عمومیکسب و کار ایرانی

آموزش ترمیم کراتینه مو

آموزش صفر تا صد کراتینه مو, صافی و احیا مو

آموزش  و صافی و احیا مو از حساس ترین و مهم ترین لاین های  آموزش آرایشگری می باشد. زمانی که بدانید چطوری انواع آسیب های مو را شناسایی کنید و برای درمان و ترمیم هر کدام از روش مخصوص به آن استفاده نمایید, در آن صورت می توانید مشتریان ثابت و وفادار خود را داشته باشید و به تعداد آنها بیفزایید.

مشتریان لاین صافی و درمان مو جزو حساس ترین مشتریان هستند, چون یا موهای فر و مجعد دارند و یا موهایی که در اثر رنگ و دکلره مکرر دچار آسیب و خشکی زیاد شده است دارند و شدیدا از این وضع خسته و کلافه شده اند. و شما باید بتوانید با صبر و حوصله با دقت صحبت های مشتری خود را بشنوید و سپس با یک تشخیص درست و حرفه ای به او مشاوره دهید و کارخود را شروع نمایید.

ما نمی گوییم بهترین هستیم ولی صادقانه هر آنچه را که می دانیم در دوره آموزشی به طور کامل به شما آموزش می دهیم و تا حرفه ای شدن همراه شما خواهیم بود.

کراتینه مو در فردیس از خدمات پر استفاده مشتریان هوم سرویز در کلیه محله های شهر کرج و البته فردیس است. این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با زیبایی در کرج محسوب می شود

متریال های بسیار مختلفی وارد بازر کراتین مو شده است و شما به عنوان یک کراتین کار حرفه ای باید بتوانید متریال خوب را از بد تشخیص دهید, کافی است فقط یک بار از متریال نامناسب استفاده کنید و مشتری ناراضی باشد, آن وقت که سیر نزولی کسب و کارتون شروع می شود. در این دوره آموزشی شما هم با متریال ها آشنا می شوید تا بطور کامل در این تشخیص حرفه ای شوید و در آخر هم برای اطمینان خاطر از ساپورت شما هرنجویان این امکان فراهم شده است که بتوانید متریال مناسب کار خود را از آکادمی تهیه نمایید.

نحوه برگزاری دوره

  • حضوری
  • این دوره در سه جلسه در سه روز متوالی برگزار می گردد.
  • جلسات از ساعت 10 الی 16 برگزار می گردند.
  • کلاس ترکیبی از تئوری و عملی می باشد.
  • ظرفیت 5 الی 10 نفر می باشد
  • 6 ماه ساپورت مجازی بعد از اتمام دوره از طریق راه های ارتباطی تماس تلفنی و شبکه های مجازی

چرا آکادمی کراتین و درمان مو صفائیان؟

محیط کلاس

  • استفاده از ویدیو پروژکتور برای آموزش محتوای تئوری دوره
  • امکان اجرای تمرین عملی توسط هنرجو بر روی 5 مدل زنده
  • سالن تمرین عملی به تمامی متریال ها و ابزارها و دستگاه های صافی و درمان مو مجهز می باشد.
  • تمامی ابزار و متریال های لازم برای تمرین عملی بطور کامل در اختیار هنرجو قرار داده می شود و هنرجوها هیچ نیازی به آوردن وسایل اضافی نخواهند داشت.

پیش نیاز دوره

تنها پیش نیاز شما برای شرکت در این دوره اشتیاق و علاقه فراوان برای تبدیل شدن به یک کراتین کار و تراپیست مو حرفه ای می باشد و هیچ پیش نیاز و تجهیزات و وسایلی دیگری نیاز نخواهید داشت.

اگر فکر می کنید به دوره آموزشی طولانی تری احتیاج دارید تا با تکرار و تمرین بیشتر بر مهارت های خود مسلط شوید, پیشنهاد می شود در  شرکت نمایید.

