عمومیکسب و کار ایرانی

تولیدی پالیز، بهترین عمده فروشی مانتو

مانتو عمده از کجا بخرم؟

همیشه در خرید مانتو عمده برای ما مسئله کیفیت مانتو بسیار مهم است. چرا که این کیفیت در جذب و نگه داشت مشتری هامون خیلی تاثیر گذار هست. اما خب یکی از مشکلات بزرگ پیدا کردن یک تولیدی خوب مانتو عمده در شهر خودمان و حضوری خرید کردن ازش هست. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و وجود شبکه های احتماعی (مثل تلگرام و اینستاگرام) و وب سایت های معتبر، برای خرید مانتو عمده می‌توانیم به جای مراجعه حضوری و رفتن به عمده فروشی ها از طریق این پلتفرم ها خرید خود را انجام دهیم. خرید آنلاین مزیت های زیادی دارد، خصوصا در شهرهای بزرگ چرا که به خاطره یک خرید باید ساعت های طولانی از وقتمان را بزاریم تا بتوانیم همان مانتو عمده مورد نظر خودمان را پیدا کنیم و اینگونه می‌توانیم در وقت و زمان خود صرفه جویی کنیم.

راهنمای خرید مانتو عمده

اگر تازه وارد صنف فروش مانتو شدید، باید از تجربه های که قبل از ورود به صنف مانتو به دست آوردید استفاده نماید. راه اندازی یک فروشگاه پوشاک و مزون های زنانه چالش های زیادی دارد و اگر ما نکات کافی درباره شروع این کار را ندانیم از نظر سرمایه و زمان خود ضربه بزرگی می‌خوریم. شما می‌توانید با خواندن مقاله 4 نکته راه اندازی مزون لباس زنانه در وقت خود برای پرس و جو درباره چالش های این صنف و سختی هایش صرفه جویی کنید و شرایط خود را بسنجید. خب حال بر فرض اینکه شما مراحل اولیه را گذراندید و الان دنبال یک تامین کننده محصولات خود هستید، یا از جایی که قبلا خرید می‌کردید راضی نبودید و الان دنبال یک تولیدی مانتو با کیفیت تر هستید.

انتخاب یک مرکز عمده فروشی مانتو

همیشه خرید عمده مانتو برای فروشگاه ها چالش برانگیز می‌باشد. زیرا باید در فروشگاه هایتان تنوع و سلیقه های مختلفی از خانم ها را در نظر بگیرید. اگر محصولات باکیفیت و ارزان و مرغوب در فرشگاه خود داشته باشین، باعث جذب مشتری و جلب اعتماد آن ها به شما می‌گردد، و نام شما در کنار کیفیت و قیمت مناسب در بین خانم ها شناخته می‌شود، که این در نهایت باعث فروش و سود بیشتر شما خواهد شد.

پس قبل از خرید عمده مانتو حتما سلیقه و سبک شخصیتی مشتریان و همچنین سبک فروشگاهتان را بشناسید و براساس این فاکتور ها اقدام به خرید کنید.

خب اول این قدم برای خرید مانتو عمده پیدا کردن مراکز عمده فروشی با کیفیت و به صرفه است.

آیا تمام تولیدی های که در تهران هستند، اجناس با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می‌دهند؟ شاید از هر مراکز بزرگ تولیدی، تنها یک عمده فروشی اجناس با کیفیت عرضه کند.

نکات خرید مانتو عمده

رنگ و جنس مانتو

بر چه اساسی رنگ و جنس پارچه انتخاب می‌شود؟

دو نوع انتخاب داریم :

  • از مد روز و از افراد متخصص لباس (طراحان لباس) استفاده کنیم.
  • سنتی کار کنیم و هر پارچه و رنگی در تولیدی استفاده کنیم.

در این بازار پر رقابت باید بر اساس سلیقه جامعه و مد روز، کار کنیم. تا بتوانیم محصولات خودمان را بفروشیم و رضایت کامل از سمت خریداران داشته باشیم. انتخاب رنگ بستگی به فصل سال دارد. پاییز امسال رنگ های عنابی و آجری و زرد مد هستند که با رنگ های شاد و روشن تابستانی کاملا متفاوت می‌باشد. پس برای خرید مانتو عمده حتما در گوگل و دیگر پلتفرم ها مثل اینستاگرام سرچ کنید، ببنید چه رنگ های  و مدل هایی بورس می‌باشد.

یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر داشته باشید، تنوع مانتو هاست. با تنوع زیاد شما می‌توانید طیف گسترده تری از مشتریان را پوشش دهید. پس حتما در خرید مانتو عمده به کیفیت و تنوع توجه کنید. یک خبر خوش به شما دوست عزیزی که از سایت ژرکا استفاده میکنی، تمام رنگ ها و مدل مانتوهای به روز سال، را با قیمتی مناسب موجود داریم که می‌توانید بین آنها انتخاب کنید.

مانتو مناسب فصل

مانتو ها در فصل های سرد و گرم از نظر ظاهر و جنس ویژگی های متفاوتی دارند. در فصل بهار مانتو های با جنس نرم و لطیف و با ضخامت کم دوخته می‌شوند. زیرا بهار با باران های بهاری باعث سرد شدن هوا در طول عصر و شب می‌شود.

مانتو های تابستانی جنس خنک و سبک دارد تا هوا داخل مانتو جریان پیدا کند و جلوی عرق کردن بدن گرفته شود.

مانتو های پاییزی از جنس نرم و گرم دوخته می‌شود. مثل آنغوره، کشمیر و.. تا گرمایی ملایم در روز های نیمه سرد سال برای شما به همراه داشته باشد .

