عمومیکسب و کار ایرانی

انواع دیوار پوش بتنی

قطعا شماعزیزان کلمه بتن راشنیده اید، بتن درتمامی مصالح ساختمانی به‌کار میرود ،از ابتدای کار و اکنون نیز دیوارپوش بتنی شرکت ما درصنف دکوراسیون داخلی جای خاص خود راداشته است،این دیوارپوش که‌ابعاد متفاوتی دارند و هم به‌صورت پانلی و هم به‌صورت تایلی وجود دارد، کار رابسیار سهل کرده است، قابلیت نصب روی دیوار درداخل و هم درنمای بیرونی رادارد.


دیوار همیشه عملکرد جداکننده دو فضا رااز هم داشته است. همچنین به‌عنوان یک نماد محصور کننده علاوه بر نقش جداکننده اکنون به‌عنوان یک سازه‌ای است‌که میتوانیم امروزه باتوجه به‌طراحان ، دیوار راتزئین‌به انواع مختلفی ازمحصولات خواهند نمود. دیوار ازمنظر معماری حکم، جداکننده، عملکرد حرارتی و عایق صدا و صوت باشند، همچنین به‌جهت بهره گیری ازنورطبیعی میتوانداز انواع محصولات و آرایه‌های داخلی ساختمان استفاده کرد یکی ازاین متریال‌های عالی دیوارپوش بتنی است.

جهت خرید دیوارپوش بتنی باید بدانیدکه بتن از سیمان هسته اصلی تشکیل شده است و آب و شن نیز مخلوط خواهد شد امااین بار برای اینکه بتن اکسپوز تشکیل شود مواد پتروشیمی همچون روان کننده نیزبه آن‌اضافه خواهد شد تاشمایل زیبایی رابه خود بگیرد. اکنون مواد تشکیل دهند آماده است‌و درداخل قالب مخصوص ریخته تادر نهایت باعث ایجاد تایل شود.

دیوارپوش بتنی و علت خرید آن

همانطور که‌میدانیداز دیوار به‌عنوان متریال پوشش دهنده فضاهای داخلی استفاده میشود وبا بررسی ویژگی هر کدام‌از دیوار ها میتواند لوازم ویا دکور خاصی راما پیشنهاد میکنیم، پارامترهای تاثیرگذاری که‌طراحان مابه آن‌دقت خواهند کرد، میزان شلوغی دیوار، میزان رفت و آمد درفضا، چه میزان باید عایق صوتی و حرارتی باشد، کاربری دیوار منزل است‌یا اداری است‌و … عناوین مختلف که‌در زمان بازدید پروژه ازسمت کارشناسان شرکت ما عنوان خواهد شد.

خرید دیوارپوش بتنی

برای ایجاد یک تنوعی چشمگیردر دکوراسیون داخلی و نمای بسیار زیباتر برروی دیوار و حتمااز متریال مختلفی باتوجه به‌سلیقه خودتان انتخاب کنید درحال حاضرما 15 نوع محصول داریم که‌در خدمت شماباشیم. امادراین مقاله قصد داریم شماعزیزان رابا نحوه خرید دیوارپوش بتنی و تایل مختلف آن‌اشنا کنیم.

اما امروز باتوجه به تغییراتی که‌دراین تایل به‌وجود امده است‌و ابعاد مختلفی چون 40 در 40 و 50 در 50 و 50 در 90 و نیز ابعاد دیگر وجود دارد دقیقا برای خانه لوکس و مغازه پر زرق و برق پیشنهاد میکنیم که‌بسیار زیبا همانند عکس هایی که‌مشاهده میکنید هست.

 فواید استفاده از دیوارپوش بتنی

چرایی استفاده‌از بتن و تایل این مدل بسیار مهم است‌که درصنف دکوراسیون داخلی بسیار مهم است‌این فواد ازجمله:

  • ضد خش و ضد ضربه بودن‌این تایل از مهمترین عوامل آنست
  • قابلیت نصب درمنزل و محیط اداری – تجاری
  • قابلیت نصب درنمای داخلی و نمای بیرون همانند آجرها
  • قابلیت حمل آسان و نصب راحت نصبت به‌متریال بتنی بودن
  • دربرابر حرارت و آتش مقاوم هستند و اتفاقی رخ نمیدهد
  • دارای طول عمر بالایی دارد و تقریبا تااخر سال بنا باشد تایل بتنی هم هست
  • به‌صرفه اقتصادی است‌و توجیه پذیر ازنظر مدیران پروژه
  • دارای ابعاد 40 -40 و 50-50 – 50- 90 بستگی به متراژ پروژه و نیز ابعاد 120- 120
  • نمای سه بعدی درمحیط پروژه

