عمومیکسب و کار ایرانی

بلوک سیمانی برای دور باغچه از کجا تهیه کنم؟

لیست قیمت انواع بلوک سیمانی و پوکه ای

لیست قیمت انواع بلوک سیمانی را که در سال ۱۴۰۱ اعلام شده است. اگر به دنبال خرید بلوک سبک یا سنگین هستید، بهتر است ابتدا قیمت ها در جداول لیست قیمت انواع بلوک در همین صفحه مشاهده کنید. سپس می توانید با پشتیبانی سایت خانه سازها تماس بگیرید و سفارش خرید بلوک سیمانی و بلوک پوکه ای را به راحتی ثبت کرده و در محل تحویل بگیرید.

برای استعلام قیمت بلوک سیمانی پوکه ای ۷ دو جدار پوکه ای ، قیمت بلوک سیمانی پوکه ای۱۰ دو جدار پوکه ای، قیمت بلوک سیمانی پوکه ای ۱۵ دو جدار پوکه ای، قیمت بلوک سیمانی پوکه ای ۱۰ سه جدار پوکه ای و قیمت بلوک سیمانی پوکه ای ۱۵ سه جدار پوکه ای با شماره 09370919055 تماس بگیرید.
تخصص های خونه سازها با افتخار منتظر پاسخگویی شما هستند.

در ادامه به بررسی قیمت بلوک سبک، بلوک پوکه ای و بلوک سنگین پرداخته ایم:

به طورمعمول قیمت بلوک سیمانی بر اساس “تُن” محاسبه می شود. برای خرید بلوک سیمانی به خاطر داشته باشید که وزن بلوک های سیمانی پوکه ای سبک ۷ کیلوگرم است و وزن بلوک های سیمانی سنگین حدود ۱۱ تا ۱۷ کیلوگرم می باشد. بنابراین حتما هنگام خرید بلوک سیمانی و خرید بلوک پوکه ای به وزن آنها دقت کنید. همچنین هنگام خرید بلوک سیمانی دقت کنید که ضخامت جدار های عمودی و افقی بلوک نباید بیشتر از ۱۵ میلی متر باشد.

Where can I get cement blocks for the garden

در ادامه از در مورد لیست قیمت قیمت خرید بلوک سیمانی و بلوک پوکه ای شرح داده ایم و همه چیز درمورد تولید و کاربردهای بلوک سیمانی سنگین، سبک و بلوک پوکه ای را می خوانید:

قیمت بلوک پوکه ای / بلوک سبک

قیمت بلوک پوکه ای سبک سیمانی درسال ۱۴۰۱ را در جدول زیر به‌صورت تقریبی اعلام کرده ایم. می توانید پیش از اقدام به خرید برای اطلاع از تغییرات قیمت بلوک پوکه ای با پشتیبانی سایت خانه سازها تماس بگیرید.

اگر که به دنبال خرید بلوک پوکه ای سبک هستید، قبل از خرید بلوک برای ساختمان پروژه خود، می توانید بهترین و به صرفه ترین نوع آن که از پوکه معدنی ساخته می شود را تهیه کنید. در این صفحه توضیحاتی مفید در مورد بلوک پوکه ای شرح داده ایم. با توجه به تغییرات قیمت بلوک پوکه ای سبک، ناگزیر به حذف قیمت ها از جدول هستیم، لطفا برای اطلاع از قیمت بلوک پوکه ای، تماس حاصل فرمایید:

مرکز تولید بلوک سیمانی پوکه ای در کشور، آذربایجان شرقی و شهر تبریز است، معمولا فروشندگان بلوک پوکه ای، مصالح خود را از این دو شهر خریداری می کنند. اگر می خواهید خرید بلوک پوکه ای را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید، سایت خانه سازها، مناسب ترین قیمت با تخفیف را برای شما در نظر گرفته است.

قیمت بلوک سیمانی سبک، از بلوک سنگین، گرانتر است زیرا نیاز به دستگاه و تجهیزات خاصی دارد و بسیار دشوارتر و پر هزینه تر تولید می شود. اما بلوک سیمانی سبک چطور ساخته می شود و از چه ترکیباتی ساخته شده است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، بلوک ۲۰*۲۰*۴۰ از ترکیب پوکه معدنی با سیمان و آب تولید می شود. این مواد در دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسی ترکیب شده و بلوک سیمانی تولید می شود. بلوک های سیمانی سنگین، برای خشک شدن به اتاق بخار منتقل می شوند و به مدت چند روز آنجا باقی می مانند.

بلوک سیمانی سبک ۲۰ سانت مناسب ساخت دیوارهایی با ارتفاع حدود ۵ الی ۷ متر است. زیرا با استفاده از این بلوک، نیروی کار کاهش و عایق افزایش می یابد. دیوارهایی نظیر سالن ها، مراکز آموزشی و … باید با بلوک سیمانی سبک ساخته شوند. اما اگ دیوار شما ارتفاعی در حدود ۲ الی ۳ متر دارد، بهتر است از بلوک سیمانی سنگین استفاده کنید.

برای خرید بلوک پوکه ای یا همان بلوک سبک پوکه ای، می توانید از طریق تماس با “خانه سازها” استعلام قیمت بلوک سبک ۲۰*۲۰*۴۰ استاندارد را انجام دهید.

مشخصات بلوک پوکه ای / سبک

می توان گفت مشخصات بلوک پوکه ای یا همان بلوک سیمانی سبک، از عوامل موثر در تعیین قیمت بلوک پوکه ای هستند.

