فرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی

معرفی چند فیلم کره ای جدید

همه ما از محبوبیت نمایش های کره ای در ایران و سراسر جهان اطلاع داریم. این علاقه که به ویژه در بین دختران نوجوان وجود دارد به حدی است که بسیاری از این افراد به یادگیری زبان کره ای روی آورده و غذاهای این کشور را امتحان می کنند. اگر حدود ده سال است که درام های کره جنوبی را تماشا می کنید، حتما متوجه شده اید که کیفیت درام ها افزایش یافته، پلان ها بهتر شده اند و بازیگری حرفه ای تر شده است. در حال حاضر، درام های کره ای نیز به نتفلیکس و فیلم راه یافته اند، بازیگران و درام های کره ای در همه جا مشهور هستند.

اگر دنبال فیلم جدید در بین فیلم های کره ای هستید و در درام های کره ای تازه کار هستید، به لیستی از بهترین درام های کره ای نیاز دارید تا به شما بگوید چه چیزی را تماشا کنید و از کجا شروع کنید. پس منتظر بهترین درام های جدید و قدیمی کره ای باشید. همچنین بهترین سریال کره ای را از نظر خود در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

درام کره ای جدید (2022-2023)

اگر از طرفداران درام‌های کره‌ای هستید، احتمالاً هر برنامه خوبی را که در سال‌های اخیر پخش شده است، تماشا کرده‌اید. پس اکنون زمان آن است که شما را با سری جدید کره ای آشنا کنیم.در ابتدای لیست سری های جدیدی را معرفی کردیم که جزو بهترین سریال های کره ای 2022 و 2023 هستند.در قسمت دوم این مطلب نیز سریال های طولانی مدت و قدیمی را مشاهده خواهید کرد. اما در حال حاضر، درام های کره ای جدید را بررسی کنید.

فیلم کره ای عاشقانه

معرفی درام کره ای ما جوانان شکوفا

  • سال انتشار: 2023
  • امتیاز IMDB: 7.7/10
  • تعداد قسمت ها: 20
  • ژانر: تاریخی، معمایی، هیجان انگیز

یکی از سریال های جدید و محبوب کره ای که در سال 2023 منتشر شد، سریال Revenant است. این سریال به دلیل پرداختن به فرازمینی ها و تلفیق ژانرهای ترسناک و معمایی به سریال محبوب SBS تبدیل شد. داستان سریال : گو سان یونگ یک زن معمولی است که مشغول درس خواندن و تلاش برای قبولی در امتحان شغلی است. اما ناگهان قدرتی عجیب و غیرزمینی تسخیر می شود و می تواند شیاطین و موجودات اهریمنی را ببیند. در طرف دیگر داستان، یئوم هاه سونگ است که استاد دانشگاه است و می تواند شیاطین و همچنین شیطانی را که سون یونگ را تسخیر کرده است، ببیند. این دو نفر با کمک خود تصمیم می گیرند دلیل خودکشی های عجیبی را که در شهر رخ داده است، بیابند.اگر داستان‌هایی درباره شیاطین و موجودات ماورایی دوست دارید، این سریال ۱۲ قسمتی که اخیراً پخش شده را از دست ندهید.

پیشگام

  • معرفی سریال Revenant
  • سال انتشار: 2023
  • امتیاز IMDB: 8.1/10
  • تعداد قسمت ها: 12

ژانر: رازآلود
سریال جوانی شکوفه ما داستانی تاریخی درباره دو بزرگوار است. این سریال ترکیبی از ژانرهای کمدی، عاشقانه، معمایی و هیجانی است به طوری که سلایق مختلف را پوشش می دهد و همگان می توانند از تماشای آن لذت ببرند. داستان سریال : ولیعهد لی هوان جوانی سیاه پوست، مغرور و شیطون است. او همچنین یک طلسم دارد که هیچ کس از آن خبر ندارد. بنابراین او هیچ دوستی ندارد و در زیر سایه طلسم خود تبدیل به مردی تنها شده است. از طرفی داستان Min Jae Yi است که دختری بسیار باهوش و باهوش است و در خانواده ای اشرافی زندگی می کند. اما یک روز تمام خانواده او کشته می شوند و او متهم به قتل می شود. اکنون مردم به دنبال او هستند تا او را دستگیر کنند. این سریال یکی از آن سریال های محبوب و اعتیادآوری است که می توانید در یک روز تعطیل به یکباره تماشا کنید و لذت ببرید.

