علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

پرستاری از کودک در منزل

امداد بهار در ارائه مراقبت های تخصصی اطفال در خانه به کودکان و جوانانی که تحت تأثیر طیف وسیعی از شرایط قرار گرفته اند، متخصص هستند.

ما مورد اعتماد مشتریان، خانواده‌هایشان، گروه‌های سفارش‌دهنده و مدیران پرونده هستیم تا پرستاری از کودک شایسته و دلسوزانه‌ای را ارائه دهیم که بر بهبود سلامت و رفاه کلی متمرکز است – و همه در مکانی که کودکان بیشتر دوست دارند، یعنی خانه خودشان. ما با کودکان در تمام مراحل رشد آنها کار می کنیم، از نوزادان تا نوجوانانی که از انتقال آنها به بزرگسالی حمایت می کنند. تمرکز ما این است که کودکانی را که به مراقبت های پیچیده اطفال نیاز دارند در خانه، جایی که باید باشند، در کنار خانواده نگه داریم و از رشد و رفاه آنها حمایت کنیم.

مراقبت از کودکان چیست؟

اطفال به حوزه پزشکی اطلاق می شود که شرایط پزشکی را مدیریت می کند که نوزادان، کودکان و جوانان را تا سن 18 سالگی تحت تاثیر قرار می دهد. مراقبت های اطفال جامع نگر است و نه تنها علائم بیماری یا ناتوانی کودک را در نظر می گیرد، بلکه سایر موارد را نیز پوشش می دهد. عواملی از جمله بهزیستی روانی، اجتماعی شدن و رشد تحصیلی. هدف مراقبت از اطفال این است که به کودک اجازه دهیم تا حد امکان زندگی عادی داشته باشد.

مراقبت های کودکان را می توان در چندین محیط مختلف، از جمله بیمارستان های عمومی، محیط های اجتماعی و در خانه خود کودک با مراقبت های ارائه شده توسط یک ارائه دهنده مراقبت های تخصصی، مانند پرستیژ، ارائه کرد. مراقبت اطفال تحت هدایت پرستار در منزل توسط یک پرستار ثبت نام شده با تجربه بالا هدایت و مدیریت می شود. پرستار ثبت نام شده مراقبت های بالینی ارائه شده توسط یک مراقب آموزش دیده را راهنمایی و نظارت می کند.

مراقبت اطفال تحت هدایت پرستار به تخصص و دانش تخصصی نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که خدمات با کیفیت بالا با مداخلات بالینی ارائه می شود که هم ایمن و هم موثر است و در عین حال تجربه را برای فرد دریافت کننده مراقبت افزایش می دهد. خدمات مراقبت پرستاری ارائه شده باید قادر به شناسایی تغییرات در سلامت و تکامل مراقبت های ارائه شده با تغییر نیازها باشد.

مزایای مراقبت از کودکان در خانه چیست؟

چه بتوانید از یک دست کمک اضافی در خانه استفاده کنید یا برای انتقال فرزندتان به بزرگسالی به کمک نیاز داشته باشید، دلایل قانع کننده زیادی برای در نظر گرفتن مراقبت های کودکان وجود دارد:

  • حمایتی که برای شما طراحی شده است – ما برنامه های مراقبتی سفارشی ایجاد می کنیم که نیازهای جسمی، عاطفی و اجتماعی فرزند شما و نیازهای عملی کل خانواده را در نظر می گیرد. مراقبت یک به یک ما با توجه به نیازهای منحصر به فرد خانواده شما بسیار شخصی سازی شده است.
  • پشتیبانی تخصصی برای شرایط پیچیده – مراقبین ما در مراقبت از شرایطی که کودکان را تحت تاثیر قرار می‌دهند، تخصص بی‌نظیری دارند و توسط یک پرستار ثبت‌نام شده با تجربه هدایت می‌شوند.
  • از مهلتی لذت ببرید – مراقبت از کودکان به خانواده ها و مراقبان اجازه می دهد تا استراحت کوتاهی از وظایف مراقبتی خود داشته باشند تا بتوانند استراحت کنند و دوباره شارژ شوند. بسیاری از خانواده ها می گویند که مهلت منظم به آنها این امکان را می دهد که حمایت بهتری از عزیزان خود ارائه دهند.
  • برنامه ریزی برای آینده – مراقبت در منزل به شما این امکان را می دهد که به طور فعال برای آینده برنامه ریزی کنید، زمانی که ممکن است مراقب اصلی عزیزتان نباشید.