مدرک دوره

  1. مدرک اختصاصی احیا و صافی مو آکادمی صافی و تراپی مو صفائیان با امضای استاد حدیث صفائیان(این مدرک معتبر بصورت رایگان به عنوان هدیه آکادمی به هنرجویان اهدا می گردد)
  2. مدرک  اختصاصی اسکالپ کف سر آکادمی پوست و زیبایی صفائیان با امضای استاد ناهید تکاور(این مدرک معتبر بصورت رایگان به عنوان هدیه آکادمی به هنرجویان اهدا می گردد)
  3. مدرک رسمی فنی و حرفه ای که پس از اتمام دوره ملزم به شرکت در آزمون های رسمی می باشد.(در صورت درخواست هزینه پرتال که 800 هزار تومان می باشد دریافت می گردد)

در دوره آموزشی کراتیه و صافی و درمان مو چه توانایی هایی کسب می کنید؟

دوره آموزشی لاین کراتینه مو و صافی و احیای مو به صورت جامع از صفر تا صد به گونه طراحی شده است که تمامی هنرجوهای مبتدی به صورت کاملا تضمینی می توانند تا مرحله حرفه ای شدن پیشرفت کنند و پس از اتمام دوره با اعتماد به نفس کامل بر روی هر مدلی قادر خواهند بود که کار صافی و درمان مو را به روش های مختلفی که آموزش می بینند به صورت کاملا حرفه ای و اصولی اجرا نمایند.شما از عهده هر مدل مویی برخواهید آمد و می توانید پاسخ گوی نیاز تمام مشتریان خود باشید.

اگر شما همکار هستید و به عنوان تراپیست مو و کراتین کار مشغول به کار هستید پیشنهاد می شود که شما در دوره های آپدیت تحت عنوان

hair keratin youtube  شرکت نمایید.

88 درصد از موها از کراتین ساخته شده است. کراتین یک ماده ساختمانی طبیعی است که حدود 88 درصد از موهای شما را تشکیل می‌دهد. برای ترمیم آسیب‌های داخلی به مو نفوذ می‌کند. این پروتئین هم از مو محافظت می‌کند و هم از آسیب بیشتر جلوگیری می‌کند. کراتین سرشار از گوگرد و اسیدهای آمینه است که آن را بسیار قوی، انعطاف پذیر و نامحلول می‌کند. این ویژگی‌ها بخش جدایی‌ناپذیر استحکام ساختمان هستند و کراتین نقش مهمی در این امر ایفا می‌کند. مهم‌ترین ماده محافظ برای مو، پوست و ناخن است.

با صاف کردن مو توسط کراتین، می‌توان موهای مجعد، منعطف یا وز را به‌طور طبیعی صاف کرد. کراتین‌های خود طبیعت به اجبار وارد هسته مو می‌شوند و اجازه می‌دهند ساختار آن به دلخواه اصلاح شود.

کراتین موهای زبر و خشک را صاف می کند، اما می توان از آن برای ایجاد کرکی در موهای صاف نیز استفاده کرد. کراتین کیفیت مو را بهبود می بخشد و از آن در برابر آسیب های خارجی محافظت می کند. صاف کردن کراتینه بسته به طول مو حدود چهار ساعت طول می کشد و نتیجه آن موهایی نرم، براق و صاف است.

صاف کردن برای موها مناسب است.

فر موها در عرض 2 تا 3 ماه باز می‌گردد. موها همچنان نرم، براق و سالم به نظر می‌رسند. هر چه به‌طور منظم تر تحت درمان باشید، وضعیت موهای شما بهتر خواهد بود. این درمان همچنین باعث می‌شود تا موهای شما به راحتی قابل استفاده باشد. موهای شما به طور قابل توجهی به زمان کمتری برای خشک شدن با سشوار نیاز دارند و وقتی آنها را با اتو صاف کنید، می توانید به نتایج عالی برسید.

آموزش ریشه گیری کراتین مو

در آموزش بعد از صاف کردن موها توسط کراتینه، موها از ریشه به صورت اولیه خود رشد می‌کنند. بعد از گذشت چند ماه، این موها بلندتر می‌شوند و جای موهای صاف را می گیرند. بنابراین، برای حل این مشکل، می‌توان فقط قسمت ریشه موها را با کراتین صاف کرد. اگر در فاصله‌های کوتاهی این کار را انجام دهید، موها همیشه صاف می‌مانند.

روش کار چگونه است؟

فرآیند صاف کردن کراتینه تقریباً دائمی است. ابتدا موها با شامپوی پاک کننده عمیق شسته می‌شوند تا تمام ماسک ها، نرم کننده‌ها و محصولات حالت دهنده از تارهای مو پاک شود. سپس یک آماده سازی ویژه انجام می‌شود و چند سانتی‌متر از ریشه‌ها به مواد آغشته می‌شوند‌. سپس با اتو حرفه‌ای در دمای حدود 230 درجه چندین بار خشک و صاف می‌شود. چند بار باید این کار انجام شود تا موها کاملا صاف شوند‌. استفاده صحیح از مواد در این مورد خیلی اهمیت دارد پس با خواندن بخش می‌توانید بهتر از میزان و مقدار استفاده کنید.