مانتو های زمستانی نیز مانند مانتو پاییزی باید گرم و اورسایز باشد، تا بتوانید در زیر آن از هودی و سویشرت و بافت استفاده کنید. با این تفاوت که بافتی ضخیم تر خواهند داشت.

البته در انتخاب جنس و رنگ باید به جغرافیا محل فروشتان و شرایط مردمی نیز توجه کنید.

بهترین محصول برای عمده فروشی در سال 2023

راه‌اندازی یک کسب و کار عمده فروشی یا ورود به عرصه تجارت بین‌المللی می‌تواند فوق‌العاده سودآور و جذاب باشد. در حال حاضر بسیاری از سایت های عمده فروشی خود محصولات مورد نظرشان را وارد می‌کنند تا از حداکثر سود آن بهره ببرند. با این حال، وقتی که قصد شروع کار را دارید، مهم است که محصولات مورد نظرتان را به درستی انتخاب کنید.

خبر خوب این است که گزینه‌های بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد که می‌تواند منجر به موفقیت شما در کسب و کارتان شود. شناخت سودآورترین دسته‌بندی محصولات مناسب جهت خرید عمده می‌تواند به شما کمک کند تا دامنه انتخاب را کوچکتر کنید و بهترین‌ها را جهت واردات انتخاب کنید.. در این مقاله، ما در مورد عوامل مهمی که در انتخاب محصولات مناسب عمده فروشی باید در نظر گرفته شوند صحبت خواهیم کرد. سپس فهرستی از سودآورترین ‌ایده‌های عمده‌فروشی را به شما ارائه می‌کنیم. پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

چه چیزی بازار عمده فروشی را سودآور می‌کند!

برای اینکه در بازار عمده فروشی موفق باشید، باید بدانید چه هدفی از تجارت خود دارید! نوع محصولاتی که تصمیم می‌گیرید به صورت عمده به فروش برسانید، می‌توانند تأثیر قابل توجهی در موفقیت شما داشته باشند. برای اینکه خود را برای کسب بیشترین درآمد ممکن آماده کنید، قبل از هر قدمی تحقیق و بررسی دقیق لازم است. انتخاب یک محصول اشتباه می‌تواند خسارت جبران ناپذیری به تجارت شما وارد کند. عواملی وجود دارد که باید هنگام انتخاب کالا آنها را در نظر بگیرید.

برخی از مواردی که هنگام انتخاب محصول برای فروش عمده باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • حاشیه سود: سودآوری به میزان درآمد شما از فروش یک محصول اشاره دارد. هرچه حاشیه سود بیشتر باشد، با هر فروش پول بیشتری به دست خواهید آورد.
  • فصلی بودن: فصلی بودن به این معنی است که برخی از محصولات فقط در زمان‌های خاصی از سال فروش می‌روند. برخی از محصولات برای فروش در تمام سال مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر برای ماه‌های خاصی از سال بهتر هستند.
  • رقابت: هر کالایی را که برای فروش عمده انتخاب می‌کنید، قطعا اشخاص دیگری هم هستند که همان محصول را انتخاب کرده‌اند و رقیب شما محسوب می‌شوند. حتی اگر یک بازار گسترده باشد و به طور مداوم در حال رشد باشد، باز هم باید بدانید که با چه تعداد برند و شرکت دیگر رقابت خواهید کرد.

    شما همچنین می‌توانید به خدماتی که دیگران ارائه می‌دهند نگاه کنید تا قیمت خود را به طور رقابتی پایین‌تر تعیین کنید.

    اندازه و وزن: اندازه و وزن کالاهای انتخابی شما بر میزان هزینه ارسال محصولات تأثیر می‌گذارد و در نتیجه، بر قیمت نهایی محموله تأثیر می‌گذارد. اندازه و وزن محصولات شما همچنین می‌تواند بر میزان فضایی که در انبار اشغال می‌کند تأثیر بگذارد، که می‌تواند هزینه‌های انبارداری و ذخیره‌سازی شما ر افزایش دهد.

    شانس سفارش مجدد: قابلیت فروش مجدد به این موضوع اشاره دارد که مشتریان پس از اینکه یک بار محصول شما را خریداری کرده‌اند، چقدر احتمال دارد دوباره آن را بخرند. به صورت عامیانه به آن مالای مصرفی گفته می‌شود!

    به عنوان مثال، در حالی که لوازم الکترونیکی مشتری زیادی دارند، اما در اکثر مواقع یک مشتری تا محصول قبلی از کار نیوفتد یا مدل جدیدی به بازار نیاید، تمایلی به خرید مجدد ندارد.

    در طرف مقابل، محصولاتی که دارای تاریخ انقضا هستند، مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، مصرفی هستند و اغلب دوباره سفارش داده می‌شوند.

این‌ها تنها چند نمونه از فاکتورهایی هستند که باید هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب محصولات عمده در نظر بگیرید. هنگامی که تفاوت‌های کوچک هر یک از این عوامل را درک کردید، بهتر می‌توانید برای ایجاد یک بیزینس عمده فروشی سودآور اقدام کنید. اکنون که اهمیت انتخاب محصولات مناسب برای فروش را درک کردیم، بیایید نگاهی به چند ‌ایده برای شروع کار بیندازیم. این کالاها را می‌توانید از سایت های عمده فروشی یا منابعی که در ادامه آنها را معرفی میکنیم، تهیه کنید.

منبع:

تولیدی پالیز

تولیدی برادران رسولی