مواد تشکیل دهنده بلوک پوکه ای چیست؟

مواد تشکیل دهنده بلوک پوکه ای، یا بلوک سیمانی سبک که از پوکه معدنی تولید می شوند، شامل پوکه معدنی سفید و سیمان است. توجه داشته باشید که تخلخل ماسه یا هر افزودنی دیگری به ترکیبات ساخت بلوک پوکه ای، می تواند باعث کاهش کیفیت و بهای بلوک سیمانی شود.

پوکه معدنی چیست؟

در ایران، پوکه معدنی برای ساخت بلوک پوکه ای، از معادن و کوه های بستان آباد تبریز استخراج میگردد. این معادن در حدود ۳۰ کیلومتری تبریز و در شهر بستان آباد هستند. پوکه معدنی چگالی پایین دارد و وزن آن بسیار سبک است. معمولا بلوک سیمانی پوکه ای، تولید تهران و کرج می باشند و با نام بلوک سیمانی پوکه ای شناخته می شوند. وزن تقریبی بلوک پوکه ای سیمانی، حدود ۳ الی ۸ کیلوگرم است.

قیمت بلوک پوکه ای در سایت خانه سازها، بسیار مناسب است و می توانید از تخفیف های خرید بلوک پوکه ای، بهره مند شوید. لازم به ذکر است که قیمت بلوک پوکه ای معدنی از قیمت بلوک پوکه ای صنعتی گرانتر است.

تفاوت بلوک پوکه ای معدنی با بلوک پوکه ای صنعتی

جالب است بدانید که بلوک پوکه ای معدنی کمی سفیدتر از بلوک پوکه ای صنعتی است، به این ترتیب می توانید تفاوت بلوک پوکه ای معدنی را از صنعتی تشخیص دهید. پوکه معدنی به علت طبیعی بودن، سفیدتر است و به علت پایان پذیر بودن منابع طبیعی، گران تر می باشد.

انواع پوکه معدنی

انواع پوکه معدنی برای ساخت بلوک پوکه ای شامل دو مورد زیر است:

  1. پوکه معدنی قروه
  2. پوکه معدنی بستان آباد

رنگ پوکه قروه کردستان، کمی سیاه تر است. توجه داشته باشید که بلوک سیمانی پوکه ای قروه کردستان، به رنگ تیره متمایل است در صورتی که بلوک سیمانی پوکه تولید شده با پوکه معدنی به رنگ سفید میباشد. این تفاوت رنگ، به راحتی قابل مشاهده است و می توانید هر یک بلوک پوکه ای بستان آباد و بلوک پوکه ای قروه را به راحتی تشخیص دهید.

شما عزیزان از سراسر کشور می توانید برای اطلاع از قیمت امروز بلوک پوکه ای با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت بلوک های زیر با ما تماس بگیرید:

  • بلوک سیمانی سقفی
  • بلوک سیمانی سنگین دیوار
  • قیمت بلوک سیمانی امروز
  • قیمت بلوک بتنی درجه یک
  • قیمت خط تولید بلوک سیمانی سبک
  • رنج قیمت بلوک سیمانی سبک
  • قیمت بلوک پوکه ای تخفیف دار
  • قیمت روز بلوک سیمانی معدنی و صنعتی
  • قیمت بلوک سیمانی در تهراندشت
  • قیمت بلوک سیمانی باغی
  • قیمت بلوک بتنی سبک
  • قیمت بلوک سبک لیپر
  • قیمت بلوک سبک سیمانی
  • قیمت انواع بلوک سبک و …

قیمت بلوک سیمانی / سنگین ۲۰*۲۰*۴۰

قیمت بلوک سیمانی سنگین با ابعاد ۲۰*۲۰*۴۰ برای هر عدد در سال ۱۴۰۱، با افزایش همراه بوده، اما این قیمت هنوز به ثبات نرسیده است. برای اطلاع از تغییر احتمالی قیمت خرید بلوک سیمانی سنگین ۲۰*۲۰*۴۰ می توانید با پشتیبانی سایت خانه سازها تماس بگیرید.

افزایش قیمت بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰ طی دو سال اخیر از حدودا ۴۳۰۰ تومان و قیمت بلوک سنگین ۲۰*۲۰*۴۰ در حدود ۳۰۰۰ تومان شروع شد. سال قبل شاهد افزایش چند برابری قیمت سیمان، پوکه معدنی و کارگر بوده ایم. در سال ۱۴۰۱ این افزایش قیمت هنوز به حد ثابت نرسیده است و با افزایش یا کاهش قیمت سیمان مدام تغییر پیدا می کند.

خرید بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰

بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰ به بلوک بیست سانتی معروف است؛ این بلوک سیمانی به طول ۴۰ سانت، عرض ۲۰ سانت و ارتفاع ۲۰ سانت تولید می شود.

قیمت بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰، با توجه به نوع و ابعاد این محصول تعیین می شود. بلوک بیست سانت در دو نوع سبک و سنگین تولید می شود:

قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی

قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی به وابستگی از عوامل مختلفی مانند نوع و ابعاد بلوک، ضخامت دیوار، نحوه نصب و همچنین شرایط بازار متغیر است.

برای مثال، قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی با ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتی‌متر و ضخامت ۱۵ سانتی‌متر، با در نظر گرفتن هزینه‌های مربوط به خرید بلوک، مصالح اتصالی ، سیمان، کارگری و … حدوداً ۷۰۰ هزار تومان تا ۱۵۰۰ هزار تومان می‌باشد. البته در شهرها و مناطق مختلف کشور می‌تواند متفاوت باشد. لازم به ذکر است که این قیمت تخمینی است و باید در نظر داشت که قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی در صورت استفاده از مصالح با کیفیت بالا، متراژ بالا و همچنین نیروهای ماهر، بیشتر از این مقدار خواهد بود.