تفاوت کراتینه برزیلی و آمریکایی چیست؟

بادوام‌تر است. اما ترکیب حاوی مقدار کمی فرمالدئید است. شامپوهای آمریکایی فاقد این ماده هستند اما قیمت آنها گران‌تر است. در نتیجه کمتر ماندگار هستند.

چه کسانی برای صاف کردن کراتینه مناسب نیستند؟

درک این نکته مهم است که ایجاد یک ظاهر بی‌عیب و نقص از یک فر ضخیم امکان پذیر نیست. این به نوع مو و ضخامت آن بستگی دارد. اما در هر صورت، کراتینه موها را سالم تر، درخشان تر و زیباتر خواهد کرد. صاف کردن کراتینه برای زنان باردار، زنان شیرده و کودکان زیر 14 تا 16 سال توصیه نمی‌شود. اگر به دلایلی نیاز باشد، از ترکیبات ملایم خاصی استفاده می شود.

فواید کراتین چیست؟

کراتین یک نجات دهنده واقعی برای دخترانی است که از موهای فر و وز خود خسته شده‌اند. موهایی که با بهترین محصولات و شیک‌ترین مدل‌های مو، نامرتب به نظر می‌ رسند. صاف کردن کراتینه بیش از هر چیز مراقبت و محافظت از مو است. حتی بسیاری توانستند با کمک کراتین طول موهای خود را بدون مشکل افزایش دهند و بعد از رنگ کردن ناموفق، باعث رشد موهای سالم خود شوند.

مضرات کراتینه

موهای رنگ شده بعد از کراتینه ممکن است کمی روشن شوند، بنابراین توصیه می‌کنیم رنگ را یک درجه تیره‌تر کنید. این روش گران است. اما بدون تجهیزات سالن، خطر سوزاندن مو زیاد است. گاهی اوقات مو بعد از عمل واقعاً خراب می‌شود، خشک یا “چرب” می‌شود. اما در 90٪ موارد، این تقصیر متخصص این کار است. بنابراین شما باید با دقت به دنبال یک متخصص اثبات شده باشید که نتایج کار شما قطعاً خوب  خواهد شد.

رنگ کردن مو با صافی کراتینه

بهتر است موهای خود را قبل از کراتینه درمانی رنگ کنید. سپس غلاف محافظ همراه با مو، رنگدانه را متمرکز می‌کند و رنگ ماندگاری بیشتری دارد. اما رنگ آمیزی بعد از عمل کل اثر را از بین می‌برد.  در این مورد دو آموزش مهم و می‌تواند به شما کمک کند.

صاف کردن مو با کراتینه چقدر دوام دارد؟

بطور متوسط، صاف کردن کراتینه 2 تا 3 ماه و گاهی حتی شش ماه طول می‌کشد، اما پس از آن ساختار طبیعیمو به آرامی بازسازی می‌شود. برای تایید نتیجه، کارشناسان توصیه می‌کنند که دوره را برای سال اول به‌طور مداوم هر سه ماه یک بار انجام دهید. در سه روز اول، نمی‌توانید موهای خود را خیس کنید یا بشویید، یا محصولات حالت دهنده استفاده کنید. شما همچنین نمی‌توانید مدل مو درست کنید، موها را ببافید یا با کش ببندید. در طول ایکراتینه موها را خیلی جذاب تر نشان می دهد از این رو توجه بسیاری از خانم ها و دختر خانم ها را جلب کرده است. به خصوص افرادی که وقت براشینگ موها را ندارند، ترجیح می دهند با استفاده از کراتین درمانی، موها را همیشه مرتب نگه دارند. باور کنید یا نه، کراتین با همه مزایا و معایبی که دارد خیلی پر طرفدار است. حتی بسیاری از خانم ها دوست دارند فنون کراتینه کردن موها را یاد بگیرند و خودشان این کار را انجام دهند. اما به هیچ عنوان ما توصیه به انجام کار کراتینه در منزل نمیکنیم. این کار نیاز به تخصص، مواد پروفشنال و ابزار پروفشنال دارد.

وقتی ذاتا کراتین مویی کم است، یا کراتین موها در اثر رنگ و دکلره از بین رفته یا با اتوی مو و سشوار دچار آسیب شده، درمان با کراتین ضروری است. کراتین مو که آسیب می بیند موها حالت پف و وز پیدا می کنند و پر از شکنندگی و  موخوره می شوند. کراتین نوعی پروتئین در ساختار مو است که کاهش آن، به شدت موها را در معرض تخریب قرار می دهد. کراتین را از طریق مواد غذایی و به طور مستقیم نمی توانید دریافت کنید. بنابراین لازم است کراتین به صورت برون زا برای مو تامین شود.

