ورزشی

قهرمانی کامپوند مردان/ مدال نقره و برنز برای میکس کامپوند و ریکرو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، در ادامه رقابت‌های بین المللی جمهوری چک، امروز ملی پوشان تیروکمان کشورمان به مصاف حریفان خودرفتند و موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز مسابقات شدند که نتایج آن به شرح زیر است:

در ماده تیمی کامپوند آقایان، تیم کشورمان متشکل از سینا منشازاده و هادی نوری در مرحله فینال با نتیجه مقتدرانه ۱۵۶ بر ۱۴۹، تیم هند را شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات و مدال طلا را از آن خود کرد.

در ماده میکس کامپوند، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و هادی نوری در مرحله فینال برابر تیم چین ۱۵۱ بر ۱۴۸ نتیجه راواگذار کرد و با ایستادن در جایگاه دوم موفق به کسب مدال نقره شد.

در ماده میکس ریکرو، تیم کشورمان متشکل از غلامرضا رحیمی و سمیه رحیمی در مرحله رده بندی برابر تیم چین ۵ بر ۳ شکست دادو موفق به کسب مدال برنز شد.

در ماده تیمی کامپوند بانوان، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و فرزانه عسگری از در مرحله رده بندی با اختلاف نزدیک ۱۵۰ بر ۱۴۶ نتیجه را برابر تیم چین واگذار کرد و در جایگاه چهارم ایستاد.

در ماده تیمی ریکرو بانوان، تیم کشورمان متشکل از سمیه رحیمی و مرضیه تفضلی در مرحله رده بندی در تیر طلایی با اختلافنزدیک ۵ بر ۴ نتیجه را برابر تیم آمریکا واگذار کرد و در جایگاه چهارم ایستاد.

در ماده تیمی ریکرو آقایان، تیم کشورمان متشکل از غلامرضا رحیمی و محمدرضا عرب عامری در مرحله رده بندی برابر تیم هند درتیر طلایی با اختلاف نزدیک ۱۹ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد و در رده چهارم ایستاد.

گفتنی است در آخرین رقابت‌های جهانی پیش از پارالمپیک توکیو تیم ایران موفق به کسب یک مدال نقره و یک نشان برنز شده بود.