ورزشی

بازی پیکان و استقلال هم باید بدون تماشاگر در دستگردی برگزار شود

آفتاب‌‌نیوز :

 رضا درویش پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار، اظهار داشت: خدا را شکر یک فینال از چهار فینال خود را با پیروزی پشت سر گذراندیم. پس از این بازی هم برای دیدار با استقلال خوزستان آماده می‌شویم.

وی درمورد احضار خود به کمیته اخلاق، توضیح داد: این انتهای کار است! از روز اول به اشکال مختلف ما را احضار کردند، اما نمی‌دانم این احضاریه اخیر در چه مورد است. این خبر را یکی از خبرنگاران به من داد و طبق معمول گردن من نازک است و مطیع هستم.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص خبر منتشره نسبت به فساد مالی در یکی از باشگاه‌ها، عنوان کرد: من هم این خبر را شنیدم که خوشبختانه دست توانایی بلند شده و این اتفاقات را پیگیری می‌کند. بار‌ها این موضوع گفتیم. این سیستم دلالی با هدایت فضای مجازی و برخی اهالی رسانه کارش را انجام داده و وقتی ما گفتیم بار‌ها کمیته انضباطی و اخلاق مرا خواستند. خدا را شکر اکنون سازمان‌های نظارتی به این نتیجه رسیده‌اند که برخی مسائل بغرنج و بد در فوتبال، به وقوع پیوسته و همواره ادامه داشته است. امیدواریم روزی برسد که دیگر افرادی با حمایت رسانه و برخی عوامل فدراسیون، فوتبال یا غیر فوتبال، خط مشی تعیین کنند.

درویش اضافه کرد: ان‌شاءالله سالم‌سازی در فوتبال شروع شود و از این به بعد هرکس شایسته است به حق خود برسد.

وی درمورد اینکه آیا مالکان جدید پرسپولیس برای آینده جلسه‌ای با خودش داشته‌اند یا فقط مانند یک قرص مسکن بابت هر برد پاداش می‌دهند، عنوان کرد: پاداش‌ها چند روز قبل واریز شد، اما از آنجاییکه قرار بود اعضای بانک‌های مختلف باشند، به صورت ضرب‌الاجل برای رفع موانع جلسه‌ای داشتیم. قرار است جلساتی با مدیرعامل بانک شهر و همینطور یکی دو بانک برای انجام تعهدات سریع‌تر و تعدات قبلی داشته باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص حکم کمیته انضباطی درمورد امید حامدی‌فر: این مسائل حاشیه است. دیگر عادت کرده‌ایم. در دو بازی قبل، کاپیتان ما خطایی کرد که از نظر مسئولان کمیته داوران کارت قرمز نداشت، ولی داده شد. در دیدار هفته گذشته نیز همه کارشناسان داوری اذعان کردند بازیکن استقلال باید کارت دوم را می‌گرفت که ندادند. امروز با رئیس کمیته داوران صحبت کردم و گفت حق با شماست، ولی گفتن حق با شماست چیزی را حل نمی‌کند، آیا با این حرف به کسی امتیازی داده می‌شود؟ بگویند ۲ هزار حرف برای شما، اما یک مثقال امتیاز به ما نمی‌دهند.

درویش در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی با حضور تماشاگران در خارج از تهران برگزار شود و آیا پرسپولیس به این امر اعتراض کرده است، گفت: اعتراضی نکرده‌ایم، اما گفتیم از آنجایی که همه شعار اعتدال و عدالت می‌دهند، گفتیم هر تصمیمی برای بازی‌های بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین می‌گیرند، برای تیم‌های دیگر هم بگیرند. وقتی امروز تصمیم گرفتند بازی پرسپولیس و هوادار بدون تماشاگر باشد، باید دیدار پیکان و استقلال هم بدون تماشاگر برگزار شود. وقتی به ما گفته‌اند نمی‌شود، باید برای آن تیم هم نشود.

وی درباره اینکه با وجود بدون تماشاگر بودن بازی، تماشاگرانی در ورزشگاه حضور داشتند، گفت: جالب است که به ما گفتند می‌توانید ۷۰ نفر به ورزشگاه بیاورید، در صورتی که ۷، ۸ نفر بیشتر اجازه ورود ندادند و بین دو نیمه گفتند اجازه دادیم ۱۵-۱۰ نفر دیگر وارد ورزشگاه شوند.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.