اجتماعیکسب و کار ایرانی

وکیل طلاق حرفه ای، کیست؟

وکیل طلاق در کرج، اگر در حال طلاق هستید، باید به شدت به استخدام یک وکیل برای کمک به شما در حفظ منافع خود فکر کنید. زمانی که امنیت مالی آینده یا روابط شما با فرزندانتان ممکن است در خطر باشد، نباید به تنهایی این کار را انجام دهید و حضور یک وکیل میتواند کمک شایان توجهی را برای شما به عمل بیاورد.وکیل طلاق کسی است که  با دانش و تخصص خود در پرونده های مربوط به دعاوی مختلف و حقوق خانواده می تواند در دعوای طلاق شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی کند.

حتی اگر وکیل استخدام نمیکنید حتما قبل از طلاق با یک وکیل متخصص و کاربلد مشاوره دریافت کنید زیرا این امر میتواند برای شما یک امر ضرور و حیاتی باشد.یک وکیل طلاق میتواند در دعاوی خانوادگی از قبیل طلاق، نفقه ، مهریه و حضانت شما را به صورت تخصصی همراهی کرده تا بهترین  نتیجه را کسب نمایید.

وکیل طلاق :

در اغلب موارد، طلاق زمان بر و از نظر عاطفی خسته کننده است، و مراحل طلاق می تواند بیش از یک سال طول بکشد، که بهتر است برای روند سریع کارها و دفاع کامل از حق و حقوق خود یک وکیل طلاق را کنار خود داشته باشید .اگرچه برای طلاق نیازی به داشتن وکیل ندارید، اما این روند از نظر قانونی پیچیده است و بدون داشتن وکیل می تواند منجر به مشکلاتی شود، به خصوص اگر همسر دیگر وکیل داشته باشد.

اگر تصمیم به طلاق دارید استخدام یک وکیل منطقی است، البته هر کدام از همسران مسائل و نیازهای خود را خواهند داشت و هر کدام از زوجین به وکیل خود نیاز دارند. انواع وکلای طلاق و حق الزحمه آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. اما درک عناصر کلیدی در مورد آنچه که وکلای طلاق انجام می دهند، کجا می توان یک وکیل خوب را پیدا کرد و هزینه وکیل طلاق چقدر است مهم است.حتی اگر زوجین بتوانند بدون مراجعه به دادگاه طلاق خود را حل و فصل کنند، مشاوره حقوقی خوب می تواند کمک کننده باشد. اگر قصد استخدام وکیل طلاق را دارید، مریم نصراللهی بهترین وکیلی است که میتواند به شما کمک کند.

Who is a professional divorce lawyer?

انواع طلاق

در زیر به توضیح و بررسی انواع طلاق میپردازیم.

طلاق به درخواست مرد

بر اساس قانون ایران، حق طلاق با مرد بوده و میتواند هر زمانی که بخواهد همسر خود را طلاق بدهد و هر زمان که تصمیم به طلاق بگیرد بایستی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست تنظیم دادخواست طلاق کرده و سپس درخواست را به همراه مدارک موجود به دادگاه تحویل نماید.در صورتی که مرد خواهان طلاق زوجه خود باشد، بایستی تمامی حقوق مالی او را از قبیل : مهریه و نفقه و همچنین اجرت ‌المثل ایام زوجیت به شرط تنصیف دارایی پرداخت نماید.

شرط تنصیف دارایی یکی از شروط ضمن عقد نکاح است که در سند ازدواج وجود دارد وکه پس از امضای به موجب آن زوجه متعهد میشود در صورتی که درخواست طلاق از سمت او باشد نیمی از تمامی دارایی ‌و اموال خود را که پس از ازدواج به دست آورد و در هنگام طلاق موجود است، به تملک زن در بیاورد.

طلاق به درخواست زن

در قانون مدنی ایران نیز مواردی وجود دارد که که زن می‌تواند از دادگاه درخواست طلاق نماید که این نوع از طلاق که به درخواست زوجه صورر میگیرد ، طلاق خلع و مبارات نام دارد.وکلای طلاق در مورد فسخ ازدواج، از جمله تقسیم دارایی، حضانت، و گزینه هایی که طبق قانون برای موکل در دسترس است، مشاوره ارائه می دهند.وکلای طلاق می توانند در سیستم حقوقی پیچیده رسیدگی به طلاق کمک کنند – که معمولاً با کاغذ بازی قابل توجه، دوره انتظار، اصطلاحات دشوار و تندی مشخص می شود.جستجوی وکلای متخصص در زمینه هایی مانند حضانت یا تقسیم دارایی نیز می تواند مفید باشد.مصاحبه با وکلا قبل از انتخاب می تواند بینشی در مورد اینکه آنها در این دوره دشوار چه کاری با آنها دارند ارائه می دهد.

هزینه وکیل طلاق

جهت استعلام قیمت از طریق راههای ارتباطی تماس بگیرید تا شما را از هزینه های مطلع سازیم.

وکیل طلاق مشاوره رایگان

مریم نصراللهی با ارائه مشاوره رایگان میتواند شما را در مورد روند کار راهنمایی کند و با صحبت های تخصصی قبل از هرگونه اقدام میتواند به شما اطمینان دهد که بهترین وکیلی است که میتواند در مسیر طلاق به شما کمک کند.

وکیل طلاق چه می کند؟

یک وکیل طلاق از حقوق موکل خود، همراه با رسیدگی به حضانت و جنبه های مالی مربوط به طلاق محافظت می کند. نکته مهم این است که یک وکیل طلاق نیز قانون و گزینه های حقوقی موجود شما را توضیح می دهد.

