عمومی

CRM شخصی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

همه ما جمله قدیمی را شنیده ایم: “شبکه شما ارزش خالص شماست.” راه ما برای توسعه شبکه های ما فقط ارتباط با مردم نیست، بلکه دنبال کردن همه پیگیری های ما برای جلب اعتماد ارتباطاتمان است.

ما به طور منظم با مردم ملاقات می کنیم و پیگیری همه این تعاملات اغلب دشوار است. در پایان، باید ارتباطی عمیق با همه آن ها برقرار کنیم.

آیا من در فیس بوک با آنها صحبت کردم؟ آیا آنها برای من ایمیل ارسال کردند؟ اگر چنین است، کدام آدرس ایمیل؟

اینجاست که CRM شخصی وارد می شود که به معنای ابزاری برای مدیریت است، اما بیایید بر روی کلمه “مشتری” تمرکز نکنیم، بلکه بر روی دو کلمه دیگر تمرکز کنیم: “رابطه” و “مدیریت”، با تأکید زیاد بر روابط.

یک ابزار مدیریت روابط شخصی می تواند به ما کمک کند تا همه روابط خود را از منظرهای مختلف را جمع آوری کنیم. این همچنین ارتباطات ما را با تاریخچه ارتباطات و رویدادهای تقویم آینده متصل می کند و به شما امکان می دهد برای هر جلسه کاملا آماده باشید.

این بسیار مهم است زیرا به شما تصویر کاملی از تعاملات می دهد و شما بلافاصله می دانید که با این شخص چه کاری انجام شده است و مراحل بعدی چیست.

CRM شخصی به شما امکان می دهد مخاطبین خود را با برچسب ها سازماندهی کنید، بنابراین می توانید بلافاصله گروه مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سپس اقدامات دیگری مانند ارسال پیام های گروهی را برای آنها انجام دهید.

CRM شخصی چیست؟

CRM شخصی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است که معمولاً توسط یک شخص واحد استفاده می شود: هم برای تجارت و هم برای تنظیم امور تعاملات.

اما این روزها مرز مبهمی بین کار و سرگرمی وجود دارد.اگر به عنوان یک وبلاگ نویس اینستاگرام امرار معاش می کنید، باز هم کاری را که دوست دارید انجام می دهید، اما برای آن درآمد کسب می کنید.

اگر کیک بپزید و آن را به کافه های همسایگان خود بفروشید، باز هم کاری را که دوست دارید انجام می دهید و از آن درآمد کسب می کنید.

اگر مادر سه فرزند و همسر یک شوهر شاغل هستید – برنامه شما احتمالاً از رئیس جمهور فشرده تر است اما هنوز از این راه درآمد ندارید.

اگر نیمی از روز برای خلاص شدن از شر حیوانات در خیابان کار می کنید و از آنها درآمد کسب نمی کنید – با بسیاری از کارهای جمع آوری کمک مالی، فرزندخواندگی، بازدید از کلینیک دامپزشکی و رسانه های اجتماعی کارهای زیادی دارید.

مرزهای بین عشایر دیجیتال و فریلنسرها، داوطلبانه، سرگرمی ها و سلوپرن در دوران کار از راه دور چندان روشن نیست. بنابراین، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شخصی یک اصطلاح گسترده ای است که این برنامه را برای همه کاربران مجردی که نیاز به تنظیم روابط خود، مدیریت تقویم ها و مدیریت جلسات دارند توصیف می کند.

ویژگی های اصلی CRM شخصی

CRM شخصی یا مدیر روابط شخصی ابزاری است که افراد برای ردیابی روابط شخصی خود از آن استفاده می کنند.

CRM شخصی به شما امکان می دهد جزئیات مهم یا حقایق مربوط به دوستان نزدیک و خانواده خود را ثبت کنید. به عنوان یک کتاب آدرس، یک تقویم، یک دفترچه یادداشت و یادآوری های هوشمندانه فکر کنید.