چند نکته در مورد دیوارپوش های بتنی

حتما قبل ازاینکه اقدام‌به خرید نمایید ازشرکت‌ما، اخرین کاتالوگ این‌متد رابگیرید که‌به سلیقه شمانزدیک باشد  مشاورین شرکت مااز معمارهای درجه یک هستند که‌درس طراحی داخلی خوانده اند، بنابراین عکس پروژه خود راارسال کنید  دیوارپوش بتنی قابلیت رنگ پذیری دارد و بعداز نصب چنانچه که‌مایل باشید حتما رنگ بزنید دارای وزن بالایی درحدود 30 تا 40 کیلو هرکدام‌از تایل دارد بنابراین کار نصب کار شمانیست و حتما نصاب باید نصب کند

دیوار پوش بتنی

چرا دیوارپوش بتنی آذران دکور جهان

این بتن های در ابعادهای مختلف هست و نمای های زیبایی حتی نما به شکلی شده است که نمای سه بعدی را نیز در اختیار مشتریان محترم شرکت ما قرار داده ایم.

  • سبک های مختلف بتن اکسپوز
  • بتن های سوراخ منظم (چهار سوراخه در ابعاد مختلف)
  • بتن های سه بعدی ستاره ای
  • بتن های سه بعدی الماسی
  • بتن های سه بعدی لوزی لوزی

البته در زمانی که شما این مقاله را مطالعه میکنید حتما تیم طراحی ما بتن های اکسپوز با قالب های دیگر ساخته است که برای این موضوع حتما با دفتر مرکزی شرکت در تماس باشید تا فایلهای pdf‌ را در خدمت شما قرار دهیم.

نحوه ساخت بتن اکسپوزها

مدل هایی که شرکت در اختیار شما عزیزان قرار میدهد قبلا در کارگاه تولیدی خود اقدام به تولید کرده است و در خدمت شما قرار میدهد همانطور که اشاره شد در ابعاد 40 در 40 و ابعاد 50 در 90 و همچنین ابعاد مختلف، با توجه به سبک طراحی معماران محترم و نیز سلیقه مشتریان محترم شرکت ما، ما در اختیار دوستان قرار خواهیم داد. اما در مورد بعضی از موارد با توجه به متراژ پروژه، همکاران بنده در کارگاه سر پروژه حاضر خواهند شد و اقدام به تولید ابعاد مورد نظر شما در ابعاد مختلف میکنند، به نحوی که در میتوانیم در مواردی با تا ابعاد 100 در 120 یا حتی بالاتر نیز برای مشتریان محترم و البته با توجه به متراژ پروژه اقدام به تولید کنیم.

شما با خرید از شرکت ما کاملا واسطه ها را کنار گذاشته اید و با خرید مطمئن و خیال آسوده این اطمینان خاطر حاصل شود که درست از خود کارگاه خرید کرده اید. شما میتوانید هفت روز هفته و 24 ساعت هم با تلفن های در ارتباط باشید و ما را خدمتگزار خودتان بدانید بزرگوار.

همچنین شما با رفتن در قسمت کاتالوگ های سایت و نیز فایل های تصویری میتوانید به راحتی فایل های تصویر را مشاهده کرده و نسبت به انتخاب آن و نیز سفارش به شرکت ما  تا در اسرع وقت کارشناسان ما نسبت به اعزام شدن در محل پروژه شما و صحبت هایی نهایی و به دیوارپوش بتنی یکی از هایی است که اخیرا برای دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده از آن افزایش پیدا کرده است. این محصولات دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و همچنین در مدل های سه بعدی با استفاده از قالب های مخصوصی تولید می شوند که می توان گفت برای دکور کردن یک محل به سبک مدرن کاملا مناسب هستند.

همانطور که می دانید دیوارپوش ها امروزه به یکی از اجزای جدا نشدنی دکوراسیون تبدیل شده اند و استفاده از آنها برای نوسازی و یا دکور کردن واحد ها بسیار رایج می باشد. اما این محصولات را می توانید در انواع مختلفی یافت کنید که استفاده های گوناگونی نیز دارند در ادامه به بررسی دیوارپوش بتنی می پردازیم که یکی از دیوارکوب های تازه وارد و در عین حال بسیار محبوب می باشند.

خصوصیات دیوارپوش بتنی

بتن ساختاری می باشد که از ابتدای زیرسازی یک بنا مورد استفاده قرار می گیرد. برای بسیاری از سفت کاری ها نیز از بتن استفاده می شود و دلیل آن نیز مقاومت بسیار بالایی این ماده می باشد. اما امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در دیزاین کردن واحد ها صورت گرفته است از بتن برای پوشش دیوار ها نیز استفاده می کنند و این عامل می تواند بسیار زیبا باشد.

