ورزشی

ژاوی: این بهترین شب من در لیگ قهرمانان اروپا بود

سرمربی آبی اناری‌ها از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت.

به گزارش گیلونا، بارسلونا در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی‌زد و در پارک دو پرنس با نتیجه سه بر دو پاری سن ژرمن را شکست داد.

به گزارش اسپورت، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: این یک برد بزرگ است. طبیعی است که پیروزی در بازی خارج از خانه بسیار مهم باشد. ما به خصوص در دفاع واقعا خوب عمل کردیم. از نظر تاکتیکی واقعا خوب بودیم و دو بازیکن کناری کمک زیادی به ما کردند.

او ادامه داد: بازی سختی بود و این پیروزی به آسانی به دست نیامد. هنوز یک بازی باقی مانده است و پاری سن ژرمن یکی از بهترین تیم های اروپا است.دفاع خوب مقابل این تیم پاریس سن ژرمن خیلی سخت است، اما فکر می کنم امشب کارمان را خوب انجام دادیم.‌می دانستیم که بازگشت به مرحله یک چهارم نهایی بعد از مدت ها شانس بزرگی است. طوری رقابت کردیم که انگار همه این را فهمیدند. بازیکنان من به خود ایمان داشتند، اما هنوز تکلیف صعود مشخص نیست.

سرمربی آبی اناری‌ها در ادامه صحبت‌هایش گفت: به لطف آکادمی لاماسیا بازیکنان ۱۶ و ۱۷ ساله‌ در ترکیب اصلی تیم ما حضور داشتند و درخشیدند. اکنون باید بیش از هر زمانی به خود افتخار کنیم. ما شخصیت داشتیم، چیزی که در این رقابت‌ها در سال‌های اخیر کمبود داشتیم. کار بسیار خوبی انجام دادیم و این کار استثنایی بود. شاید این شادترین شب من در لیگ قهرمانان اروپا باشد، اما نه در زندگی‌ام. امیدوارم بازی برگشت هم خوب باشد و صعود کنیم. به خوبی ام‌باپه و پاری سن ژرمن را متوقف کردیم. آرائوخو و ژورژ کونده بسیار خوب عمل کردند.

او در مورد آینده خود و تصمیمش برای ترک بارسلونا در پایان فصل جاری گفت: زمان لذت بردن و اتمام کار است. شنبه، کادیز؛ سپس بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن. چیزی تغییر نکرده است.

انتهای پیام

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.