برای احیا و ترمیم مناطق آسیب دیده مو و جبران پروتئین از دست رفته، انجام می شود. پس از کراتینه کردن، موها نرم تر و محکم تر می شود. کراتین موها را آبرسانی می کند و بافت درخشان و نرم تری به موها می دهد.

معرفی دوره آموزش کراتینه مو

همانطور که میدانید کراتین پروتئین ژلاتین مانندی است که  در مو، ناخن و پوست به صورت طبیعی وجود دارد. وظیفه مهم و اصلی این پروتئین حفظ شادابی و درخشندگی مو است. اما زمانی که میزان این پروتئین در مو به دلیل آفتاب و بادسرد، مواد شیمیایی، سبک زندگی نادرست و … کاهش می یابد، مو درخشندگی و سلامت خود را از دست می دهد و وز و زبر می شود. یکی از بهترین راه کارها که برای ترمیم مو آسیب دیده و زبر به کار برده می شود، کراتینه درمانی مو است. در واقع در انواع تراپی های مو با استفاده مواد شیمیایی و مصنوعی کراتین و پروتئین مورد نیاز مو تامین میشود. شما می توانید با شرکت در دوره آموزشی کراتینه ، آکادمی مو سعیده درویش زاد مهارت های متنوعی در زمینه صاف کردن و احیاء کردن انواع مو به دست  آورید. در این دوره یاد می گیرید که انواع مو آسیب دیده را تشخیص دهید و بهترین روش درمانی را برای آن به کار ببرید، با مواد جدید و پروفشنال آشنا شده و با ابزارهای حرفه ای این کار را انجام داده و به درآمد غیرقابل باوری برسید.

دوره های آکادمی مو سعیده درویش زاد

شرایط کرونا در بهمن ماه 1398 باعث شد که سبک جدیدی از کلاس های آموزشی مجازی یا غیر حضوری برای اولین بار در ایران توسط خانم سعیده درویش زاد در حوزه کراتین و احیا مو ارائه شود. این دوره آموزشی با عنوان دوره آموزش کراتینه و احیا مو هیرمستران مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفت تا جایی که هم اکنون علاقمندان به حوزه کراتین و احیا مو نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز اقدام به تهیه این دوره میکنند.

دوره های آکادمی مو سعیده درویش زاد به صورت حضوری و غیرحضوری در حال برگزاری است. دوره های آکادمی سطح بندی شده از مبتدی تا پیشرفته و مربیگری. کلاس های حضوری در تهران و شهرستان ها به صورت کاملا کارگاهی برگزار میشود و امکان تکرار و تمرین رو مو مدل برای شرکت کنندگان فراهم میباشد. همچنین دوره آنلاین یا غیرحضوری به صورت ویدئو کاملا حرفه ای و با کیفیت بالا  آماده و در سایت بارگذاری شده که بعد از خرید دوره امکان دست رسی به ویدئوها باز شده و می توانید به صورت آنلاین و غیرحضوری به صورت کاملا حرفه ای آموزش ببینید.

شرکت کنندگان در این دوره ها روش صحیح و اصولی کراتینه مو و احیای موهای آسیب دیده را با توجه به جنس مو ، نوع و شرایط آسیب دیدگی موها آموزش خواهد دید. تمام این موارد در دوره اموزش کراتین و احیا مو به صورت کاملا تخصصی و با تمامی فوت و فن ها آموزش داده می شود. کلاس ها به صورت مجازی و حضوری در حال ثبت نام و برگزاری است. پیشنهاد میکنیم ادامه مطلب را با دقت مطالعه کرده و با توجه به شرایط فعلی تان دوره مناسب را انتخاب و اقدام به ثبت نام کنید.

