علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

تنظیمات ویپ آرگوس ایر

این پاد ماد در ابعاد کوچک و از آلیاژ روی و چرم با وزن ۶۸ گرم ساخته شده است. اگر بخواهیم وزن پاد آرگاس ایر را با هم‌رده های خودش مقایسه کنیم؛ باید گفت که تقریباً هم‌وزن  و دو برابر  است.

بخشی از بدنه دستگاه توسط چرم در طرح های متنوع، پوشیده شده که باعث می‌شود دستگاه بهتر در دست قرار گرفته و هنگام ویپینگ حس بهتری را القا کند. پاد آرگاس ایر مکانیزم فایر اتوماتیک و دکمه ای را کنار هم دارد.
منبع تغذیه این پاد ماد همچنین توسط پورت USB Type-C با شدت جریان ۱ آمپر در ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

آیا پاد ماد آرگاس ایر هوشمند است؟

  1. حفاظت از اتصال کوتاه
  2. حفاظت از جریان بیش از حد
  3. حفاظت از شارژ بیش از حد باتری
  4. حفاظت در برابر تخلیه کامل باتری
  5. حفاظت در برابر دمای بالا
  6. حفاظت در برابر توان بیش از حد
  7. سیستم قطع کننده خودکار ۱۰ ثانیه ای (جهت محافظت از دستگاه)

روی بدنه پاد ماد آرگاس ایر، یک نمایشگر ۰٫۵۴ اینچی از نوع OLED تعبیه شده که به لطف چیپست قدرتمند موجود در دستگاه، اطلاعات مهم ویپینگ را در اختیار شما می‌گذارد. اطلاعاتی چون:

  • میزان باتری
  • میزان توان خروجی
  • میزان مقاومت کویل
  • زمان ویپینگ
  • قفل دستگاه
  • استفاده از حالت فایر دکمه ای یا اتوماتیک
  • هشدار ها

ووپو برای این پاد ماد دو کارتریج با کویل های متفاوت تدارک دیده است. یک کارتریج با کویل غیر قابل تعویض و یک کارتریج با قابلیت تغییر کویل که با کویل های VOOPOO PnP سازگار است. هر دو کارتریج از جنس پلاستیک مستحکم و فشرده PCTG  ساخته شده و دارای ظرفیت مخزن ۳٫۸ میلی لیتر هستند.

کارتریج اول دارای کویل از پیش نصب شده با مقاومت ۱٫۲ اهم است که درب مخزن سالت نیکوتین آن از سیلیکون آبی رنگ ساخته شده است. کارتریج دوم قابلیت تعویض کویل دار و با  که مقاومت آن ها بیشتر از ۰٫۶ اهم باشد سازگار است. همچنین درپوش سیلیکونی این کارتریج به رنگ مشکی تعبیه شده است.

کارتریج دوم با کویل های زیر سازگار است:

  1. کویل PnP-VM4 با مقاومت ۰٫۶ اهم مناسب استفاده در توان ۲۰ تا ۲۸ وات (نیکوتین کمتر از ۲۵mg)
  2. کویل PnP-M2 با مقاومت ۰٫۶ اهم مناسب استفاده در توان ۲۰ تا ۲۸ وات (نیکوتین کمتر از ۱۰mg)
  3. کویل PnP-R1 با مقاومت ۰٫۸ اهم مناسب استفاده در توان ۱۲ تا ۱۸ وات (نیکوتین کمتر از ۳۵mg)
  4. کویل PnP-R2 با مقاومت ۱٫۰ اهم مناسب استفاده در توان ۱۰ تا ۱۵ وات (نیکوتین کمتر از ۳۵mg)

همچنین می‌توانید با جابه‌جایی ۱۸۰ درجه ای کارتریج، ویپنگتان را از MTL به DTL و برعگس، تغییر دهید.

با برند ووپو بیشتر اشنا شوید:

کمپانی ووپو از سال 2010 با هدف تولید ویپ و پادسیستم وارد دنیای ویپینگ شد و در سال 2021 ببش از 30 میلیون ویپر در سرتاسر جهان از محصولات این کمپانی استفاده می‌کنند. اکثر ویپ و پاد های این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می‌توانند نیاز های شما را مرتفع کنند.

توجه کنید : کلیه محصولات موجود در آرتا اسموک دارای ضمانت اصالت کالا هستند و شما می توانید با خیالی راحت ، کلیه محصولات اورجینال VooPoo را خریداری نمایید.هر محصول ، دارای یک کد QR است که با اسکن کردن آن ، می توانید از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوید.

یکی از بزرگترین مزایای خرید پاد ماد ویپ ووپو درگ اس ، کاهش آسیب به سلامت در مقایسه با سیگارهای معمولی است. زیرا در ویپ اسموک، هیچ سوختن مستقیمی اتفاق نمی‌افتد.

فروشگاه اینترنتی ویپ ثانیه ها به شما تضمین قیمت ویپ می دهد؛ این به این معناست که شما می توانید با مقایسه قیمت ویپ ها با یکدیگر مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید. (به مشخصات سیگار ویپ نیز دقت کنید)