ورزشی

به روز رسانی| اوسمار: بازی مقابل ذوب‌آهن همیشه سخت است

به روز رسانی| اوسمار: بازی مقابل ذوب‌آهن همیشه سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی کردن مقابل ذوب آهن همیشه سخت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا بعد از برتری پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بازی کردن مقابل تیمی مثل ذوب آهن در این ورزشگاه همیشه سخت است به خصوص که این تیم امسال خوب نتیجه گرفته است. عملکرد این تیم واقعا خوب است چون با یک بازیکن کمتر بازی کردند.آنها بعد از دریافت گل تغییر تاکتیک داده و کار را برای ما سخت کردند اما بازیکنان ما به خوبی حریف را کنترل کردند.

وی افزود:شکل بازی ذوب آهن باعث شد تا به سمتی برویم که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. از این موضوع که بازیکنان به هدفی که داریم پی برده‌اند خوشحال هستم البته امروز باید گل‌های بیشتری می‌زدیم ولی فوتبال همین است و برخی مواقع این اتفاقات می‌افتد.جا دارد از هواداران پرسپولیس که در این شرایط به استادویم آمدند و تیم را تشویق کردند تشکر کنم. خوشحال هستم که در بازی جام حذفی حمایت هوادارانمان را خواهیم داشت.

 

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.