آموزش جامع مجازی کراتین و احیا مو هیرمستران

غیرحضوری

آموزش جامع مجازی کراتینه و احیا مو به صورتی تدارک دیده شده که شرکت کنندگان با شرکت در این دوره، آموزش خود را با دیدن ویدئوهای ضبط شده آغاز خواهند کرد. آغازی بسیار جذاب و دیدنی چه برای افراد مبتدی چه برای افراد حرفه ای! چرا جذاب و دیدنی؟ به دلیل اینکه ویدئوها با کیفیت بسیار بالایی ضبط شده و تمام نکات ریز به ریز با جزئیات کامل توضیح داده شده. در ویدئو ها کار رو مو مدل از ابتدا تا انتها با وسواس کامل انجام شده و تمامی مواد و ابزارها معرفی شده. از مزایا شرکت در دوره مجازی هیرمستران در اختیار داشتن ویدئوها توسط شماست! هر زمان و هر جا نکته و ابهامی داشتین با مرور فیلم ها به پاسخ تون خواهید رسید، اما نکته بسیار مهم و ارزشمند در مورد دوره مجازی این است، تا مادامی که مواد و تکنیک جدیدی در دوره ارائه شود برای شرکت کنندگان در دوره مجازی رایگان خواهدبود. اما سرفصل های اموزش جامع مجازی کراتین و احیا مو به شرح زیر میباشند:

  • پروتئین کراتین چیست؟
  • انواع کراتین کدامند!
  • منشا مواد
  • ساختار شناسی مو
  • نحوه عملکرد مواد
  • آسیب شناسی مو (موهای دکلره، رنگ شده و نچرال)
  • آموزش  میکروکراتین درمانی
  • آموزش کلاژن درمانی مو (بوتاکس مو)
  • آموزش پروتئین دیتاکس درمانی
  • موارد منع استفاده از کراتین
  • آموزش  پیش تراپی مو
  • آموزش ریشه گیری کراتینه
  • آموزش مراقبت های بعد از کراتین
  • معرفی و شناخت لوازم و ابزار کار
  • معرفی مواد و محصولات پروفشنال
  • ارائه مدرک با پشتیبانی نامحدود

آموزش جامع کراتین و احیا مو (سطح مبتدی)

کلاس حضوری

آموزش جامع کراتینه و احیا مو به صورتی تدارک دیده شده که شرکت کنندگان با شرکت در دوره اموزشی کراتینه د ر آکادمی، بصورت کاملا تخصصی و اصولی  از ابتدا و پایه کلیه مباحث و مفاهیم را در حوزه کراتین و احیا مو آموزش خواهند دید. برای شرکت در این دوره آموزشی نیاز به هیچگونه آشنایی قبلی با موضوعات کراتین مو و احیا و صافی و … نمیباشد. سرفصل های اموزش جامع کراتین و احیا مو به شرح زیر میباشند:

  • پروتئین کراتین چیست؟
  • انواع کراتین کدامند!
  • منشا مواد
  • ساختار شناسی مو
  • نحوه عملکرد مواد
  • آسیب شناسی مو (موهای دکلره، رنگ شده و نچرال)
  • آموزش  میکروکراتین درمانی
  • آموزش کلاژن درمانی مو (بوتاکس مو)
  • آموزش پروتئین دیتاکس درمانی
  • موارد منع استفاده از کراتین
  • آموزش  پیش تراپی مو
  • آموزش ریشه گیری کراتینه
  • آموزش مراقبت های بعد از کراتین
  • معرفی و شناخت لوازم و ابزار کار
  • معرفی مواد و محصولات پروفشنال
  • ارائه مدرک با پشتیبانی نامحدود

نحوه برگزاری دوره

  • حضوری در آکادمی سعیده درویش زاد
  •  یک جلسه یک روزه
  • ساعت برگزاری کلاس 11 الی 17
  • کلاس تئوری و عملی
  • ظرفیت 12 نفر

 

کلاس آپدیت  آموزش کراتین و احیا مو

کلاس حضوری ویژه همکاران

دوره آموزش پیشرفته کراتینه و احیا مو به صورتی تدارک دیده شده که شرکت کنندگان با شرکت در دوره پیشرفته اموزشی کراتینه د ر آکادمی، بصورت کاملا تخصصی و تکمیلی کلیه مباحث و مفاهیم را در حوزه کراتین و احیا مو آموزش خواهند دید. برای شرکت در این دوره آموزشی بهتر است قبلا آموزش های مربوط به سطح جامع  را پشت سر گذاشته باشید. سرفصل های اموزش پیشرفته و تکمیلی کراتین و احیا مو به شرح زیر میباشند:

  • آموزش آنالیز مواد
  • پی اچ شناسی مواد
  • شناخت مواد اسیدی
  • آموزش کاربرد مواد اسیدی
  • تشخیص مواد فرمالدهید دار
  • آموزش کاربرد مواد فرمالدهید دار
  • تشخیص مواد مناسب جهت پیش تراپی مو
  • آموزش تکنیک 3D
  • آسیب شناسی اسکالپ سر
  • آموزش درمان های اسکالپ
  • آموزش ویتامینه سالنی ساقه مو
  • آموزش هرم مراقبت از مو
  • نسخه نویسی و تجویز محصولات مراقبتی مو
  • معرفی مواد و محصولات پروفشنال
  • رفع اشکال و پرسش و پاسخ
  • ارائه مدرک با پشتیبانی نامحدود

