اقتصادیکسب و کار ایرانی

اصول چاپ برچسب حرفه ای و زیبا

اصول چاپ برچسب 101

ورق ها و ورق های برچسب (همچنین به عنوان برچسب یا برچسب شناخته می شوند) هر روز چاپ می شوند. اما چه کسی به طور متوسط در مورد چاپ استیکر می داند؟

 

اولین چیز این است که هر چه بیشتر چاپ کنید، قیمت ان مقرون به صرفه تر خواهد بود. این یک واقعیت اساسی زندگی است اما به ویژه برای چاپ انها صادق است. در گذشته، این قانون برای اکثر صاحبان کسب و کارهای کوچک دشوار بود، زیرا یک سفارش کوچک برای انها بسیار گران بود.

 

فقط شرکت های بزرگ می توانند یک برچسب تخصصی با ارم شرکت یا تبلیغات محصول خود بر روی ان ایجاد کنند. خوشبختانه، با افزایش تکنولوژی، تولید به راحتی مقرون به صرفه شده است تا بسیاری از کسب و کارهای کوچک، تیم های ورزشی یا افراد بتوانند طرح های سفارشی چاپ کنند.

 

اندازه های استاندارد برای چاپ استیکر

چاپ دیجیتال برچسب بر روی رول هنگامی که به چاپ عکس برگردان می اید، چند شکل استاندارد در بازار وجود دارد. اشکال هندسی وجود دارد، مانند یک دایره، مربع، مستطیل و بیضی. همچنین مستطیل های باریک (مانند نشان نام)، شکل ستاره، مثلث و شکل قلب همیشه محبوب وجود دارد.

 

علاوه بر شکل، اندازه باید تعیین شود – کوچک، متوسط یا بزرگ؟ گرافیک متوسط می تواند در اندازه از 1 “تا 12” طول، تا 1 “x 12” در ارتفاع باشد. البته، مطبوعات دیجیتال بزرگ ان را ساخته است تا اسمان محدودیت اندازه است. با برچسب های کوچکتر، بسیاری از انها بر روی ورق هایی که 20 “x 28” یا 26 “x 38” هستند، چاپ می شوند. چاپگرهای بزرگتر معمولا امروزه با استفاده از چاپگرهای دیجیتال رول به رول چاپ می شوند که می توانند تا 60 “عرض 150” را در طول چاپ کنند. اگر هزار مورد کوچک برای چاپ وجود داشته باشد، اگر فشار دادن صفحه نمایش یا چاپ دیجیتالی مقرون به صرفه تر باشد، به چاپگر بستگی دارد.

 

استفاده از استیکر مشترک

این موارد اغلب برای برچسب زدن اشیاء شخصی مانند کتاب، چسب، جعبه مداد، سطل ناهار یا تقریبا هر چیز دیگری که برچسب چسب را نگه می دارد، استفاده می شود.

 

اگر می خواهید یک طراحی سفارشی داشته باشید، ایجاد ان اسان است. فقط طراحی، لوگو، عکس، شعار یا هر چیزی که دوست دارید را ارائه دهید و در صورت انتخاب، ان را با فونت، رنگ و رنگ مورد علاقه خود شخصی سازی کنید. ترکیب منحصر به فردی که شما تصمیم می گیرید یکی از یک نوع خواهد بود، چیزی که می توانید به ان افتخار کنید!

 

ویژگی های پوست و چوب باعث می شود که گرافیک خود را بر روی هر چیزی که دوست دارید قرار دهید (تا زمانی که قانونی باشد!). لمینیت انها همچنین انها را به دنبال تازه و پر جنب و جوش حتی پس از ان خارج شده است و در مورد برای مدتی نگه می دارد. این علامت یک برچسب کیفیت است. ان را در گیر می ماند و رنگ به راحتی محو نمی شود.

 

اگر انها را دوست دارید، چاپ استیکر می تواند در اشکال و اندازه های مختلف انجام شود، علاوه بر اشکال استاندارد مانند دایره ها، مستطیل ها یا بیضی ها. گرافیک سپر شکل دیگری است. هزاران شعار جذاب برای انتخاب وجود دارد، اما طرح های شخصی نیز تشویق می شوند!

 

انها اغلب بر روی سپر عقب یا پنجره اتومبیل قرار می گیرند، اما نه همیشه. انها به نوعی مانند بیلبوردها هستند و به دلایل خوبی پیام های انها می تواند برای تحریک، سرگرمی یا تحریک استفاده شود. بزرگ در اندازه و خوش اخلاق در خلق و خوی، انها به معنای در ترافیک خوانده می شود، بنابراین انها نیاز به رنگارنگ و مختصر به منظور خوانا از یک وسیله نقلیه در حال حرکت.

 

در انتهای کوچک مقیاس برچسب ادرس است. کوچک اما مهم، انها یک حلقه ضروری در زنجیره ساخت صفحه نمایش چسب هستند! پستچی شما برای تمام نامه های بازگشتی که فاقد برچسب ادرس هستند چه کاری انجام می دهد؟ دست خط بسیاری از مردم در بهترین حالت بی رحمانه است و این در خدمت یک هدف مهم است.

 

جستجو برای یک تامین کننده استیکر مناسب و معقول

هنگامی که شما به دنبال یک تولید کننده با کیفیت، مطمئن شوید که برای پیدا کردن یکی با شکاف بالا رتبه دفتر کسب و کار بهتر. مهم است که بدانید در ابتدا با چه کسی تجارت می کنید. کسی که دارای رتبه پایین است ممکن است شما را تا انجا که کیفیت پایین یا شیوه های کسب و کار ضعیف است، ناامید کند.

 

اکثر افراد کسب و کار ترجیح می دهند با کسی که می توانند به انها اعتماد کنند، تجارت کنند. اگر به هر دلیلی که پروژه به خوبی برنامه ریزی نشده است، تولید کننده باید پشت کار بایستد و اطمینان حاصل کند که یک محصول مناسب برای رضایت مشتری ساخته شده است. نیازی به وحشت نیست، فقط پیگیری کنید تا همه طرف ها راضی باشند. این علامت یک تاجر خوب است.