عمومی

مسوولیت اجتماعی صنایع مستقر در هرمزگان به صورت نظام‌مند ایفا شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، امروز در حاشیه بازدید از یک مجموعه صنعتی، انرژی را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های صنعت دانست و عنوان کرد: به راحتی نمی‌توان سود واقعی صنایع را محاسبه کرد؛ چراکه بخش‌های صنعتی و اقتصادی کشور در بسیاری از حوزه‌ها مستقل نیستند و از دولت در بخش‌های مختلف خدمات یارانه‌ای دریافت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، بیان کرد: صنایع باید برآورد واقعی از سود و درآمد خود داشته باشند تا در برنامه‌ریزی‌ها و خودکفایی‌ها بتوانند تصمیمات درستی اتخاذ کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی‌زاده تصریح کرد: صنایع استان هرمزگان در فصول گرم سال‌های گذشته در تامین‌برق با چالش روبرو شدند و همین امر تولید را تحت تأثیر قرار داد که در روزهای اول فعالیت دولت سیزدهم، حل این چالش به صورت جدی در دستور کار دولت قرار گرفت و بخش اعظمی از آن چالش حل شده است اما همچنان نیاز به توجه به این امر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بروز هرگونه چالش در حوزه تأمین برق باعث خواهد شد که در حوزه صنعت با چالش جدی روبرو شویم و اقتصاد کشور را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم نظام‌مند کردن مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در هرمزگان، تشریح کرد: نظام حاکم بر پرداخت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استان هرمزگان نمی‌تواند در توسعه و پیشرفت هرمزگان علی‌رغم تمام مزایا، نقش ایفا کند به همین جهت ساماندهی و نظام‌مند کردن این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت جذب سرمایه برای مجموعه‌های اقتصادی، اظهار کرد: مسئولین باید به این درک برسند که دولت باید پیشرفت اقتصادی و صنعتی به دنبال سرمایه‌گذار باشد و تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه قرار دهد.