نحوه برگزاری دوره

  • حضوری در آکادمی سعیده درویش زاد
  •  یک جلسه یک روزه
  • ساعت برگزاری کلاس 10 الی 13
  • کلاس تئوری و عملی
  • ظرفیت 12 نفر

 

کلاس درمان های اسکالپ و تریتمنت ساقه 

آنلاین/ مجازی

  • آشنایی با بیماری های اسکالپ
  • آنالیز اسکالپ  و ساقه مو
  • آشنایی با انواع قارچ ها,انگل ها پوست سر
  • آموزش لایه برداری و سم زدایی از اسکالپ
  • آموزش تریتمنت ساقه مو
  • درمان های آنتی باکتریال و ضد عفونی پوست سر
  • کنترل چربی کف سر
  • کنترل ریزش مو
  • آموزش کار با دستگاه آنالایزر
  • آموزش کار با دستگاه هایفرکوئنسی
  • آموزش هیدرادرمی ساقه مو
  • معرفی محصولات درمانی هوم کر

نحوه برگزاری دوره

  • عضو شدن در پیج آکادمی آنلاین
  •  یک جلسه آموزشی به صورت لایو
  • ساعت برگزاری کلاس 11 الی 13
  • کلاس تئوری و عملی
  • ظرفیت نامحدود

 

دوره مربیگری کراتینه و احیا (سطح مستری)

کلاس حضوری ویژه افراد حرفه ای

شرکت در دوره مربیگری کراتینه و احیا مو تنها به عزیزانی پیشنهاد میشود که پیش از این در دوره های جامع و پیشرفته آکادمی مو سعیده درویش زاد شرکت کرده و کلیه مباحث در حوزه کراتینه و احیا مو را به صورت اصولی و آکادمیک از پایه تا پیشرفته آموزش دیده اند یا حداقل 4 الی 5 سال سابقه کار در این حوزه را دارند. یادتان باشد بهترین سرمایه گذاری در دنیا سرمایه گذاری روی خودتان است! تصور نکنید با شرکت در دوره های آموزشی صفر تا صد کراتینه و احیا مو یا دوره پیشرفته پول خود را هدر خواهید داد! برای دویدن ابتدا باید راه رفتن را آموخت. بنابراین برای تبدیل شدن به استادی کار بلد و حرفه ای که بتوانید آموزش داده و کسب درآمد کنید پیشنهاد میکنیم پله پله دوره های آموزشی را شرکت کرده و در پایان با شرکت در دوره مربیگری استادی موفق و برجسته شوید.

4 مزیت آکادمی مو سعیده درویش زاد

1-بهره مندی از حضور بهترین و مجرب ترین مربیان آموزش کراتین و احیای مو در آموزشگاه مو سعیده درویش زاد یکی از نقاط قوت آکادمی مذکور است. مربیانی که زیر نظر خانم درویش زاد دوره دیده، تجربه کسب کرده و به کلیه مباحث به صورت تئوری و عملی احاطه کامل دارند. مربیانی که با خلوص نیت هر آنچه را که آموخته اند در اختیار شرکت کنندگان دوره ها قرار میدهند.

2-دوره آموزش کراتین و احیا و صافی مو شامل سرفصل های متنوع و کاملا کاربردی شامل: آموزش نانو کراتینه و میکروکراتینه مو ، آموزش دیتاکس پروتئین و کلاژن درمانی، درمان های اسکالپ و ویتامینه کابین و… می شود. یکی دیگر از مزیت های شرکت در دوره آموزشی آکادمی این است که بعد از اتمام آموزش  قادر خواهید بود مهارت های بسیار بالایی در زمینه کراتینه، صافی و احیا و ویتامینه انواع مو بدست آورید و به راحتی وارد بازار کار شده و توانائی های خود را ارتقا دهید و درآمد وصف ناپذیری داشته باشید.

3-پشتیبانی نامحدود و همراه بودن تیم پشتیبانی از دیگر مزیت هایی است که ارزش شرکت در دوره های آموزشی آکادمی سعیده درویش زاد را دو چندان میکند. ما اینجا نیستیم که به شما دوره بفروشیم! ما در کنار شما هستیم تا همانند تیم خودمان افرادی حرفه ای و کاربلد شوید و بتوانید با خیالی آسوده کار کنید، آموزش دهید و به درآمد میلیاردی برسید!

4-مسئله دیگری که باید مدرس و مربی در اختیار شرکت کنندگان در دوره آموزشی قرار دهد مواد و محصولات و ابزاری است که خود استفاده میکند. نکته مهمی که باید گفت: متاسفانه خیلی از افرادی که مشغول فعالیت در زمینه آموزش هستند نسبت به آن دافعه دارند! این افراد مواد را داخل ظرف ریخته در اختیار کارآموز قرار میدهند بدون نام و نشانی از برند مواد یا ادعا میکنند مواد را خودشان میسازند! افتخار ما همیشه صادق بودن با مخاطبین مان است، حال شرکت کنندگان در دوره های آموزشی خواه مراجعه کنندگان مرکز مو سعیده درویش زاد. مربیان و اساتیدی که با آکادمی ما همکاری دارند کلیه مواد و محصولات و ابزارها را در کلاس آموزشی معرفی و  بدون کوچکترین کم و کاستی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند.

مدرک فنی حرفه ای کراتینه مو

مدرک گرا نباشیم! باید گفت: معتبرترین مدرک از ایران در کل دنیا مدرک سازمان فنی حرفه ای است، اگر برنامه ای برای مهاجرت کردن دارید با در دست داشتن این مدرک میتوانید اقدام کرده و مدرک فنی حرفه ای را به سفارت مورد نظر ارائه دهید. اما برای وارد شدن به بازار کار مدرک ملاک نیست! تخصص و تبحر شماست که موجب موفق شدن شما خواهد شد! اما در هر صورت، از آنجائیکه که آموزشگاه مو سعیده درویش زاد زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور مشغول فعالیت است در صورت تمایل می توانید با شرکت کردن در آزمون تئوری و اخذ نمره قبولی، در امتحان عملی شرکت کرده و مدرک فنی حرفه ای را دریافت کنید. اما بعد از شرکت در دوره آموزشی آکادمی گواهینامه شرکت در دوره هم به تمامی شرکت کنندگان دوره آنلاین و دوره های حضوری اهدا خواهد شد.

بازار کار کراتینه مو چطوره؟

شرایط این روزها به‌گونه‌ای است که هر روزه مد دچار تغییر می‌شود و بسیاری از خانم‌ها و آقایان به دنبال این هستند که موهایی سالم و صاف داشته باشند و از آنجایی که این حرفه چندان سخت نیست، می‌توان به راحتی و سریع به بازار کار وارد شد. دقت داشته باشید که این حرفه یکی از رشته‌های پردرآمد به شمار می‌آید و شما می‌توانید از طریق آن به درآمد میلیونی در ماه برسید.

یکی از ویژگی های کار کراتینه مو این است که افراد پس از یکبار مراجعه و صاف کردن مو خود، دفعات متعددی برای ترمیم به شما مراجعه می کنند. این موضوع باعث شده که بازار کار و درآمد کراتین مو خوب باشد. اگر به این کار علاقه دارید، حتما در دوره آموزش کراتین مو شرکت کنید و مدرک آن را کسب کنید. هر چه توانایی و مهارت شما در کار و در جذب مشتری بیشتر باشد، در آمد شما نیز بیشتر خواهد شد.

سوالات متداول

در ادامه به سوالات متداول شما در زمینه آموزش کراتینه مو پاسخ خواهیم داد:

آیا در کلاس حضوری، شرایط تکرار و تمرین وجود دارد؟

قطعا بله. دوره های حضوری به صورت کارگاهی برگزار میشوند. بعد از آنکه با ابزار و مواد آشنا شدید و همچنین مربیان آکادمی نکات لازم را به شما آموزش دادند، می‌توانید تکرار و تمرین را بر روی موهای مدل زیر نظر مربیان انجام دهید.

مواد و ابزار مورد نیاز برای شروع کار را باید از کجا تهیه کرد؟

تمامی مواد و ابزارهای که در دوره های آموزشی معرفی و مورد استفاده قرار میگیرند در آکادمی موجود و در دسترس هستند. بعد از شرکت در دوره می توانید با خیالی آسوده مواد و ابزارهای مورد نظرتان را تهیه کنید.

