علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتی

افزایش طول اندام تناسلی نه تنها برای مردانی که علاقه مند به داشتن آلت تناسلی بزرگ هستند، بلکه برای شریک جنسی آنها نیز مهم است و لذت جنسی طرفین را افزایش می دهد. بنابراین یافتن راه هایی برای افزایش طول اندام تناسلی با داروهای سنتی یا داروهای …

افزایش سایز آلت نه تنها برای مردانی که به آلت تناسلی بزرگ علاقه دارند، بلکه برای شریک جنسی آنها نیز مهم است و باعث افزایش رضایت جنسی طرفین می شود. بنابراین یافتن راه‌هایی برای افزایش طول آلت تناسلی به کمک طب سنتی یا طب نوین از زمان‌های بسیار قدیم حائز اهمیت بوده و در هر دوره با توجه به نیاز آن دوره، راه‌حل آن نیز ارائه می‌شود. طب سنتی به طوری که برای مردانی که مشکل آلت تناسلی کوچک دارند و آن دسته از عزیزانی که می خواهند میل جنسی خود را افزایش دهند مفید باشد. با این مقاله از مجله اینترنتی داروخانه مثبت سبز همراه باشید.

مطالعه ای بر روی بیش از 14000 مرد انجام شد و نتایج به وضوح نشان می دهد که حدود 45 درصد از مردان می خواهند طول آلت تناسلی خود را افزایش دهند و بسیاری از آنها به جراحی یا پاپوپلاستی فکر می کنند. دیوید السی. عمل را مرور کنید. و روش های دیگری را امتحان کنید که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

در واقع، حدود 95 درصد از مطالعات نشان می‌دهند که اندازه آلت تناسلی به اندازه اندازه، شوخ طبعی، علایق مشترک، مهربانی، گوش دادن و ارزش‌ها برای زنان مهم نیست و گزارش‌ها ثابت می‌کنند که زنان معمولاً از اندازه آلت تناسلی شکایت نمی‌کنند.

اکستنشن سنتی آلت تناسلی چیست؟
روغن موتور

روغن خراط بسیار خاص است زیرا حاوی موادی مانند پروتئین، آنتنین، امگا 6، امگا 3 و امگا 9 است که خواص سلامتی بسیار بالایی دارند.

اندازه آلت تناسلی بزرگ است.

طول و قطر آلت تناسلی به مرور زمان و با استفاده منظم افزایش می یابد.

این روغن در درمان زود انزالی بسیار موثر است.

گردش خون مویرگی را در موقعیت اعمال افزایش می دهد.

اعتماد به نفس جنسی و احساس قدرت را بهبود می بخشد.

این یک محرک عالی برای سینه ها و باسن زنان است.

لب ها و گونه ها با استفاده از این روغن ترک می خورند.

روغن کرچک برای از بین بردن آکنه و جای زخم بسیار مفید است.

افزایش طول آلت تناسلی با داروهای سنتی  متخصص اورولوژی از جمله روغن کرچک

این روغن حاوی مقادیری آنتن است که در افزایش حجم اندام های بدن بسیار موثر است و استفاده طولانی مدت آن باعث ضخیم تر و بلندتر شدن آلت مردانه می شود البته به شرط استفاده از روغن خراط اصل.

نکته

این روغن علاوه بر فرم دادن به اندام تناسلی مردانه، بر روی اندام تناسلی زنان نیز تأثیر می گذارد و سینه، باسن، لب ها و گونه های زنان را بزرگ و حجیم می کند و در افزایش حجم زنان و مردان بسیار مفید است. و شیر آب زیبا را احساس کنید

از دیگر فواید فوق العاده روغن کرچک است

این روغن به دلیل دارا بودن کلاژن و آنتی ین توانایی بهبود چین و چروک صورت را دارد و به مرور زمان چین و چروک ها را از بین می برد و ظاهری جوان را دوباره به شما می بخشد.

افزایش طول آلت تناسلی بدون نیاز به جراحی

آلت تناسلی خود را تمیز نگه دارید

اول از همه، باید بدانید که افرادی هستند که اغلب از سندرم آلت تناسلی دمیورفیک رنج می برند و همیشه فکر می کنند آلت تناسلی آنها خیلی کوچک است، مطالعات نشان می دهد که اندازه آلت تناسلی به طور متوسط ​​کمتر از 5-6 اینچ است، اما افرادی هستند که فاقد خود هستند. -اعتماد به نفس و رنج بردن از آن

Noneho:

راه اول این است که آلت تناسلی خود را کاملاً از زیر و بالای کیسه بیضه بتراشید و موهای زائد را بردارید، این به شما امکان می دهد بهتر ببینید و اندازه واقعی را ببینید.

مصرف قرص

آیا مصرف برخی از قرص ها می تواند آلت تناسلی را بزرگتر کند؟ بله قرصی به نام جینکو وجود دارد که کاملاً گیاهی است و از برگ های یک نوع درخت درست می شود و در طب چینی برای تقویت حافظه استفاده می شود. این دارو جریان خون را در ناحیه آلت تناسلی افزایش می دهد، به این معنی که مردانی که گردش خون ضعیفی دارند، احساس می کنند مار در شلوارشان رشد می کند. محققان دانشگاه کالیفرنیا بر این باورند که شواهد علمی این مشکل را ثابت نکرده است، اما به جرات می توان گفت که این دارو در مردانی که از افسردگی رنج می برند و به دلیل برخی داروهای ضدافسردگی عملکرد دستگاه تناسلی ناکارآمدی دارند، موثر است. .. آلت تناسلی و عملکرد آن را بهبود می بخشد.

پمپ آلت تناسلی

یکی از روش های توصیه شده قبل از جراحی استفاده از پمپ مخصوص اندام تناسلی است که در صورت استفاده منظم و روزانه تاثیر بسزایی در طول و قطر آلت تناسلی دارد، بنابراین در عرض چند ماه طول آلت تناسلی افزایش می یابد. افزایش دادن. . برابر با 1.5 سانتی متر و قطر آن به 2 سانتی متر افزایش می یابد.

نکاتی برای افزایش طول اندام تناسلی

با استفاده از این مورد لذت جنسی بیشتری را تجربه کنید:

از مصرف سیگار و الکل خودداری کنید

آلت تناسلی بزرگتر با جریان خون بیشتر به معنای جریان خون بیشتر به بدن شما است، شما نسبت به اندازه آلت تناسلی خود احساس رضایت خواهید داشت، بنابراین سیگار کشیدن و نوشیدن الکل می تواند جریان خون را کاهش دهد و در نهایت به کوچکتر شدن آلت تناسلی منجر شود. اندازه!

مطالعه

می دانیم که ورزش جریان خون و گردش خون را در رگ ها و شریان ها افزایش می دهد، بنابراین می توانید ورزش هایی مانند دویدن را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

غذای خوب

رژیم غذایی و سبک زندگی از دیگر عواملی است که بر بزرگی شکم تاثیر می گذارد، اگر به جای گوشت و پنیر از سبزیجات و میوه جات استفاده کنید سایز شکم بزرگتر می شود. به این ترتیب شما چربی بدن را از دست خواهید داد و با از دست دادن چربی شکم، روی پایه ناخواسته فشار نمی آورد و سایز شما افزایش می یابد.

گرم نگه داشتن بدن

قبل از رابطه جنسی دوش آب گرم بگیرید، زیرا گرما جریان خون را افزایش می دهد و در نتیجه اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهد.