ورزشی

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ۶ بازیکن سپاهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق عنوان کرد: با توجه به اینکه باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام داشته که فدراسیون فوتبال شب پیش از بازی قبلی این باشگاه به ۶ بازیکن باشگاه سپاهان مجوز بازی نداده، لازم به توضیح است که در پی ثبت قراردادهای ارائه شده از سوی این باشگاه در ابتدای فصل و مشخص شدن تخطی از دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه و همچنین دستورالعمل ناظر بر قراردادهای بازیکنان، مراتب جهت اصلاح به اطلاع این باشگاه رسانده شد و به جهت عدم انجام اقدامی در جهت انطباق با دستورالعمل‌های ابلاغی، موضوع به کمیته انضباطی فدراسیون گزارش گردید که روند مزبور منجر به صدور آرا از کمیته‌های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال شد.

وی افزود: بنا به مراتب فوق روشن است که تعبیر قضیه به نحو روایت شده از سوی باشگاه سپاهان منطبق با حقیقت نبوده و به منزله کتمان پیشینه امر و اطلاع رسانی قبلی موضوع به آن باشگاه و در جریان قرار گرفتن مدیران باشگاه سپاهان از مدت‌ها قبل تلقی می‌شود.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.