آیا امکان شرکت در کلاس‌ها برای افراد شاغل و افرادی که امکان حضور ندارند نیز وجود دارد؟

بله. به هر دلیلی اگر شرایط حضور در کلاس ها را ندارید با خرید دوره مجازی هیرمستران میتوانید آموزش تان را شروع کنید. پشتیبان ها و مربیان آکادمی در کنارتان هستند هر زمان هر سوالی داشتید کافی ست با پشتیبان تان تماس بگیرید. بعد از دیدن دوره می توانید مواد و ابزارها را از آکادمی تهیه و شروع به فعالیت کنید. لازم است بدانید باشرکت در دوره مجازی می توانید جهت دریافت مدرک اقدام کنید.

آیا با دریافت مدرک دوره کراتینه و احیای مو می توان این حرفه را آموزش داد؟

خیر دوستان. برای آموزش دادن دوره مذکور در آموزشگاه می بایست دوره تخصصی مربی گری را گذرانده و مدرک مربیگری را دریافت نمایید.

آیا با اخذ مدرک فنی حرفه ای کراتینه مو، می توان سالن زیبایی تاسیس کرد؟

این مهم را بهتر است از اتحادیه شهر و استانی که تصمیم به فعالیت دارید استعلام بگیرید.

آیا برای شرکت کردن در دوره کراتینه مو، مدرک تحصیلی خاصی نیاز است؟

خیر اصلا، شما با هر سطح از تحصیلاتی که دارید، می توانید در کلاس کراتینه و احیای مو شرکت کنید.

مکمل دوره آموزش صافی و احیای مو

قطعا در آکادمی مو سعیده درویش زاد شما کار درمان و صافی مو را کاملا تخصصی و حرفه ای آموزش خواهید گرفت و با تکرار و تمرین و ممارست به یک تراپیست حرفه ای تبدیل خواهید شد. اما نکته ای که کمتر کسی به آن توجه میکند آموزش دیدن و شرکت در کلاس های کسب و کار، جذب مشتری و مارکتینگ و تبلیغات و … است. بنابراین به شما توصیه میکنیم در کنار یادگرفتن تخصصی کراتین و احیا و صافی مو حتما در مورد راز و رمز کسب و کار و بیزینس هم آموزش ببینید، که این دو مکمل هم هستند.

آکادمی مو سعیده درویش زاد

با توجه به علاقه زیادی که برای یادگیری فنون احیا و صافی مو در دنیا توسط بانوان و آقایان وجود دارد،  آماده و در دسترس مخاطبان قراردارد. با تهیه دوره در هر جای دنیا که هستید  میتوانید به صورت آنلاین آموزش ببینید و نیاز به حضور در آکادمی نمیباشد. کلیه مباحث در 20 فایل ویدیویی آموزش داده شده و دارای 30 تا 90 روز منتورینگ و پشتیبانی رایگان است. در طی این مدت هنرجویان می توانند سوالات خود را از طریق پنل کاربری سایت، مطرح و پیگیری کنند یا با پشتیبان های خود تکاس بگیرند.

نیز برای دوستانی که علاقه مند هستند این تخصص را یادبگیرند و وارد بازار کسب و کار شوند در حال برگزاری است. همچنین پیشنهاد میکنیم، عزیزانی که در این زمینه فعالیت می کنند و به دنبال افزایش سطح علم و توانایی های خود هستند با شرکت در کلاس های آپدیت یک قدم نه صد قدم از دیگر رقبایشان پیشی بگیرند.

ن چند روز، از رفتن به استخر و سونا پرهیز کنید و بهتر است. در زمان خواب سرتان روی بالشت صاف ابریشمی یا ساتن باشد. بعد از صاف کردن، اولین قدم این است که تمام محصولات سولفات را کنار بگذارید. آنها بیش از حد تهاجمی هستند و نتیجه چندین برابر کمتر می‌شود. همین امر در مورد روغن‌ها، ماسک‌های چرب و سنگین که کراتین را می‌شویند نیز صدق می‌کند. قبل از تعطیلات ساحلی صاف کردن کراتینه را انجام ندهید. آب نمک و آفتاب ثابت نیز به سرعت نتیجه را از بین می برد. در بخش در این مورد توضیحات بیشتری داده‌ایم.

این مقاله را به موضوع آموزش کراتین ریشه مو اختصاص دادیم‌ و سعی کردیم توضیحاتی پیرامون این موضوع در اختیارتان بگذاریم. امیدواریم که تا پایان خوانده باشید و توانسته باشید اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

میانگین امتیاز کسب شده توسط مشتریان در کراتینه مو در فردیس کرج، “92.00” درصد است و متوسط هزینه را می توانید پس از ثبت سفارش و مذاکره با بهترین آرایشگاه های کراتینه مو فردیس کرج برآورد نمایید