– رویکرد ما خانواده محور است و ما با کودکان و جوانان تحت مراقبت، والدین و خانواده های آنها همکاری نزدیک داریم تا مراقبت بالینی با بالاترین کیفیت را ارائه دهیم

چگونه مراقبت های کودکان را در خانه ارائه می کنیم؟

خدمات قابل اعتماد و معتبر مراقبت از کودکان ما را می توان به روش های زیر برای کسانی که به مراقبت های کودکان نیاز دارند ارائه کرد:

مراقبت ساعتی

  • یا مراقبت ویزیت برای کسانی که در زمان‌های معینی در طول روز به حمایت از وظایف زندگی روزمره یا مراقبت‌های بالینی نیاز دارند. مراقبت اطفال در منزل را می توان از یک ویزیت 60 دقیقه ای تا هر تعداد ساعت/بازدید در طول روز که نیاز دارید، یک روز یا چند روز در هفته ارائه کرد. برای کسانی که دارند ، مراقبت ساعتی می تواند در 24 ساعت ارائه شود.

مراقبت مهلت یک ترتیب کوتاه مدت پس از ترخیص از بیمارستان برای توانبخشی یا زمانی که یک مراقب خانواده نیاز به استراحت از نقش مراقبتی خود دارد. همچنین یک سرویس ایده آل برای خانواده هایی است که می خواهند ارزیابی کنند که آیا مراقبت در خانه انتخاب مناسبی برای آنهاست.

چرا یک ارائه دهنده خدمات کاملاً مدیریت شده را انتخاب کنید؟

امداد بهار یک آژانس نیست. برخلاف آژانس مراقبت در منزل، ما یک سرویس کاملاً مدیریت شده و تحت نظارت پرستار در منزل ارائه می دهیم. این بدان معناست که مشتریان ما، خانواده‌های آنها و شرکای حرفه‌ای ما می‌توانند اطمینان حاصل کنند که مراقبت و حمایتی که ما ارائه می‌کنیم از بالاترین کیفیت برخوردار است.

خدمات ما توسط کمیسیون کیفیت مراقبت در ایران و بازرسی مراقبت تهران بازرسی می شود. ما مفتخریم که 96٪ از خدمات بازرسی شده ما به عنوان ارائه خدمات “خوب” رتبه بندی شده اند، 4٪ دارای رتبه “ممتاز” هستند و همه خدمات ما در اسکاتلند دارای رتبه پنج ستاره هستند.

خدمات معتبر ما برای مراقبت پیچیده، که با استانداردهای کیفیت محلی و ملی مطابقت دارد و رویکردی ثابت به مراقبتی که ارائه می‌دهیم را تضمین می‌کند، آرامش خاطر و اطمینان خاطر را در مورد کیفیت مراقبتی که ارائه می‌دهیم فراهم می‌کند.

رویکرد ما به مراقبت های پیچیده اطفال

مراقبین تحت هدایت پرستار ما  برای ارائه مراقبت و حمایت از شرایط پیچیده، پایانی و سایر شرایط پزشکی که بر زندگی کودک تأثیر می گذارد آموزش دیده اند. آنها توسط یک پرستار متخصص و اختصاصی ثبت شده پشتیبانی می شوند که نظارت و نظارت بالینی بی نظیری را بر خدماتی که ما ارائه می دهیم ارائه می دهد. با این رهبری و نظارت، مراقبان می توانند بسیاری از وظایف و مداخلات مراقبت های بهداشتی را در خانه انجام دهند، از جمله:

