنرهای زیبای زنجان برگزار شد، اظهار کرد: این کانون با استفاده از ظرفیت‌های خادم‌یاران رضوی و یاوران رضوی که مشتاقانه و بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند، حدود ۱۶۹ نفر عضو دارد.

مدیر کانون خدمت رضوی محصولات فرهنگی هنری استان زنجان، تصریح کرد: عمده رویکرد این کانون بحث برگزاری دوره‌های فرهنگی، هنری، هنرهای سنتی، صنایع‌دستی و توانمند کردن اقشار محروم و نیازمند در کانون‌های محلی است.

اسلامی خاطرنشان کرد: گروه‌های فرهنگی از جمله گروه‌های سرود، تواشیح، تئاتر و هنرهای نمایشی از دیگر ظرفیت‌های این مجموعه خواهد بود و در جشنواره‌های رضوی در سطح کشوری حضور خواهند داشت.