وکیل باید وضعیت شما و اسناد مربوط به آن را بررسی کند. اینها می توانند شامل موارد خرد چک حقوق، اظهارنامه مالیاتی و اطلاعات ارزش دارایی باشند. آنها همچنین باید به توضیحات مشتری در مورد وضعیت خود و اهداف خود گوش دهند و بر این اساس نیازهای خاص توصیه کنند.

میانجی گری طلاق

میانجی گری طلاق جایگزینی برای محاکمه است. این فرآیند شامل یک میانجی بی طرف است که با تلاش برای کمک به دو طرف برای رسیدن به یک راه حل، مذاکره طلاق را تسهیل می کند. اغلب ارزانتر و سریعتر از مراجعه به دادگاه است. زوج‌ها می‌توانند بدون وکیل میانجیگری کنند، اما ممکن است عاقلانه‌ترین راه نباشد، مگر اینکه طلاق بسیار ساده باشد .

داوری در طلاق

داوری طلاق یکی دیگر از روش های حل اختلاف در مذاکرات طلاق بدون مراجعه به دادگاه است و همچنین می تواند سریعتر باشد. تفاوت آن با میانجیگری در این است که هر دو طرف پرونده خود را در برابر داوری که انتخاب می کنند ارائه می کنند و داور در مورد نحوه رسیدگی به پرونده آنها تصمیم می گیرد. داور اغلب یک وکیل یا قاضی بازنشسته است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که اغلب، تصمیم داور قابل تجدیدنظر نیست.

آیا به وکیل طلاق نیاز دارید؟

انجام مراحل قانونی طلاق اغلب پیچیده است – که با کاغذبازی قابل توجه، دوره های انتظار، و تشکیل چندین فرم از جمله الزامات دیگر مشخص می شود – موانعی را برای افرادی که ممکن است بخواهند بدون وکیل طلاق بگیرند، اضافه می کند. بسته به شرایط زن و شوهر (اعم از اینکه فرزند، دارایی یا حساب های بازنشستگی بزرگ دارند)، ممکن است نیاز به وکلا داشته باشند تا در طلاق خود نقش داشته باشند.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا افراد وکیل طلاق را انتخاب می کنند. اول، وکلای طلاق در ارائه پرونده به قاضی، دیدن تصویر بزرگ و یافتن بهترین معامله برای موکلان خود مهارت دارند. ثانیاً، وکلای طلاق می‌توانند گزینه‌هایی را ارائه دهند که ممکن است افراد متوجه نشده باشند. آنها ممکن است نتیجه را پیش بینی کنند، گزینه های حل و فصل را پیشنهاد کنند، و یک پیشنهاد تسویه حساب را در نتیجه تجربه خود با موارد مشابه ارائه دهند.

نکته مهم، با توجه به شدت عاطفی روند طلاق، وکلای طلاق به عنوان یک شخص ثالث عینی عمل می‌کنند و به مشتریان کمک می‌کنند تا در سطح بالای روحی باقی بمانند و در جهت بهترین راه حل ممکن تلاش کنند. افرادی که دارای فرزند یا دارایی قابل توجه هستند به احتمال زیاد به وکیل نیاز خواهند داشت، در حالی که دو نفر که دارایی حداقل و قابل مقایسه دارند احتمالاً به همان سطح کمک نیاز ندارند.

وکیل طلاق مشترک بین زوجین

یکی از سؤالاتی که اغلب در پرونده های طلاق مطرح می شود این است که آیا همسران می توانند برای مقرون به صرفه تر کردن روند، وکیل مشترکی داشته باشند. پاسخ منفی است. شما نمی توانید در یک پرونده طلاق با همسر خود وکیل مشترکی داشته باشید، حتی اگر به طور معقولی با هم کنار بیایید و حتی اگر در مورد تمام مسائل اصلی پرونده خود توافق داشته باشید.

از آنجایی که زوجین طرف مقابل به حساب می آیند، این امر موجب ایجاد تضاد منافع غیرمجاز بر اساس قواعد اخلاقی حاکم بر حرفه وکالت می شود. اگر زوجین از میانجی گری برای حل و فصل طلاق خود استفاده می کنند، می توانند با یک وکیل که به عنوان میانجی کار می کند، همکاری کنند. با این حال، هر یک از همسران ممکن است بخواهند یک وکیل برای کمک به آنها در طول میانجیگری استخدام کنند.تصمیم گیری اینکه چه کسی بهترین وکیل طلاق مناسب برای شماست می تواند چالش برانگیز باشد.

یک جستجوی اولیه در گوگل می تواند محل خوبی برای شروع باشد، اما این باید تنها اولین قدم باشد. جستجوهای گوگل به طیف وسیعی از نتایج منتهی می شود، همچنین ممکن است از صحبت کردن با دوستان یا اعضای خانواده ای که وکیل طلاق استخدام کرده اند، بینش مفیدی به دست آورید، اما وکیل مناسب برای آنها ممکن است برای شما مناسب نباشد. هر مورد منحصر به فرد است اما همینکه اینجا هستید یعنی وکیل خود را پیدا کرده اید ،مریم نصراللهی با بیش از دو دهه فعالیت حقوقی میتواند بهترین وکیل برای شما باشد با این وجود در اینجا دستورالعمل های خاصی وجود دارد که می تواند به شما در تحقیق و مقایسه وکلا کمک کند.