ورزشی

قدردانی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از نیروهای مسلح ایران

قدردانی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از نیروهای مسلح ایران

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به پاس عملیات موفقیت آمیز وعده صادق بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش گیلونا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در پیام دکتر نوروزی آمده است: درایت و صلابت رهبر فرزانه و عالیقدر نظام اسلامی و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان حماسه بزرگ دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد، حماسه ای که یادآور هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام راحل عظیم الشان بود که ملت بزرگ ایران یک وجب از خاک میهن را به رژیم بعثی واگذار نکردند.

در ادامه این پیام آمده است: عملیات وعده صادق که با رمز مبارک یا رسول الله صورت گرفت به واقع سیلی محکم و تنبیهی فراموش نشدنی برای رژیم غاصب صهیونیستی بود که دیگر هیچ گاه حتی خیال واهی تعرض به حریم این آب و خاک و اماکن دیپلماتیک کشورمان به سرزش نزند، لذا به پاس این موفقیت که قدرت های مستکبر را متحیر و ملت سرافراز ایران را غرق در شور و غرور نمود، اینجانب به نمایندگی از خانواده پزشکی ورزشی ضمن آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی، از نیروهای مسلح کشورمان، این سربازان سرافراز وطن تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.