پشتیبانی از تنفس و راه های هوایی

  • اکسیژن رسانی و ساکشن
  • سرفه در همکاری با فیزیوتراپیست ها کمک می کند
  • مدیریت تراکئوستومی
  • تهویه با فشار مثبت غیر تهاجمی  از طریق ماسک
  • تهویه تهاجمی از طریق ماشین آلات –

تغذیه و حمایت تکمیلی

  • مدیریت /گاستروستومی
  • تغذیه پمپ مداوم / متناوب

حذف و توالت

  • مراقبت از کاتتر
  • مراقبت از استوما

تحرک

  • مراقبت از یکپارچگی پوست و ناحیه تحت فشار
  • کمک با کمک های حرکتی برای تشویق حرکت و جابجایی ایم

مراقبت از کودکان که خانواده را در اولویت قرار می دهد

در پرستیژ، ما می دانیم که داشتن فرزندی با نیازهای پیچیده می تواند بر کل خانواده تأثیر بگذارد، بنابراین مشارکت خانواده در رویکرد ما برای ارائه مراقبت های کودکان در خانه نقش اساسی دارد. تیم های مراقبتی ما اطمینان حاصل می کنند که سطوح بالایی از پشتیبانی را در صورت نیاز و در صورت نیاز دریافت خواهید کرد. سطح مراقبت ارائه شده با مشارکت همه افراد درگیر در مراقبت از مشتری برنامه ریزی شده است، زیرا ما از طریق تجربه خود می دانیم که این امر تضمین کننده رسیدن به اهداف و بهبود نتایج است.

خدمات خانواده محور ما به کودکان و جوانان اجازه می دهد تا از زندگی در خانه در جایی که باید باشند لذت ببرند و در زندگی روزمره خانوادگی شرکت کنند. ما از طریق تجربه خود می دانیم که استقبال از مراقبین جدید در خانه شما همیشه آسان نیست، بنابراین اطمینان می دهیم که همه اعضای تیم را قبل از شروع کار در خانه شما به شما معرفی می کنیم.

شایسته و دلسوز مراقبان کودکان

هنگامی که امداد بهار را انتخاب می کنید، می توانید مطمئن شوید که مراقب شما با تجربه و ماهرانه آموزش دیده است تا پشتیبانی مورد نیاز شما را با استانداردهای بالایی که باید انتظار داشته باشید ارائه دهد.

اگر مراقبت های پیچیده ای را در خانه دریافت می کنید، مراقبانی که ما برای حمایت از نیازهای شما انتخاب می کنیم، قبل از اینکه برای مراقبت از شما بیایند، حداقل شش ماه تجربه مراقبت یا بخش بهداشت خواهند داشت. علاوه بر تکمیل برنامه آموزشی مقدماتی ما، که فراتر از الزامات اجباری است، آنها توسط پرستاران ثبت شده ما، کارشناسان بالینی و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی درگیر در ارائه مراقبت به یک مشتری خاص آموزش می بینند. این آموزش عملی به پرستار به این معنی است که مراقبان ما می توانند طیف وسیعی از مداخلات بالینی را به خوبی انجام دهند.

ما یک رویکرد سفارشی برای آموزش اتخاذ می کنیم که تضمین می کند مراقبان ما دانش، مهارت و استعداد ارائه مراقبت های پیچیده با کیفیت بالا را دارند که نیازهای بسیار خاص مشتریان ما را برآورده می کند. از طریق نظارت بی‌رقیب و نظارت بالینی، مراقبان می‌توانند رویکرد خود را تطبیق دهند و مراقبت‌هایی را که ارائه می‌کنند برای رفع نیازهای در حال تغییر تکامل دهند.

ما به مراقبین خود بسیار افتخار می کنیم – تک تک آنها به ارائه مراقبت های پیچیده دلسوزانه، حساس و با وقار در خانه اختصاص دارند که به این معنی است که مشتریان ما یک زندگی کامل و معنادار، با استقلال و انتخاب، برای تمام عمر دارند.