از این نوع دیوارپوش ها بیشتر برای دیزاین کردن واحد های مدرن استفاده می شود و سبکی ساده گرایی یا مینیمالیستی را برای واحد به کاربرده شده ایجاد می کند. از نمونه های بارز این محصولات را می توانید در واحد های اداری، تجاری و بسیاری از واحد های مسکونی مشاهده کنید. بتن به خودی خود به علت داشتن وزن زیاد، به صورت مستقیم در پوشش ها استفاده نمی شود و با استفاده از مواد خاصی و ترکیب آن با بتن وزن آن را کاهش می دهند تا برای استفاده در دیوارپوش ها مناسب باشد. پنل های دیواری بتنی علاوه بر داخل بنا ها در خارج آنها نیز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان با استفاده از آنها نمای بیرونی یک واحد را به راحتی دکور کنید. این محصولات با نام بتون اکسپوز نیز شناخته می شود و برخی آن را با این نام میخوانند.

انواع پنل دیواری بتنی

دیوارپوش های بتنی در انواع سایز ها و مدل ها تولید می شوند. اما در ساختار میتوان آنها را به دو دسته تقسیم کنید. ساده و سه بعدی دو نوع این محصولات می باشد که به صورت کلی دارای ویژگی های یکسانی هستند اما در ساختار کمی با یکدیگر تفاوت دارند. امروزه استفاده از دیوارکوب های 3D بسیار رایج شده است و یکی از رایجترین این محصولات است که در طرح هایی مختلفی طراحی و تولید می شوند.

دیوارکوب بتنی ساده :  این نوع از دیوارکوب ها دارای سطحی صاف و صیقلی هستند و بیشتر از آنها برای در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و می تواند ظاهری بسیار زیبا را برای محل فراهم کند.

دیوارکوب بتنی سه بعدی : قسمت سطحی این نوع از دیوارپوش ها را با استفاده از قالب های مخصوصی که دارای طرح های خاصی هستند به شکل های سه بعدی در آورده اند و می توان جذابیت یک واحد را بسیار بالا ببرد. از نوع سه بعدی بیشتر برای نمای ساختمان ها و یا قسمتی از دیوار استفاده می شود که به صورت ترکیبی می توانند ظاهر بسیار مناسبی را داشته باشند.

تایل بتنی دکوراتیو برای چه محل هایی مناسب است؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که این محصولات در چه محل هایی کاربرد دارند و آیا استفاده از این نوع دیوارپوش محدودیت هایی دارد؟ در جواب باید بگوییم که استفاده از این محصولات محدودیتی ندارد، اما باید با توجه به دکوراسیون خود تصمیمی به انتخاب آنها بزنید. این محصولات برای دکور کردن یک واحد به سبک مدن بسیار مناسب هستند، و هیچ محدودیتی در این مورد برای آنها وجود ندارد.

اما استفاده از آنها به صورت ترکیبی برای دکور کردن واحد هایی به سبک کلاسیک و یا دیگر سبک های رایج مناسب نمی باشد و دلیل این امر نیز داشتن ظاهری مینیمالیستی آنهاست که به صورت کلی می تواند ترکیب یک فضا را از حالت نرمال خارج کند، به همین دلیل بیشتر از این محصولات برای دکور کردن واحد ها به سبک های مدرن استفاده می شود. اما به صورت کلی این محصولات را در محل هایی مانند کافی شاپ و رستوران، مراکز خرید، مغازه و واحد های مسکونی بسیار استفاده می شوند.

مزایای استفاده از دیوارپوش بتنی

این محصو.لات دارای مزایا فراوانی هستند که توانسته است به سرعت مصرف کنندگان را به سمت خود بکشاند. در ادامه برخی از این مزایا را برای شما بازگو می کنیم :

  • مقاومت و طول عمر بسیار بالایی دارند
  • سطح آنها رنگ پذیر است و می توانید به رنگ های مختلفی آنها را تغییر دهید
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی هستد
  • امکان استفاده از آنها در دکوراسیون داخلی و خارجی فراهم می باشد
  • مقاوم بالایی در برابر آب و رطوبت دارند
  • نصب آنها سریع و در مدت کوتاهی انجام می گیرد
  • مقرون به صرفه می باشند و توجیه اقتصادی دارند
  • وزن کمتر نسبت به بتن معمولی

معایب استفاده از دیوارپوش بتنی

با اینکه این محصولات دارای مزایای بسیاری هستند اما مانند دیگر محصولات معایبی نیز دارند که شاید با توجه به مزیت های آن قابل چشم پوشی باشد.

  • داشتن وزن بالا نسبت به دیگر دیوارپوش های رایج
  • نیاز به نصاب حرفه ای برای اجرای آن
  • حمل و نقل سخت تر به علت وزن بالا
  • عدم نصب بر روی تمامی دیوارها به علت داشتن وزن بالا

همانطور که مشاهده کردید یکی از معایب این محصولات وزن بالایی آنها می باشد . باید قبل از نصب کردن آنها تحمل بار دیوار خود را محاسبه کنید تا در هنگام نصب کردن با مشکل مواجه نشوید.