مانند هر راه حل نرم افزاری، عملکرد اصلی ابزار مدیریت تماس است.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی CRM شخصی وجود دارد:

  • با مدیریت تماس بگیرید
  • ایمیل مارکتینگ، اتوماسیون و ردیابی
  • تقویم، زمانبندی و ماژول یادآوری
  • مدیریت کارها
  • مدیریت قرارداد
  • مدیریت خط لوله
  • ادغام و مفاهیم رسانه های اجتماعی
  • گزارش و تجزیه و تحلیل

CRM شخصی چه مشکلاتی را حل می کند؟

تصور پنجره ای برای همه نیازهای تجاری خود دشوار است. با این حال، یک راه حل منحصر به فرد CRM تمام مبانی مورد نیاز شرکت های انفرادی و بازرگانان را پوشش می دهد:

  • اتصالات را از مکان های مختلف وصل کنید.
  • مخاطبین را به طور خودکار به تقویم و ایمیل خود پیوند دهید.
  • برای صرفه جویی در وقت ورود اطلاعات، به طور خودکار مخاطبین را با اطلاعات اجتماعی و سایر اطلاعات غنی می کند.
  • صفحات گسترده، یادداشت های بعد از سگ و سایر روش های بی اثر برای اتصال را تغییر دهید.

چه کسی می تواند از CRM شخصی بهره مند شود؟

پاسخ کوتاه همه است! اما برای ذکر چند مورد:

  • فریلنسرها
  • کارآفرینان
  • مدیران شرکت های بزرگ، کوچک، متوسط
  • تیم های مختلف(بازاریابی، فروش، پشتیبانی)
  • هر کسی که می خواهد تماس بگیرد

مزایای اصلی CRM شخصی چیست؟

منظم باشید

CRM تمام مکالمات شما با یک شخص خاص را ردیابی می کند. سیستم های CRM درمورد آنچه شما در مورد آن صحبت می کنید و محل بحث هنگام آخرین صحبت شما پیگیری می کند. آیا این یک تماس تلفنی بود؟ پست الکترونیک؟ فقط کافی است به این پایگاه داده CRM شخصی نگاه کنید تا تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. بازدیدکنندگان دیگر نمی توانند ورودی های پس از آن را در صندوق ورودی شما جستجو یا ردیابی کنند.

در ذهن ما بمانید

لمس انسان روابط واقعی ایجاد می کند. وقتی به مردم نشان می دهید که می خواهید آنها را بشناسید، در سطح شخصی با شما گرم می شوند. وقتی تولد کسی را به یاد می آورید، تبریک می گویید، یا لحظات کلیدی زندگی را تأیید می کنید، یا آنچه را در گفتگوهای قبلی گفته اند به خاطر می آورید، احتمالاً او یک رابطه پایدار ایجاد می کند.

CRM تمام اطلاعات مربوط به مهمترین افراد را برای شما و شرکت شما جمع آوری می کند. مخاطبین را به عنوان مهم علامت گذاری کنید و یادآوری ها را برنامه ریزی کنید. اکنون بیشتر CRM ها دارای برنامه های موبایلی هستند که به شما امکان می دهد در حین حرکت فکر کنید. راه حل های نرم افزاری CRM به طور خودکار به روز می شوند و به شما امکان می دهند اطلاعات مورد نیاز در مورد تمام اتصالات خود را دریافت کنید.

بیشتر بصیر باشید

ما باید دائماً به دنبال گسترش شبکه خود باشیم. هر زمان دیدید که جامعه شما در مورد موضوعی که مورد علاقه شماست بحث بزرگی انجام می دهند، وارد آن شوید و مشارکت کنید. قدر دیگران را بدانید و یاد بگیرید.

همچنین می خواهید ببینید این افراد ۳۶۰ بار با چه کسی صحبت می کنند. شاید شما یک داستان سیب را با کسی در میان بگذارید، یا یاد بگیرید که شخص دیگری که در مکالمه شرکت دارد برای شرکتی کار می کند که پنج سال پیش در آن کار کرده اید.

انفجار

از آنجا ممکن است بخواهید یک درخواست اتصال LinkedIn برای آنها بگیرید. شاید مکالمه را آفلاین کنید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی به شخص دیگری از شبکه خود احتیاج دارید. هرگز رشد شبکه خود را متوقف نکنید. اگر به مردم کمک کنید، آنها به یاد می آورند و شما در رادار آنها خواهید بود. در صورت نیاز به کمک آنها در آینده، آنها برای کمک به شما باز خواهند بود.

با پیروی از جریان های اجتماعی ، شما شانس بیشتری برای شنیدن جستجوی یک دوست در یک کار در منطقه خود و یا اعلام اینکه مشتری قبلی خود را اخراج کرده و نیاز به فروش مجدد دارد، دارید.

پروفایل های رسانه های اجتماعی مخاطبین خود را متمرکز می کند، به شما امکان می دهد در شبکه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کنید، تمام تعاملات را در طول زمان ردیابی می کند و به اطلاعات شما اجازه می دهد هر جا که کار می کنید شما را دنبال کند.

https://hamyarcrm.com