فرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی

دانلود آهنگ های شاد آرون افشار + متن ترانه

دانلود تمام موزیک های آرون افشار

آرون افشار خواننده دهه هفتادی که در شهر مشهد در یکم تیر سال 1377 متولد شد. این خواننده که طرفداران زیادی هم در بین جوانان ایرانی دارد، توانسته با خواندن برخی آهنگ ها خاطرات خوشی را برای افراد رقم بزند. زندگی هنری آرون افشار تقریبا در حدود سنین 8 سالگی شروع شد. وقتی که با دیدن گیتاری شور و شوق موسیقی در او به حالتی فراگیر در آمد. بعد از یادگیری گیتار او به سراغ پیانو رفت و توانست در پیانو نیز برای خودش حس و حالی بیافریند و تخصصی داشته باشد.

 همچنین آرون افشار علاوه بر خودش یک برادر هم دارد که او هم به موسیقی علاقه مند است و ممکن است در آیند راه برادرش را نیز دنبال کند. در سال 1396 بوده که آرون افشار، این خواننده خوش صدا مشهدی به طور جدی وارد هنر موسیقی گشت و توانست به انتشار آهنگ هایی زیبا خودش را در دل مردم ایران جای دهد.حجت اشرف زاده

 از آهنگ های پر طرفداری که او خوانده می توان به جانم باش و شب رویایی اشاره کرد که بسیار هم معروف هستند. حتی در برخی از کشور ها مثل انگلستان و حتی آمریکا خیلی از افراد خارجی زبان به این دو آهنگ علاقه فراوان نشان داده اند. به طوری که به یادگیری زبان فارسی نیز روی آورده اند.

از دیگر آهنگ های آرون افشار می توانیم به طبیب ماهر، خط و نشان، ترک کردی، مادر، یار قدیمی، چال گونه، دلشوره، یار جونی، گیسو پریشون اشاره کرد. تمامی آهنگ های آرون افشار حس وحال خاصی را به فرد می دهند به طوری که این حس وحال را حتی می توانیم در آهنگ های کاور حاصل کارهای آرون افشار را ببینیم. سبک خواندن آورن افشار باعث شده تا بیشتر بر سر زبان ها نامش بیفتد.

 آرون افشار سنی در حدود 24 سال دارد ولی با اینکه جوان است توانسته صحنه های موسیقی را به زیر بال و پر خودش در آورد. حتی این خواننده خوش صدای ایران  کنسرت های زیادی را برگزار کرده که و آهنگ هایش را به افرادی تقدیم کرده که در آن لحظه درگیر مشکلات خاصی بوده اند.

از نظر ترانه سرایی نیز می توانیم به این نتیجه برسیم که آرون افشار هیچ حریفی در این زمینه ندارد چون  هم آهنگهایش مختص خودش است و هم شعرهایش نیز انحصاری است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در خصوص کسب وکار هنری آرون افشار می توانیم بگوییم این است که او در موسسه آوای فروهر فعالیت دارد و همین مورد اعتبار زیادی به او بخشیده است.

کلام آخر

در این مقاله ما به بررسی زندگی آرون افشار، پرداختیم. او آهنگ های زیادی را انتشار داده که از معروف ترین آنها می توانیم به شب رویایی و یا جانم باش اشاره ای داشته باشیم. از طریق سایت های زیادی می توانید آهنگ های آرون افشار را دانلود کنید ولی یکی از بهترین سایت ها در این خصوص سایت گو سانگ و فری موزیک آرشیو می باشد که به شما دسترسی می دهد تا بتوانید هر کیفیتی از آهنگ ها را که میخواهید را دانلود نمایید و از شنیدن موسیقی مورد نظرتان لذت ببرید.