ورزشی

دردسر عجیب زلاتان با سمج‌ترین مستاجر دنیا!

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه سوئدی آفتون‌بلادت امروز در گزارشی به یکی از عجیب‌ترین ماجرا‌های زلاتان ابراهیموویچ در این کشور پرداخت. دعوای ایبرا به عنوان موجر با یکی از مستاجر‌های او که مدتی است ادامه دارد. 

به نظر می‌رسد این مستاجر زلاتان بیشتر از بسیاری از مدافعانی که سال‌ها جلوی این ستاره بازی می‌کردند او را آزار داده است. این مستاجر از مدتی پیش که درخواست تخلیه را از طرف زلاتان دریافت کرد از تخلیه ملک او سر باز زده و همه تلاش‌های ایبرا برای بیرون کردن مستاجرش تا کنون بی‌نتیجه بوده است. 

 زلاتان در سال ۲۰۲۲ تصمیم گرفت در حوزه املاک و مستغلات در کشورش شروع به سرمایه‌گذاری کند. او و همسرش هلنا سگر به صورت مشترک مجموعه آپارتمان‌هایی خریداری کردند. مجموعه‌ای که ارزش آن ۱۳۰ میلیون کرون سوئد برآورد می‌شود. 

مشکل از آنجا شروع شد که زلاتان خواهان تخلیه آپارتمان‌ها شد، ولی یک مستاجر حاضر به تخلیه نبود. همه تلاش‌های زلاتان بی‌نتیجه ماند و او علیه مستاجرش به دادگاه شکایت کرد. در سوئد مالکان در صورت اختلاف با مستاجر ابتدا باید به دادگاهی ویژه به نام دادگاه حل اختلاف مالک و مستاجر مراجعه کنند و این کاری بود که زلاتان انجام داد..

ولی ابراهیموویچ بعد از گذشت چند ماه از این اقدام خود نتیجه نگرفته و حالا علیه مستاجر سمج به دادگاه کیفری مراجعه کرده و از او به جرم اشغال ملک غیر شکایت کرده است. این ماجرا در رسانه‌های سوئدی بازتاب گسترده‌ای داشته و افکار عمومی را به دو دسته موافقان و مخالفان زلاتان تقسیم کرده است.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.