کیمیای ارواح

  • سال انتشار: 2022
  • امتیاز IMDB: 8.7/10
  • تعداد قسمت ها: 28
  • ژانر: فانتزی، اکشن، درام

این سریال که معرفی می شود یک سریال تاریخی است که در سال 2022 پخش شد و تقریباً یک سریال کره ای جدید محسوب می شود و مخاطبان زیادی داشت. اگر از طرفداران درام های تاریخی هستید و چیزی پیدا نکرده اید که توجه شما را جلب کند، بد نیست سری به «کیمیا روح» بزنید که از نظر مخاطب بهترین درام تاریخی جدید کره ای است. قسمت اول سریال در 20 قسمت از ژوئن تا آگوست 2022 پخش شد و قسمت دوم از دسامبر 2022 شروع شد و همچنان ادامه دارد. سریال کیمیا روح یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2022 است.

داستان سریال : در کشور خیالی داهو، جادوگران و جادوگران جوان با سرنوشت پیچیده خود دست و پنجه نرم می کنند. آنها تحت یک طلسم به نام کیمیاگری روح هستند که به آنها اجازه می دهد بدن را به دلخواه تغییر دهند. اکنون به طور اتفاقی روح یک جنگجوی برجسته به نام ناک سو در بدن مردی بیمار به نام مودوک اسیر می شود. در متن این داستان فانتزی-تاریخی، داستان عاشقانه شخصیت ها و نبردهای دیده شده در تمامی سریال های تاریخی را مشاهده خواهید کرد.کیمیا روح ها برنده بهترین کارگردانی در جوایز درام کره ای شد.

  • دهان بزرگ
    سال انتشار: 2022
  • امتیاز IMDb: 7.9/10
  • تعداد قسمت ها: 16
  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز، جنایی

Big Mouth یکی از بهترین درام های کره ای سال 2022 است که هم با داستان جنایی فوق العاده و هم با بازیگران شگفت انگیزش مخاطبان زیادی پیدا کرده است. این سریال نیز مانند اکثر سریال های کره ای 16 قسمت بود و از جولای تا سپتامبر 2022 از شبکه MBC کره پخش شد و بازیگرانی چون لی جونگ سوک و یونا (خواننده نسل دختر) در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. داستان سریال: پارک چانگ هو یک وکیل شکست خورده است که تنها در 10 درصد از پرونده هایش موفق می شود و چون بیشتر از کارها حرف می زند، او را دهان بزرگ می نامند. در نتیجه وقایع، چانگ هو درگیر یک پرونده قتل می شود. او برای زنده ماندن و تامین معاش خانواده اش در طبقه بالای جامعه نفوذ می کند و آنها را افشا می کند.

مقدسین مواد مخدر

سال انتشار: 2022

امتیاز IMDb: 7.2/10

تعداد قسمت ها: 6

ژانر: جنایی، بیوگرافی

سریال Narcos بر اساس وقایع واقعی ساخته شده و از سریال 3 فصلی Narcos که بین سال های 2017-2015 پخش شد و به پرونده های بزرگان کوکائین و مواد مخدر می پرداخت، الگوبرداری شده است. داستان هایی از این دست همیشه محبوب بوده اند. این سریال یکی از بهترین سریال های کره ای در حال حاضر است و دیدن آن را به کسانی که دوست دارند ترسناک، هیجان انگیز و بر اساس داستان های واقعی هستند توصیه می کنیم.  داستان سریال : یک کارآفرین باید جان خود را به خطر بیندازد و با ماموران دولتی همکاری کند تا یک قاچاقچی کره ای به نام جون یو هوان را در سورینام به دام بیاندازد. این سریال کره ای جدید که فقط 6 قسمت دارد، انتخاب خوبی برای تماشای پشت سر هم در تعطیلات آخر هفته است.